HH on kevään peluri.
Hyvä että osu. Edelliset yhdeksän ottelua menikin ilman pisteen pistettä.
Henkka on kuningas. Entinen vapahtaja!
Kyseinen maali:
Leijonat -huhusivusto kirjoittaa:
Hyökkääjä Henrik Haapala on tehnyt sopimuksen Tampereen Tapparan kanssa, uutisoi Aamulehti. Tapparan urheilupäällikkö Janne Lahti ei vielä suostunut vahvistamaan tietoja. – Hyvät pelaajat kiinnostavat meitä aina. Meillä on verkot vesillä, ja haemme vielä uusia pelaajia, Lahti sanoi Aamulehdelle. Haapala pelasi viime kaudella SHL:ssä Malmö Redhawksin paidassa 49 ottelua tehoin 4+10=14. Pudotuspeleissä hyökkääjä teki kahdeksassa ottelussa pisteet 1+5
6 viestiä siirrettiin ketjuun: Huhu: Henrik Haapala Tapparaan 2025-26?
Tervetuloa kotiin Vapahtaja ![]()
Vapahtaja is back!
2028 asti soppari. Ei paha.
Loistava paluu. Syrjähyppyä ipaan ei olisi edes tapahtunut ilman liigan typerää herrasmies pykälää.. Nyt Vapahtaja on kotona. ![]()
![]()
![]()
- Tahto palata Tapparaan lähti Haapalasta itsestään, mikä kertoo paljon pelaajan suhtautumisesta organisaatioon, jatkaa Lahti.
Muuttui henk koht huono päivä kertaheitolla posiksi
No vaikka mitä olen sanonut tästä kaverista, niin näyttäähän tuo nyt paljon paremmalta sinioransseissa kuin keltavihreissä. Parit kauniit sanat ja tärkeät onnistumiset, niin eiköhän naapurissa höntsäily voida unohtaa. Pelillisesti todella hieno korvaaja Robyn jättämälle aukolle.
Lämmittää, että uutisessa lukee paluuajatuksen lähteneen Henkasta itsestään. Sekin saa koko jutun tuntumaan paremmalta.
@sennas lienee jo kausarikaupoilla?![]()
Olipa hieno uutinen ja huhuille vahvistus.
Mukava saada omiakin poikia takasin, eikä vaan Ipan kasvatteja ![]()
Alkaa oleen mukavasti pirkanmaalainen joukkue kasassa!
Onhan tämä nyt hieno, kertakaikkiaan hieno asia. Jotain särkyi mun sisällä taannoin, jääkiekko oli rikki… Ei tällaisten miesten pidä koskaan olla Ilveksessä, eikä Eemeli Suomen Tapparassa. Nyt kaikki on korjattu ja katse tulevassa.
Upea pelaaja.
Ens kaudella voisi katumusharjoituksena painaa vaikka jotain 15+40 niin eiköhän vanhat synnit ole sovitettu.
Hieno päivä.
Tervetuloa takaisin kotiin.
Tästä mulla oli se tieto jo pari viikkoa sitten, kun sanoin että viimein kaikki on hyvin, no nyt on ![]()
Joskus ne haaveet muuttuu todeksi (Kontiola
, Haapala
). Tervetuloa kotiin Henkka!
Erityisen hienoa tuo pitkä sopimus ja sitoutuminen.