Huomenna illalla / maanantaina illasta. Olen nyt Helsingissä ja huomenna kotiin.
Mua voi haastella peleille tiistai-illasta lähtien. Nyt matkalla peliin ja sieltä lapsuuden ja nuoruuden kotio lepiä ottamaan.
Joo on huomioitu, viikonloppu on vaan niin täyteen pukattu… mutta mahdollisesti Tapparan pelin jälkeen linjoilla…
Pelaajia linjoilla?
Voisin koittaa
Jos joku linjoilla niin voisin pari ottaa.
Boston linjoilla siinä 22:30, muutaman pelin kerkeää siinä ottaa ja seuraavaksi sitten huomenna töitten jälkeen 15:00 - >
Itse tänään illasta 20:00 → jälkeen peleillä.
Nyt olis siimaa pelata
Huomenna paikalla aamusta → klo18 asti jos joku haluaa pelailla
Kipeenä kun olen niin pystyn pelaan. Joskin ehkä heikolla menestyksellä, mutta viestiä vaan!
linjoilla 19:30 asti tänään
@Samppa pääsetkö nyt?
Mä voisin jonkun kaa pelata yhdet back to back pelit 19:30-21:00.
16:45 !
Omalta osalta pelit lähti huonosti käyntiin @Jypinmies alisti oikein kunnolla ekassa pelissä 10-0. Toisessa pelissä pääsin jo vähän juoneen mukaan ja oli vähän tiukempi ja hyvä ottelu, mutta sekin päättyi Jypinmiehen 5-2 voittoon. Kova oli vastus.
Mä taidan siis laittaa oman veskani jo käymään ennaltaehkäisevää terapiaa.
Kyllä muutaman maalin kohalla kirosin Holtbyn alimpaan helvettiin Suurin osa toki oli One timerista, mutta pari suoraa helppoo meni kans
Juu kyllä @Jypinmies antaa kipeyttä täälläkin. En osaa puolustaa noita onetimereitä tässä änärissä yhtään saatika ampua. Helppoja pisteitä tiedossa!
Iltaa. Onko pelimiehiä paikalla?