Fantasiarosterikisa - Liiga 2019-20 - Seurantaketju

Olit varannut sen joukkueeseesi ja merkintä siitä jäi exceliini. Vaihdoit sen kuitenkin pois Nikkilään. Rakensin siis joukkueen vain sellaisilla pelaajilla, joita ei ollut muilla.

1 tykkäys

Sijoitukset nyt nähtävissä:
https://kiekko.pro/liigaporssi

Systeemi on ajastettu päivittymään keskiyön paikkeilla (pelien jälkeen kun Liigapörssi julkaisee päivitetyt listat).

Listalla joukkueen nimen alla on joukkueen Liigapörssihinnan kehitys, ja vielä huomiona että joukkueen saa auki klikkaamalla nimestä. Lisätään vielä joukkueen sijoituksen vaihtelu (nuoli ylös/alas) kunhan saadaan tehtyä, samaan malliin kuin Fantasy Premier Leaguessa.

Bugeja/kommentteja saa ilmoittaa.

9 tykkäystä

Epäilen listaa. Tai Discoursen hakukonetta. Tai ihmisten kirjoitustaitoa.

Mutta Kallelan Toni lienee melko uniikki valinta myös. Ehkä. Harvinainen ainakin

1 tykkäys

Pistetili auki!:muscle:t2:

2 tykkäystä

Joo, on uniikki.

Tein nyt tuplatarkastuksen, koska olin luottanut listaa koostaessa pitkälti muistiini. Olin “varma”, että Kallela olisi ollut parilla. Nyt käänsin työjärjestyksen ja löysin pari tutkan ali lentänyttä pelaajaa. Tuli suurena sokkina, että Tuohimaa oli uniikki pelaaja.

Myös Haukelandin uniikki-status ihmetyttää. En tiedä, miten lopulta suoriutuu, mutta varmaan pelaa paljon.

1 tykkäys

Kallela oli kyllä itselläni vahvasti mielessä. Mutta kun en sitten jaksanut perehtyä kohtalaisen monimutkaiseen pistelaskujärjestelmään, niin pikkuseurojen pelaajat jäivät paitsioon. Luultavasti turhaan. Ehkä kauden tai kahden jälkeen tiedän miten homma toimii. :wink:

Tuli tässä mieleeni, muistatko kun sanoit, että kaikki joukkueet on liian samanlaisia? No, rakensit sitten joukkueen, joka on varsin homogeeninen sakki. Harvinaisin pelaaja on Joona Ikonen, joka löytyy 5 muusta joukkueesta, sitten Jesse Saarinen, joka löytyy 7 muusta joukkueesta ja sen jälkeen on näitä 10 joukkueen pelaajia. Siihen on varmaan syynsä, miksi joukkueet on niin samanlaisia.

Poistin muuten Tampere-teemajoukkueesi, koska järkevin lähestymistapa on yksi joukkue per käyttäjä. Tässä seurannassa varmaan pyöritellä mitä jos -varjojoukkueita, jos tahtoo. Varsinkin @Virvelia_kainaloon pre- ja post-joukkueiden hajonta kinostelee.

Laitoin itelle sen originaalin joukkueen tuonne laskuriin seurantaan. Tällä hetkellä muutosjoukkue +2:ssa ja alkuperäinen olisi ollut - 2, vaikka siitä joukkueesta pelasi eilen kolme pelaajaa ja nykyisestä 1.

Mä oon karannut!! Tavoittamattomissa jo tässä vaiheessa! 50 kunnian pistettä, woi weljet mä oon kowa.
Uniikki pelaaja Topi Niemelä heti odotetusti iskussa. Pahoittelen, että tämän kauden kisasta tuli ihan pannukakku, ainakin mitä jännitykseen tulee. Tervetuloa mestaruus ja rahakkaammat sarjat.

4 tykkäystä

Kuten kaikki suuret lupaukset /late boomerit, alat lunastamaan todenteolla median asettamia odotuksia :crown:
50 pistettä eilisestä on kieltämättä huikea saldo, räjähtävä alku.

Mutta tämä on kestävyyslaji! Kyttäysasetelmat ovat hyvät. Jänis on lopulta vain saalis takana vaaniville susille :rabbit2: :wolf:

Tästä olikin paikallislehdessä pieni juttu sivun nurkassa:

15 tykkäystä

Tuo A-P Berg on loistava veto, aiheuttaa yhä vahingollista hymyä. ”Kuvituskuva”

3 tykkäystä

Joo, olisin kyllä tykännyt jos muut olisivat valinneet “erikoisempia” pelaajia. Tiesin kuitenkin heti, että itse tulen pelaamaan “varman” päälle. Mitä se nyt sitten on, kun en nyt todellakaan tunne kaikkia pisteiden keruuseen liittyviä juttuja. Toivottavasti käytäntö opettaa ja jatkossa osaan tunnistaa erliaisia mahdollisuuksia. Ehkä luen säännötkin siltä osin. Varmaan pakko, jos aikois pärjätäkin jotenkin.

Toisaalta harmi ettei kahta joukkuetta hyväksytä. Se olisi todella tuonut väriä kisaan entistä enemmän. Kannattaa miettiä tuommoista lisäystä tulevaisuudessa. Varsinkin kun tämä kuitenkin on aika leikkimielinen kisa. Jaa, vai eikö näin olekaan… :wink:

Nikkilältä upea syöttö tänään!

Pisteet päivittynyt. Sijoitukset muuttuivat radikaalisti, mm @le_Magnifique 28 sijaa alaspäin! Reenijumi kun tulee se ei katso aikaa eikä paikkaa :grin:

@nice ja @IronlakeDynamo ainoat joiden sijoitukset pysyivät prikulleen samoina.

https://kiekko.pro/liigaporssi

3 tykkäystä

********* tää teidän pumppu on vitsi, *******!

Siellä on yleinen ilmapiiri, älykiekot ja tuomarit kääntyneet tällaista kestomenestyjää vastaan. Enää ei riitä, että on parempi kuin 12 vastustajaa, vaan siinä on tyrmättävä vielä raitapaidat ja pysäköinninvalvojat ohimennen. Reenijumiin ei ole pienintäkään mahdollisuutta, sillä me emme reenaa. Omiin on täysi luotto, olihan kausi sujunut tähän asti ylivoimaisesti, eli vähintäänkin odotusten mukaisesti. Huomenna taas omalle tutulle paikalle.

1 tykkäys

Vanha jengi 61 pinnaa, uus jengi 106 pinnaa. Näköjään kannatti hullutella.

1 tykkäys

Asiallista!:muscle:t2:
Jaetulla toiseksi viimeisellä sijalla.:laughing::laughing:
Toisessa kisassa (draft) olen vissiin pudonnut jo alle arvostelun kun ei osunut pisteet silmään??

Ei tästä oikein ole kuin yksi suunta??:laughing::laughing::laughing:

Oho nyt haiskahtaa meikäläisen omalta maalilta, lisään @BlueOval joukkueen draftiin asap.

1 tykkäys

112-198. Näyttää vahvasti siltä, että tähän vertailuun ei tarvitse enää tällä kaudella palata.

2 tykkäystä