Ei tule Tapparaan eikä Ilvekseen. Piste.
Ja tieto peräisin?
En millään ymmärrä joidenkin katkeruutta jos joku on muualla pelannut kuin Tapparassa uransa aikana. Minusta olisi ainakin tosi makeeta jos Henkka pukisi vielä Tappara nutun päälle.
On kuitenkin sen tason pelimies, että menee heittämällä kahteen ekaan ketjuun.
Juuri näin. Pelaaja pelaa missä parhaaksi näkee ja Tappara palkkaa sen pelaajan minkä parhaaksi näkee. Ollaan kuitenkin vapailla työmarkkinoilla.
Tuskin tässä katkeruutta on. Se oli pakkorako Venäjän hyökättyä Ukrainaan, että jostain leipä saatava ja Henkka pelasi muualla. Ne oli kaikki ne teot Tapparassa ja sen jälkeen. Mitä mies puhunut ennen ja jälkeen Tapparan.
Onko tätä samaa virttä - jota on tällä foorumilla veivattu noin 3000 viestin verran - pakko jatkaa yli kaksi vuotta tapahtumien jälkeen vielä samanaikaisesti kahdessa eri ketjussa?
Koska viestit aiheesta eivät vähene, niin oletan vastauksen olevan täytyy.
Haapalan asema Tappara-fanien keskuudessa alkaa olla jo historiallinen. Hän oli niin merkittävä palanen tapparalaisuutta aikanaan ja erityisesti 2016-17 mestaruudet henkilöityvät jopa häneen ja Kuuselaan.
Taustan huomioiden synti on ollut melko laajamittainen, koska Haapala potentiaalisesti provosoi koko yhteisöä toiminnallaan. Suhteuteuttuna tekoon, joka oli siis edustaa Ilvestä, olen itse ilmaissut kantaa, jossa voisimme antaa jo asian olla.
Malmö tuntuu olevan oikein tyytyväinen viimeisimpään sainaukseensa.
Ens vuonna sitten jo kotiin ![]()
Varmasti oikein hyvä ratkaisu tässä vaiheessa uraa. Toivotan onnea ja ehjää kautta! ![]()
70 euroa maksaa lento Köpikseen ja siitä hallille jotain puoli tuntia.
Ei sul ois ylimäärästä 140e ni mennää kattoo miehen peliä?
Hyvä ratkaisu Henkalta käydä kokeilemassa tuolla länsinaapurin puolella, että mikä on SHL:n taso.Toivottavasti nyt pysyisi ehjänä.
Kunhan ei muuta Kööpenhaminaan ja hae Ruotsin kansalaisuutta. ![]()
Ping @Messi
Savinaisen Instagram Storysta kävi ilmi, että Henkka on mennyt tänään naimisiin.
Paljon onnea!
Keskushyökkääjä Haapalan preseason on mennyt Malmössa mallikkaasti uudella pelipaikalla. Kölvi on tyytyväinen olosuhteisiin, kaupunkiin ja joukkueeseen. Vastuuta on tullut, hiukan liikaakin. Ei ihme, että hän näyttää olevan 60 pojon mies, jos pelaisi kaikki ottelut. ( 40 olisi tosi kova, koska näyttää siltä, että tuolla pelit ovt vähämaalisempia kuin täällä) Poika on hyvässä kunnossa ja terve, ku ukkomies pukki. Hyvät lähdöt kauteen. Vielä muutama harkkapelin ja kausi alkaa n. 20.9.
Perkule kun ärsyttää ettei miestä täksi kaudeksi tänne saatu. Toki siinä kohtaa kun Ruotsalaiset tai Sveitsiläiset jonkun haluaa, ei meillä ole siihen sanomista
Hänhän on tyytyväinen tuolla ja me voimme olla tyytyväisiä että pääsi Ruotsiin.
Itsellä olisi tarkoituksena mennä katsomaan tuo Malmö - Skellefteå kauden avaus.
Ei tosin Henkan takia, vaan ihan vaan kulttuurivierailulle naapuriin.
Henkan puolesta olen toki iloinen. Olin harmitteluissani vain itsekäs ![]()
Olen kateudesta (en kelta)vihreä.
Nyt on poika tikissä ja ahneena. Ei enää riitä, että pisteilee vastustajan kassiin. Nyt pitää tehdä myös komeita omiin. ![]()