Jos ruotii omaa joukkuetta tässä vaiheessa, nii Jurgens, Sarault, Lucenius ja Ikonen heikoimmat. Sarault on kyl vetäny iha hyvin, ajatellen missä joukkueessa pelaa. Eli en laske pettymykseks, vaikka pongoja on vähä.
Mutta sit Jurgens, Luce ja Ikonen. Ja edenki Luce. Vois poijjaat alkaa heräilee, käy aika raskaaks meiän pojille kannatella joukkuetta ku tollasii vapaa matkustajia mukana.
Pitää jossain vaiheessa uteliaisuutta katsoa miten se mun Tampere team olis pärjännyt. Jopa tarjosin sitä ihan kenellevaan omittavaksi. Mutta täällähän ei vierailla hevosilla ratsasteta. Niinpä se sitten meni poiston puolelle. Harmi jos tosissaan jaagais menestystä. Mutta kukas sitä tosissaan.
Hiukan on vielä mun joukkue kalliimpi, mutta hyvin olen saanut eroa kurottua pienemmäksi.
Perisuomalaiseen tapaan seuraan pieni kateus katseessa miten paljon @Spartak on saanut pudotettua joukkueensa arvoa.
Omalla joukkueella vahvaa kahden kentän pyöritystä ja maalivahti asetelmakin tasaantunut. Muut suorittaa tasasen varmasti, mutta mitä tekee Luce. Varmaan jättäny kesäreenit väliin kun on noin vaisua
Ei muuta kuin lisää ruoskaa pelaajille. Eiköhän siellä pikkuhiljaa heräillä. Kilpeläinenkin pelasi jo nollapelin. Pettymys kyllä ollut toistaiseksi. Ei näköjään pysty yksin tilkitsemään joukkueen puolustusta. Toivottavasti puolustetaan jatkossa inhottavan tiukasti joukkueena, niin saadaan Eerokin näyttämään paremmalta.
Eiköhän kenttä vielä käänny aika totaalisesti. Monet nuolaisee liian aikaisin. 10-20 kierrosta voi sujua loistavasti nuoruuden innolla. Mutta kausi on pitkä. Jos vaikka Suhonen läimii kevään 2-3 ppg tahtiin, niin siinä monen hymy hyytyy. Loppusuoralla rinnalle ja ohi. Sen mahtavampaa ei ole!
Tähän veikkaukseen luotin ja lisäksi yritin lukea rivien välistä loput.
En ole Heinolan pelejä nähnyt, mutta sen mitä olen niistä lukenut niin tuskin palaa Lukkoon.
Juti Puustinen ja Galvas vois taas herätä. Kausi ei loppunut viime viikkoon. Muutenkin käsittämätöntä, että joukkueesta löytyy maalipörssin kahden kärki eikä muka päästä kahdeksatta sijaa ylemmäs.