Florida Panthers

Pakko tässä olla jokin sopimus pulma seuran ja Gudbranson välillä taikka sitten tässä on odotettavissa jokin suurempi pelaaja vaihto jossa Panthersilla olisi tarjota varausvuoroja ja McCann vaihossa Matt Dumbaan, Tyson Barrieen… no toive ajattelua mutta Gudin menetys hieman kirpaisee.

Gudbransonista tulossa UFA eli vapaa agentti… varmaankin mennyt soppari suunnitelmat siihen suuntaan että kannattaa tässä kohtaa treidata.

Palkkakatto,palkkakatto siinä syy.

Näköjään Floridaa pidetään “voittajana” tässä kaupassa. Tai siis jotkut pitävät.

Gudranson 24 vuotta, mutta näyttää 34 vuotiaalta. Gudbranson on varattu kolmantena 2010. Herkästi arvioiden ei ole pystynyt täyttämään tonttiaan joka ilta Floridan puolustuksessa. Pelejä hienosti takana jo 300 ja varmasti vielä on mahdollista kehittyä. Huomioitavaa on, että 2010 oli pakkien osalta vaikea vuosi. Trade valuen kannalta lienee oikea aika kaupata ja palkkakattoon raivata tilaa. Olisin kyllä halunnut nähdä mihkä suuntaan mies menee Sunrisessa.
Mielenkiintoista nähdä mikä on samantyylisen Dylan Olsenin kohtalo, vaikea kausi takana ja sopimus katkolla. Dale Tallonin varaama jätkä aikoinaan Chicagossa.
Nousevista kyvyista Michael Matheson saanee lisääntyvästi peliaikaa ylhäällä.
Alex Petrovic veti jo lupauksia herättävän kauden.

Floridalle uusi logo.


Sekä pelipaita.

http://www.■■■■■■■■■■■/uutinen.asp?CAT=2-3&ID=313963

Hienot paidat mutta logo saa jotenkin pahoinvointia.

3 tykkäystä

Kyllä siihen ehtii vielä tottua. Se näyttää oikein hyvältä, kun sen pitäjän pään päällä killuu Stanley Cup pokaali.

1 tykkäys

Halusivat logoon kilven, koska Tapparallakin on.

6 tykkäystä

Mä tykkään tosta uudesta logosta. Se on jotenkin aikuismainen ja mulle tuli sellainen ylväs vaikutelma siitä heti :slight_smile:

3 tykkäystä

Posia täältäkin. Jotkut tuosta kilvestä ovat valittaneet, mutta mä tykkään - ehkä se tapparamaisuus tekee sen. Muutenkin tyylikäs ilmestys. Kuten @Lallu sanoi niin ‘ylväs’ kuvaa aika hyvin. Moderni, mutta silti sopivan yksinkertainen ja perinteinen.

2 tykkäystä

Vanhassa vara parempi kuten sanotaan. Noh paidat on ihan ok, eikä logokaan nyt varsinaisesti ruma ole mutta kyllä minä pidin vanhasta enemmän. Kauneus katsojan promilleissa jne.

Suoraan sanoen, en tykkää. Tulee mieleen joku harrastesarjojen jengi tuosta. Vaikka stadilainen Ice Tigers.

Vanha Flordian logo ei ole mikään logosuunnittelun virstanpylväs, mutta on silläkin kuitenkin jo perinteitä takanaan. Jos on pakko uudistaa, niin olisin pitäytynyt kissaeläimen etuprofiilissa ja ehkä pyrkinyt vain yksinkertaisempaan ilmaisuun - vähemmän yksityiskohtia.

Tämä joskus aikaisemmin käyttämänsä vaihtoehtoinen logo on minun silmään oikeamman suuntainen.

2 tykkäystä

Eipä se oikein iske, en tiedä miksei. Ehkäpä se on tuo, kun tuossa pantteri vain mulkoilee katkeran näköisenä yllään kaartuvaa “Panthers”-tekstiä. Eikä kaikista “selkeistä puhtaista linjoista” huolimatta onnistu olemaan mitenkään erityisen tyylikkään näköinen.

Ja kyllä, vanha logo oli hieman lapsellinen ja turhan yksityiskohtainen, mutta kumminkin silmälle miellyttävämpi. Ei ne NHL:ssäkään aina logon suunnittelussa onnistu - tai itse asiassa onko ne sitten Original Six aikojen onnistuneet montakaan kertaa?

Me tapparalaiset ollaan varmaan aika kriittisiä ja nirsoja näille logoille, koska meidän oma täydellinen merkkimme on taiteilijaprofessori Kaivannon kynästä. Sekin on muuten ihan käsittämättömän hieno juttu. Kyse on taiteesta, ei pelkästä merkistä ja logosta :grinning:

3 tykkäystä

Vähän kaksijakoiset tunteet uudesta logosta ja paidoista. Toisaalta tosi elegantti ja ylväs mutta toisaalta vähän futisjoukkueen tai höntsyporukan tyylinen. Tuntuu kyllä myös aika muoviselta, vanha pantteri oli tosi räväkkä ja kuvasti hyvin omaa aikaansa.Uuden vieraspaidan kaula-aukon nyörit muuten muistuttavat Floridan osavaltion lippua, tämä ei ole vahinko. Hieno oivallus.

Tajusin tänään myös hienon oivalluksen Panthersin joukkueen nimestä. Logossahan ei itseasiassa ole pantteri vaan puuma. “Tavalliset” pantterit ovat mustia. Eräs tietty Floridassa asuva puumalajike tunnetaan englanniksi nimellä Florida panther. Eli seuran kaupunki on myös tavallaan osa joukkueen varsinaista nimeä! Nimi voisi olla siis myös Florida Florida Panthers.

6 tykkäystä

Hieman joku futisjoukkueen paita tuosta tulee tosiaan mieleen. Ei huono, mutta pidin kyllä vanhemmasta enemmän.

Ihan jees pohja on kyllä. Muutama muutos niin hyvä tulee.

3 tykkäystä

Eipä iske muhun tuo uusi logo, jotenkin muovisen oloinen. No samapa tuo, kun en sitä kanna.

Mutta nuo @Raymo paidat kyllä iskevät. :heart_eyes:

Onhan toi paljon parempi kun vanha oli :open_mouth: vanhahan oli hieman lapsellinen pantteri piirustus joukkueen logona. Se jos joku oli huono.

1 tykkäys

Tai siis osavaltio, kotikaupunkihan on Sunrise. :slight_smile:

Ei kyllä sytytä mua ollenkaan toi uus paita ja logo vielä vähemmän.

1 tykkäys