Henrik Haapala

Liveseurantaa voi tehdä myös liveseurannassa.

3 tykkäystä
  • Erittäin hyvä luistelu ja liike ekassa erässä. Ymmärrettävästi hiipui loppua kohden.
  • Suomen kanssa heti pelillistä synergiaa
  • Tuo ylivoimaan uusia mahdollisuuksia

Hyvä debyytti ja varsinkin kun huomioidaan pitkä tauko.

3 tykkäystä

Trendihän tuntuu olevan pitkätaukolaisilla se, että 3-4 peliä ihan ok ja sitten alkaa realiteetit iskemään vasten kasvoja.

1 tykkäys

Noinhan tuossa saattaapi käydä, että pelirytmiin pääsemiseen ei välttämättä aika riitä tälle keväälle. Reenaaminen on kuitenkin eri juttu kuin pelaaminen. Voip olla, että Tappara teki viisaan valinnan.

Hyvin pelasi kuitenkin pitkä tauko alla. Varmasti
tuo Ilvekselle hyvää kevättä ajatellen.
Olen Iloinen hänen puolestaan, kun vaan saisi pelata terveenä.

1 tykkäys

Vaikka nyt moniakin vituttaa tämä Haapala keissi, niin toivon ettei huomenna nyt oikeasti mitään itkupotkukeskisormi showta tarvitse nähdä pelissä. Jos ei muuten, niin ajattelee sitten, vaikka näitä meidän nuorempia kiekonseuraajia. ■■■■■■■■■■■■■■■ huutava keskisormimies ei anna hyvää kuvaa alkuunkaan.

28 tykkäystä

Puolet on valittu, yhdet puheet. Pelatkoon vaikka sitten naapurissa, takaisin en toivota

4 tykkäystä

Toivottavasti ei nähdä myöskään yksiäkään aplodeja tai kannustushuutoja. Missä on tapparalaisten intohimo ja itsensä sekä oman seuran kunnioitus?

Ei nyt jumalauta voi olla niin että ollaan vaan analyyttisiä jääkiekon ystäviä kun merkittävään asemaan täällä noussut pelaaja laukoo tuommoista paskaa haastattelussa. Jos pelaajilta ei löydy enää mitään kulttuurin tajua kun ollaan niin saatanan ammattilaisia, niin ei se tarkoita sitä että kannattajien pitää vajota samalle tasolle.

Itse olen suhtautunut tähän tapaukseen kiihkottomasti mutta Ilveksen ja kommenteillaan myös Haapalan itsensä suoranainen trollaaminen on ainakin mut saanut kääntämään tänään takin tyystin ja vanhat meriitit pyyhitään aika pian mielestä tällaisella käytöksellä. Toivottavasti se Sinioranssien jäsenyys evätään viimeistään ennen huomista peliä.

Naapurissa pelaaminen on ihan fine paremman vaihtoehdon puutteessa mutta se miten sitä pelaamista sanoitetaan ja viestitään on eri asia. Ja tässä Messi voisit opetuslapsellesi vinkata vielä käyttämään harkintaa. Nimittäin sitten kun tämä Ilveksen kahden poikkeuskauden ajan toistaiseksi kestänyt tapparalaisin voimin rakennettu suonenveto - joka ei vielä ole tuonut mitään mainittavaa tulosta - päättyy ja palataan taas normaaliin, niin uskon että kummasti voisi kotikaupungissa kiinnostaa pelata kannun nostamisesta eikä aloitella lomia hyvissä ajoin.

Nyt herätys Tappara-yhteisö ja lopetetaan olemasta kynnysmattoja! Myös Austin tai Savinainen voi käydä huomenna ekaan vaihtoon vähän muistuttamassa mitä hokijargonissa kuuluu sanoa ja mitä ei. Ei mitään ylilyöntejä kentällä eikä katsomossa, eli sikailut ja keskisormet jätetään pois, mutta sopivaa kovuutta ja vihellyskonserttia olisi aivan paikallaan järjestää.

76 tykkäystä

Minä en lähde tähän. Jo siitä yksinkertaisesta syystä, että yksittäinen pelaaja ei huomiotani ole ansainnut. Ja sitten se raadollisempi syy - jos menen osoittamaan mieltäni, kaveri iskee varmasti. Karma nääs…

Sehän on selvää. Väitän että Ilves menee NHL:n edelle lähes jokaisella kiekkoilijalla.

Eipä noista kommenteista kannata sen suurempia johtopäätöksiä tehdä. Vaikutta hyvin mukavalta jätkältä, pisti hymyn huulille nämä pari Henkan haastattelua mitä tässä olen kuunnellut. :slight_smile:

2 tykkäystä

Ois hieno nähdä ku vaikka Toni Rajala tulis meille ja antas samanlaisia lausuntoja. Vois osaston miehet mennä sekasin😄

2 tykkäystä

Näitä ei niin vakavasti kannata ottaa. Kaveri kokee tulevansa toiselta puolen hallia ja hakee uuden yhteisön hyväksyntää.

7 tykkäystä

Tämä nimenomaan on klassinen ja oikea tapa osoittaa jollekin epäsuosiotaan. Itselle on aina mielenkiintoista katsoa pelaajia kentällä, jos jotain extra-latausta on. Joillekin annetaan vähän extraa kentällä, toisille ei - tapauksesta riippuen.

2 tykkäystä

Tappara oli Haapalalle luonnostaan selkeä ykkösvaihtoehto.

”Kun maanantaina jätettiin luu käteen, päätin soittaa Ojasen ’Makelle’. Tunnen hänet hyvin, Haapala viittasi Ilveksen apuvalmentajaan.”

1 tykkäys

Minä aion ainakin suhtautua Haapalan tekemisiin aivan neutraalisti. Pelaaja muitten joukossa.

10 tykkäystä

Isänä, Jumalana ja näköjään myös Jeesuksena laitan Henkalle viestiä, että jättää tuulettamatta, jos maalin tekee.
Ja mitä Saviin tulee, niin tuskin ainakaan kyseenalaisin keinoin muistuttaa mistään lähes parhaalle kaverilleen ja majoittajalleen. Austinista en osaa sanoa.

Tämä on paskamainen juttu meille kaikille, ja näköjään hajoittaa meidän rivejä jonnin verran. Kierrokset näköjään käy aika kovilla siellä sun täällä. Antaa poikien pelata ja nautitaan pelistä sormet paketissa.

Ps, älkää kaikkea uskoko, mitä lehdet kirjoittaa. Siinä saattaa esim. kymmenet aikaisemmat puhelut viikonlopulta unehtua😀

39 tykkäystä

Aamen :ok_hand::wink:

Ja mitään kyseenalaista en toivo pelaajilta enkä katsojilta mutta en kyllä halua nähdä mitään happy family menoakaan vaan kentällä isällistä opettamista ja yleisössä tyylikästä muistuttamista siitä että edes into piukeena ei voi laukoa mitä tahansa suustaan.

3 tykkäystä

Niin ja toinen ollut vuoden pelaamatta

Ei mahtunut Tapparaan, koska “sääntö.” Mun puolesta ens kaudelle tervetullut Tapparaan. Tästä varmaan jauhettu jo puolet ketjusta, mutta toinpahan oman kommentin myös mukaan.

5 tykkäystä