Fantasiarosterikisa NHL 2019-20

Täällä on nyt käsi pystyssä, olin unohtanut laittaa automaatin päälle. Ajastin sen nyt klo 11.00 pelipäivien aamuun (päivittyy viimeistään klo 11, jos en itse muista laukauista päivitystä manuaalisesti sitä ennen).

Nyt taulukot päivitetty.

5 tykkäystä

Kylläpä tuo Pavelskin Joe on todella huono jääkiekkoilija! Aivan väärä lajivalinta kaverilla, hän ei tule koskaan mitään uraa tekemään. Eihän jengissäni ole kukaan onnistunut, mutta Pave vetää pohjat kaikissa kategorioissa ja johtaa mitä tahansa floppilistausta. Häpeän häntä ja sijoitustani viimeistä edellisenä. Alkais jo seuraava kausi.

Hämmentävää: viiden pelipäivän putki kisan viimeisenä meni poikki! Voi tätä onnen päivää.

1 tykkäys

Olet kuitenkin tällä hetkellä varsin selvällä erolla minun takana.:muscle:t2::muscle:t2:

1 tykkäys

Menee molemmissa NHL-pelimuodoissa hemmetin hyvin. Liiga-kisoissa huonosti. Pitäisiköhän lopettaa koko perkeleen Liigan seuraaminen :slight_smile:

4 tykkäystä

Ei viihdekään ole aina ilmaista. Nautitaan komediasta kun sitä on tarjolla!! Itsellä NHL:n tuntemus voi vain parantua nollatasolta. Just tuossa katselin, että mulla on jemmassa melkein kaikki 90-luvun NHL Year Bookit. Kertoo jotakin kun uudempia ei ole…

1 tykkäys

Minulla menee NHL-fantasiarosterikisassa paljon paremmin kuin Liigan vastaavassa, enkä seuraa NHL:ää juuri lainkaan.

2 tykkäystä

Ei nämä seurantamääriä taida hirveästi korreloida, kun Liigassa olen 8. ja Änärissä 7., vaikken ole katsonut yhtään änärimatsia vielä tälle kaudelle.

1 tykkäys

Katselin hockeygm.fi:tä ja siellä näyttäisi olevan jokin väliaika menossa, viime yöltä ei näy pisteitä ja seuraavatkin pelit nähtävästi vasta parin päivän päästä. Onkohan asia tosiaan noin? Jos näin niin täytyy katkaista pistelaskurin päivitykset ja jatkaa niitä taas kun hockeygm.fi:ssä pelataan.

Jakso vaihtumassa,aina kun jakso vaihtuu niin pari pelipäivää jää tavallaan välistä. Kun sielä pelataan joka päivä niin uudelle jaksolle tarvitaan pari päivää, että jengit saa taas tulille.

1 tykkäys

Se on sitten kunnon isku meikäläisen munille draftin puolella, Marchandin vireestä ei nyt siis ole mitään hyötyä :laughing:

Täytyy poistaa pistepäivitykset ja palauttaa ne parin päivän päästä kun HockeyGm:ssä taas pelataan.

1 tykkäys

Tai sitten lasket käsin kaikki noin 70 joukkuetta :joy:

2 tykkäystä

Totta kai tää on tauolla niin floppi-Pettersson vetää pari jotain viiden pisteen peliä :/.

Tarasenkon pitkä loukki kyllä kirpaisee :triumph:

Ei se ole yksi yhteen suoranaisesti. Tämän voisi verrata osin vaikka muotiin ja trendeihin eli näillä markkinoilla pärjääviin!

Eli osaat haistella nousevia trendejä tai vanhoja tuulahduksia ja muokata näistä mahdollisimman kovat yhdistelmät, ylittämättä omaa budjettiasi. Sun pitää myös toivoa, että kaikki työntekijäsi pysyy terveinä, eikä näiltä esimerkiksi polvi leviä ompelimossa.

Kauhee kriisi meneillään, sillä kisan sivut ovat jotenkin oudosti hajalla :frowning: Vai fiksaillaanko näitä ? Ei paineita, mutta täällä on itsellä aamurutiinit häiriintyneet.

“Pieniltä tuntuu muiden murheet,” pitää paikkansa tässäkin tapauksessa. Itse olen edelleen kakkosena sijan 37. hallussapitomäärissä ja vain neljä pelaajaani on nostanut pörssiarvoaan.
Lisäksi, nyt selvinpäin, en saa päähäni miksi valitsin joukkueeseeni pelaajan Brandon Montour (Buffalo), mutta ei kai sen niin väliä: ukko ei ole pukenut kertaakaan.
Eikä sulovilen-hankintani, Kaapo Kakko, ole sittenkään vastanut kaikkeen hypeen.

Se kuitenkin palasi tuossa muutama päivä sitten jäille.

Hyvä. Taitaa olla sitten vaan tilastotyökalu muutaman päivän jäljessä.
Nyt lähti nousu käyntiiin :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 tykkäys

hockeygm.fi:ssä on parin päivän mittainen tauko ollut (jakso vaihtuu) ja uudet pisteet on nyt olleet jäissä tämän takia vaikka NHL:ää on pelattu. Muuta probleemia ei minun tietojen mukaan pitäisi ainakaan kiekko.pro/hockeygm:ssä olla.

1 tykkäys

Jakso on vaihtumassa, viime yöltä ei pisteitä kertynyt. Pisteet päivittyy taas perjantaina aamusta (ellen väärin laskenut päiviä).

2 tykkäystä