Henrik Haapala

Iha itse halusi pelata Sprengleriä.

12 tykkäystä

Tänään 1+1 Spengler Cupin välierässä Frölundaa vastaan. Henkka ratkaisi Davosin finaalipaikan jatkoajalla, tulos 4-3.

Edit: Davos pelaa tänään finaalissa Pardubicea vastaan kello 13:10 alkaen, näkyy Katsomossa.

22 tykkäystä

En ole yllättynyt sekuntiakaan. Hyvä Henkka. Tervetuloa ensikaudella kotiin vaan :wink:

Kyseinen voittomaali:

10 tykkäystä

Henkka johdatti HC Davosin Spengler Cupin voittoon finaalissa . 5-3 voitto ja Henkalle pari syöttöpojoa.

62 tykkäystä

Käypä Henkalla huonoo tuuria jatkuvasti. Ja Aamulehden kuva valinta on hirveä.

Haapala sai iskun joukkueensa Lausannen ottelussa Bieliä vastaan Sveitsin liigassa lauantaina. Haapala ennätti pelata ottelussa vain reilut neljä minuuttia.

24 heures -lehden mukaan Haapalan vamma ei ole vakava. Hän saattaa palata tositoimiin jo EHT-turnauksen jälkeen.

Hieman ihmettelin myös pisteiden määrää, eikös Henkan pitänyt olla joku sateentekijä tuonne (tai tänne)?

1 tykkäys

Liverpool on ykkönen

Tilaajille Henkkaa lisää!

7 tykkäystä

Hauskasti sanottu - otetaan talteen.

Henkka seuraa siis Liverpoolin lisäksi molempien tamperelaisten joukkueiden otteita tällä kaudella:

”Tietysti olen katsellut Tapparaa ja Ilvestä. Mieluummin katselen niiden pelejä kuin ranskaksi dubattua Harry Potteria, josta ei saa mitään selvää.”

23 tykkäystä

Oksettavaa. Toivottavasti ei enää ikinä nähdä Tapparassa! Vaikka sitä ei voi kiistää etteikö pelimies olisi.

47 tykkäystä

Niin onko siis kyseessä jalkapallokatsomosta otettu kuva jossa on Ilveksen jalkapallokaulaliina? Mä en tuossa nyt mitään oksettavaa näe, antaa toisen kantaa kaulaliinaa, jos vaikka varjossa tulee kylmä.

18 tykkäystä

Eipä tolla itselle kyllä ole mitään väliä

Tervetuloa takas mun puolesta vaan ihan millon vaa. Oma kasvatti, sydämellä pelaava isojen maalien mies.

8 tykkäystä

Näyttää photoshopatulta. Mut eipä kiinnosta.

1 tykkäys

Ei ole photoshopattu. Lähetyksessä tais näkyä sama näky eri kuvakulmasta.

3 tykkäystä

Okei, niin et joku lähdekin on tälle. No, siinähän tuulettelee huivia.

Samaa mieltä. Ymmärrän, että jotain anti-Ilves ajattelijoita tuo puistattaa, mutta suoraan sanottuna minua itseäni ei kiinnosta yhtään jos jalkapallopelissä on toisen seuran huivi kädessä. Itekki pienenä pelasin futista ja säbää tuon värisissä kuteissa ja tolla logolla ku ei ollu Tapparalla omaa.

Haapala on taitava pelaaja ja meidän oma kasvatti. Todella rikkonaisia kausia mutta aina kun pelaa niin pelaa helvetin hyvin. Oli Sveitsissä hyvä ja viihdyttävä aina kun oli jäällä.

Tiedän, että sanoin aikasemmin, että haluaisi ottaa mitään arpaykköslaituria jos Tanus on ehjä ja hänelle tarjottaisiin sitä, mutta Haapala on poikkeus. Niin viihdyttävä ja hyvä jätkä. Oma kasvatti ja isojen pelien mies. Edelleen. Eikä Tappara siihen kaadu jos on puolikautta loukissa. Hinta toki voi käydä kovaksi.

Puolituttu, joka Henkan tuntee törmäsi Henkkaan Nokialla 2022 KHL ryntäyksen aikaan ja siinä puivat, että miten se kuvio meni Savinaisen, Leskisen ja hänen kanssaan ja miksi päätyi Ilvekseen.

Heidän yksityinen keskustelu, ei siitä sen enempää, mutta olen siinä ymmärryksessä, että Tapparalle löytyy paikka Henkan sydämestä.

Edit. Kesällä oli Tapparalaisten kanssa juhlimassa pari kertaa

14 tykkäystä

Kai sitä nyt saa kannattaa kaupungin ainoaa pääsarjatason jalkapallo joukkuetta.

15 tykkäystä

Arvostan Henkkaa siitä, että on sanonut aiemmin haluavansa pelata Suomessa aina Tapparassa jos se on mahdollista, eikä Ipaankaan meno tuntunut niin pahalta kun mies ensisijaisesti kuitenkin meille olisi halunnut tulla. Tämän jälkeen Henkka on kuitenkin melko vahvasti flirttaillut naapuriin päin ja ihan varmasti itse tiedostaa mitä tekee, tunteella tätä kannattajan arkea eletään ja silloin mielestäni kuuluu asiaan näyttää ettei tuollaista katsota läpi sormien.

Eihän koko hommassa olisi enää mitään järkeä jos meitä kannattajia ei v*tuttaisi se, että mies kuka aikanaan oli yksi pidetyimmistä Tappara-yhteisön jäsenistä heiluu tuolla huivin kanssa jossa julistetaan Tampereen olevan keltavihreä.

16 tykkäystä

Ei ole Henkka todellinen fani: Ipan lippis puuttuu.

1 tykkäys

Henkkaan on tarttunut ulkomaanreissulla huumoria mukaan ja Jorstimaisesti höynäyttää koko Ilvesyleisöä vähän rankemmalla otteella ja kun Tappara juhannuksena taas tiputtaa ison sopimuksen, palaa Henkka silloin takas kotio :wink:. :blue_heart::orange_heart:

(Viestin viimeinen osuus, ei ollut tieto vaan oma toive.)

1 tykkäys