Työnnetään omakin lusikkani soppaan, eli ensimmäinen tunnustus tähän ketjuun.
En ole koskaan matkustanut lentokoneella.
Työnnetään omakin lusikkani soppaan, eli ensimmäinen tunnustus tähän ketjuun.
En ole koskaan matkustanut lentokoneella.
Oon samassa “lentokoneessa” kanssasi, eli tukevasti maan pinnalla ja matkalla ei mihinkään.
En ole koskaan joutunut suuteluyrityksen kohteeksi muilla kun Finnairin lennolla.
Hävennyt Tapparassa tapahtuvia touhuja niin paljon kuin nyt.
Tämä kyllä särähtää sen verran silmään, että on melkein pakko sanoa jotain. Eikös sulla ole Ahjola siellä lähimailla. Sinne vaan vuodeksi opiskelemaan venäjän perusteet ja sitten rajan yli käymään. Vertaan tätä omaan Ranskan karsasteluun. Saksa-Ranska, olin niin saksalaismielinen ja Ranska oli ihan “nicht gut”.
No, opiskelin vuoden ranskaa intensiivikurssilla ja silmäni aukesivat. Ranskassa olen ollut töissä ja lomalla, kieli avasi ranskalaisen maailman. Sama tehosi Russiaan. Venäjän kieltä on kyllä tullut harrastettua tarkkaan laskien 8 vuotta, vähempikin riittää. Vaikka käännösohjelmat kehittyy jatkuvasti, kyllä kielen kautta maa, kansa ja kulttuuri avautuu, suosittelen!
En ole koskaan saanut naisten pikkuhousuja keikalla lavalle. En tosin miestenkään.
En ole koskaan heittänyt pikkuhousuja lavalle.
1+1=2
En ole itseasiassa tainnut olla Ranskassakaan muuta kuin ajanut sen kautta Espanjaan ja samalla reissulla sen kautta Italiaan
Saksassa olin yhden kesän, kun silloinen naisystävä oli siellä duunissa. Siellä oli ihan nastaa vaikkakaan rivikansalaiset eivät aivan kauheasti englantia puhu niin asiointi oli välillä vähän haastavaa kun itsellä ei ole kuin kaksi vuotta saksan opintoja takana.
Vaikkakin Venäjällä varmasti olisi paljon nähtävää ja koettavaa niin en hallintonsa vuoksi halua viedä euroakaan sinne.
Tämä on vain oma kantani ja jos tästä halutaan enemmän keskustella niin se pitää viedä Politiikka-alueella.
Joo, tuossa oli vaan se “erikoisuus”, että täällä yleensä kaikki ovat asettuneet tasolle En ole koskaan, mutta sitten olit vetänyt vielä tuon melko harvinaisen extrakommentin.
PS. Kyllä minullakin olis yksi maa, jossa en ole käynyt, enkä suuremmin halua sinne. Pikkuisen siinäkin sivutaan politiikkaa, mutta ei se niin ehdotonta minulla ole. Eli saatan maassa vielä käydäkin. Ja maa ei ole Pohjois-Korea. Ehkä joskus kerron, ehkä en.
Totta, se oli turha tässä ketjussa, kiitoksia palautteesta.
Ylläpitänyt tuntumaa koronassa.
Pelannut golfia tai katsonut sitä (paitsi urheiluruudusta )
En ole koskaan mennyt Terveystaloon Tapparan takki päällä, mutta torstaina menen. Toivottavasti ei instrumentti lipsahda!
En ole koskaan lähtenyt Porin (Isomäen) jäähallista, jos Tappara ei ole juuri voittanut mestaruutta.
Tykännyt Pekka Virrasta.
Kokenut Tapparan vierasvoittoa paikan päällä muualla kuin Turussa.
Katsonut yhtään kokonaista Frendit-jaksoa saati sitten pitänyt ko. sarjasta.
En ole koskaan lähtenyt ottelusta pois ennen sen päättymistä. Vaikka oltais oltu häviöllä 10-0.
Sama täällä. Huono peli siedetään loppuun asti, kuten myös hyvä peli nautitaan.
Joskus vuosia sitten taidettiin HIFK:lle hävitä juuri 10-0 Hakametsässä. Oli kyllä kärsimysnäytelmä. Hyvän pelin osasin silloin mennä katsomaan.
En ole koskaan ollut katsomassa pudotuspelisarjan ottelua, jossa Tappara olisi hävinnyt Ilvekselle.