Joukkueita aikaa muokata/ilmoittaa 60min. Itse muokkasin joukkuetta varmuuden vuoksi lähes joka päivä ettei kukaan vaan tajua, kuka siellä loppujen lopuks pellaa.
Aa tässä on takarajana torstai. No kasaanpa joukkueen minäkin sitten. Puoliksi homma olikin jo tehty, kun olin draftia varten haalinut kaikki parhaat pelaajat, joten täytyi vaan hankkia muutama täytepelaaja.
Maalivahdit: Perhonen Samu 320k Rajaniemi Sami 320k
Puolustus: Heikkinen Ilkka 430k Heshka Shaun 415k Honka Anttoni 285k Laatikainen Arto 240k
Hyökkäys: Perrin Eric 430k Tuppurainen Jani 425k Tavi Janne 300k Heponiemi Aleksi 300k Kakko Kaapo 280k Lahtinen Severi 255k
Luulin Hongan olevan ylivoimainen äänimagneetti, mutta eihän Rantakari häviä tällä hetkellä kuin 22-19. Jälkimmäinen sai fudut jengistäni, kun en minä tuollaista haravaa kattele, nousee vielä päähän ja sehän näkyy kentällä.
Arkistoin tämän ketjun nyt, mikä on muuten sama kuin sulkeminen paitsi että se jäädyttää ketjun tyystin nykyiseen tilaan. Ei voi muokata viestejä eikä edes tykätä mistään.
Edit. Paitsi tietenkin ylläpidon supervoimilla, joten mä oon varmaan vahvoilla! @Raumalainen tai @ozzi avatkoon viimeistään huomenna jonkun tilanneseurantaketjun tälle.