Festivaalien ja musiikkitapahtumien lieveilmiöt

Vielä ohkaisesti tästä moshaamisesta. Anthraxilla oli levyillä, ainakin Among the livingillä, merkattuna sanojen väleissä mikä on väliosa, kertosäe ja moshpart😁.

Mutta mun puolesta saa Blockfesteillä moshata, pyörittää pittiä, vetää wall of deathiä, stage divata ja vaikka pogoilla.

Housujen kanssa voi tulla ongelmia, kun ne ei meinaa näillä kavereilla pysyä ylhäällä edes kävellessä😂

1 tykkäys

Indians musiikivideolla näkyy circle pit, crowd surfingia, stage divingiä ja ihan normaalia tukan heilutusta. Musiikkivideolla on ikää se +30 vuotta ja tuohon aikaa oli normaalia, että lavalta pääsi yleisö hyppimään.

Noni…Nyt alkaa kuulostamaan tutulta.
Provinssi Rockin päälavalta päädyin kauas lavasta yleisön sekaan.
Lepakon lavalta vain suulteen puulattialle, tästä kiitokset turkulaisille.:rage:

1 tykkäys

Itse olen ollut monessa pitissä mukana. Aina on herrasmiessäännöt olleet mukana ja kaatunut nostetaan välittömästi ylös. Ei näköjään hiphop väki ole tätä sisäistänyt…

4 tykkäystä

Poliisi kyseenalaistaa Blockfestin Tampereella

On aika valitettavaa, että meillä on Tampereella tällainen huumemyönteinen festivaali, joka profiloituu huumeisiin, rikoskomisario Joni Länsipuro Sisä-Suomen poliisista sanoo.

4 tykkäystä

Ottaen huomioon musiikin jota siellä soitetaan, tämä ei ole millään tavalla edes yllätys. Mitä tälle tosin voi tehdä? Ei oikein mitään.

1 tykkäys

Tapahtumajärjestäjille voisi myydä idean järjestää seuraavat kinkerinsä vaikkapa Ahvenanmaalla. Siellä olisi kansainvälisempi meininkikin ja Suomenlaiva toisi lisää valmiiksi juhlatunnelmassa olevaa festariyleisöä.

Parasta kaikessa olisi se, ettei tapahtuma olisi Tampereella.

4 tykkäystä

Lieveilmiöiden lisäksi Tamperelaisille yrityksille tuli hyvääkin tapahtumien varjolla: esimerkiksi Rammstein (arvio 10 miljoona €) ja Blockfest (arvio 18 miljoonaa €).

4 tykkäystä

Oheisessa dokumentissa tutkitaan mustiin pukeutuvan heimon riittejä luonnollisessa ympäristössä:

Ei se ole niin vakavaa, miltä se näyttää…