EA Sports NHL 20 -turnaus, itä

Huomenna illalla / maanantaina illasta. Olen nyt Helsingissä ja huomenna kotiin.

1 tykkäys

Mua voi haastella peleille tiistai-illasta lähtien. Nyt matkalla peliin ja sieltä lapsuuden ja nuoruuden kotio lepiä ottamaan.

1 tykkäys

Joo on huomioitu, viikonloppu on vaan niin täyteen pukattu… :slight_smile: mutta mahdollisesti Tapparan pelin jälkeen linjoilla…

1 tykkäys

Pelaajia linjoilla?

Voisin koittaa

Jos joku linjoilla niin voisin pari ottaa.

Boston linjoilla siinä 22:30, muutaman pelin kerkeää siinä ottaa ja seuraavaksi sitten huomenna töitten jälkeen 15:00 - >

Itse tänään illasta 20:00 → jälkeen peleillä.

Nyt olis siimaa pelata

Huomenna paikalla aamusta → klo18 asti jos joku haluaa pelailla

Kipeenä kun olen niin pystyn pelaan. Joskin ehkä heikolla menestyksellä, mutta viestiä vaan!

linjoilla 19:30 asti tänään

@Samppa pääsetkö nyt?

Mä voisin jonkun kaa pelata yhdet back to back pelit 19:30-21:00.

16:45 !

Omalta osalta pelit lähti huonosti käyntiin @Jypinmies alisti oikein kunnolla ekassa pelissä 10-0. Toisessa pelissä pääsin jo vähän juoneen mukaan ja oli vähän tiukempi ja hyvä ottelu, mutta sekin päättyi Jypinmiehen 5-2 voittoon. Kova oli vastus.

3 tykkäystä

Mä taidan siis laittaa oman veskani jo käymään ennaltaehkäisevää terapiaa. :smiley:

1 tykkäys

Kyllä muutaman maalin kohalla kirosin Holtbyn alimpaan helvettiin :smiley: Suurin osa toki oli One timerista, mutta pari suoraa helppoo meni kans :smiley:

1 tykkäys

Juu kyllä @Jypinmies antaa kipeyttä täälläkin. En osaa puolustaa noita onetimereitä tässä änärissä yhtään saatika ampua. Helppoja pisteitä tiedossa!

1 tykkäys

Iltaa. Onko pelimiehiä paikalla?