Txttv mukaan tänään IPK maalilla, ainakin sama sukunimi
Kyllä oli IPK:n maalilla ja Kohosen Paavo siellä luukkuvahtina.
Onkohan takas siirtynyt sinne vai käviköhön pelin välissä vaan?
4 viestiä siirrettiin ketjuun: Tapparan maalivahtipeluutus 2023-24
Vähän kiekot pomppi tänään KooKoota vastaan, mutta paransi selvästi loppua kohti. Yhtään kolmesta maalista ei kuitenkaan voi pistää ”Kaken” piikkiin. Ihan OK suoritus ja ehkä sitä rauhallisuutta tulee lisää kunhan kokemusta karttuu.
Ihan Ok peli tähän vaiheeseen…mutta ei ole Liigatason maalivahti keväällä.
Ihan mukava startti Tapparan paidassa. Maistuu hyvältä, Randelin mutusteli.
Randelin, 21, sai tietää torjuntakomennuksesta maanantaisten harjoitusten yhteydessä.
Olin tosi innostunut, kun asiasta kerrottiin. Aina sitä haluaa päästä pelaamaan.
Kuinka paljon jännitit?
Perhosia oli vähän vatsassa, kun sain tilaisuuden pitkästä aikaa. Siitä huolimatta nukuin peliä edeltäneen yön ihan sikeästi, Randelin kuvaili.
Muutakin tilaajille!!
Laitetaanpa se tärkein tieto vielä tähän:
Nykytietojen mukaan pestin pitäisi jatkua marraskuun maaottelutaukoon asti. Sen jälkeen Randelinin on tarkoitus palata Iisalmen Peli-Karhujen Mestis-joukkueeseen.
Pelit Liigassa maistuisi toki pidempäänkin ja Unelmana on olla Liiga -vahti jossain joukkueessa tulevaisuudessa.
Ei oo helpot oltavat Randelinilla, kun vertailukohtana on Heljanko. Hyvin suoritti eilen ja voitto tuli, 32 torjuntaa on aina 32 torjuntaa!
Nyt oli mun mielestä jopa todella hyvä peli. Ei noille paljoa mahtanut ja Olkinuoraa ainakin vei 100-0.
Vielä syöttö voittomaaliin… ![]()
E:
Täysin vastakkaiset ajatukset täällä. Pari hyvää koppia, mutta hyvä molari olisi ottanut noista maaleista 3 kiinni. Nuori raakile vielä.
Perus peli mitä pelataan runkosarjassa. Ei loista mutta ei ole huonokaan. Ok stuntti Heljankolle. Jatkoon… jos Vilholla kestään saada itsensä pelikuntoon.
Oli hyvä peli Eetulta omasta mielestä, paljon hyviä torjuntoja teki pelin aikana. Ei meillä jää kyllä kakkos molarista kiinni tällä hetkellä. ![]()
Minun silmääni pelasi erittäin hyvän pelin, iso parannus viime peliinsä ja tänään otti todella tärkeitä koppeja myös. Tykkäsin kovasti. En uskalla liikaa kehuakaan kun täällä on ihmisiä jotka tietää maalivahtipelistä paljon enemmän kuin minä. Onko hyvä mokke, missä parannettavaa? @Messi
Minä myös kallistun erittäin hyvän pelin kannalle. Neljä päästettyä maalia ei kuitenkaan aina kerro kaikkea.
Pelas tänään ihan hyvän pelin ja maaleista ei voi syyttää Eetua
Ihan saakelin hyvä peli! Monta loistokoppia ja maaleille ei mahtanut mitään. Pesi maju veskan toisessa päässä aivan pystyyn!
Ensviikolla vaan pe&la maaliin, saa Heljanko levätä ja pelata CHL, tai sitten Heljanko hakee hyvän tuntuman ja pelaakin kaikki. ![]()