Saatan vaikuttaa jääräpäältä, mutta mun o vaikee antaa tälle mitää painoarvoa, miksi olisin miehelle vihane.
Tarkka lainaus: “En oo näin innolla odottanu varmaa kaheksaa vuoteen jääkiekkopeliä”. Eiköhä jokane meistä arvioi juttuja samaa tyylii “no se oli varmaa joskus 5 vuotta sitte” tms. Ja tottakai jos sä oot ekaa kertaa julkisesti itse videolla ni sun on on vähän pakkokin vastata tuollai, että vetää “kotiin päin”.
En seuraa kaveria somessa? Millä tavalla Henkka teki sitä pahemmin kuin muut. Sen mitä itse nähnyt niin samalla tavalla kun kaikki muut, koska sille maksetaan siitä 
Siis mun on vaa todella vaikea antaa pelaajien sanomisille mitään painoarvoa, koska he edustavat työnantajaansa niin ovat työnsä puolesta vain velvoitettuja siihen. Mun on vaa vaikee suuttua siitä, että tekee työtään.
Faktasta spekulointiin: Voiko olla myös, että kun on niin vahva Tapparatausta, että lähti tarkoituksella mielistelemään Ilvesläisiä, ettei hän saisi tuolta toksiselta porukalta rumempaa vastaanottoa?
Siitä en tiedä kumpaa rakastaa vai rakastaako kumpaakaan, mutta kuten Myrrä, sydämessä on tilaa molemmille.
Mä olen ylpeä, että ollaan kasvatettu noin hyvä pelaaja kun Henrik Haapala, mutta en ole niin lapsellinen, että mua harmittaa se, että kaveri harjottaa ammattiaan kuten parhaaksi näkee.
Ymmärrän, että Henkan sanomiset ja teot joitakin kutittaa, mutta mua ei. Hienoja hetkiä olen kokenut häntä katsoessa ja mulla ei ole mitään syytä suuttua siitä, että hän haluaa tehdä kuten parhaaksi näkee ilman, että siitä on oikeasti jotain oikea haittaa kellekään (tää o vaa urheilua). Eikä mua myöskään kutita, että siviilissä oli moinen huivi kädessä. Eri laji ja joku kolmas joukkue vastassa. Kaupungin ainoa pääsarjatason joukkue jalkapallossa niin tottakai kannattaa kun sydämessä on paikka molemille. Tapparalle ja Ilvekselle.
En ymmärrä sarkasmiviittausta. Jos taas oli totinen vastaus niin totean vain, että kyllä ne siinä auttaa, vaikkei koko monen sadantuhannen lappua tarjoa.
Itse toivon, että Tappara tarjoaa järkevän lapun johon Henkka tarttuu js edustaa ensikaudella Tampereen Tapparaa.