Henrik Haapala

Onko tässä semmonen tilanne, että foorumi on tehnyt diagnoosin, että Haapalalla on aivotärähdys?

1 tykkäys
  • Hän ei pelaa tänään, ei matkusta Kuopioon. Se on tämän hetken tilanne, päävalmentaja Jussi Tapola kuvaa.

Ei ole pikkujuttu… :frowning:

1 tykkäys

Vahvastihan kommentit Tapparan sisältä tuohon viittaavat, vaikka ei ole mitään suoraan todettukaan.

Onko sinulla parempaa tietoa asiasta?

4 tykkäystä

Ai perskele että harmittaa henkan puolesta.
Olisi kyllä oikeus ja kohtuus että ei pelaisi Mutanenkaan, osoittaisi mielestäni pelisilmää Virralalta mutta tuskin sentään.
Parasta kuittia on ottaa se mestaruus ja se me otetaan.

Nii voihan se olla se “kuumekkin”?

Menisi ehkä jopa eleenä vähän yli, pelaahan Otsokin meillä, vaikka Ruutun kausi hänen taklaukseensa tahattomasti loppuikin,
Mutta siitä olen samaa mieltä, että kuittina paras on mestaruus. Harmittaa vain Henkan puolesta juurikin se, että ei pääse sitä paikan päällä kokemaan - jos siis on tullakseen tänään.

2 tykkäystä

Kyllä nyt kuumeessa lähtisi Kuopioon? Kuitenkin pelataan jo mahdollisesta ratkaisusta ja ei siinä pieni kuume haittaa, jos on teoreettinen mahdollisuus nostaa kannua.

Joo ja muutenkin toi koko tapaus oli vain epäonnekas tilanne molemmin puolin.

1 tykkäys

Ei kai siinä olis järkee, huomennakin saattaa olla peli. (Itse asiassa seiskapeli lienee todennäköisempi kuin että tänään menee poikki)

Onnea Henkka,missä nyt sitten oletkin. Nähdään torilla.

14 tykkäystä

Kiitos Henkka ja onnittelut mahtavasta kaudesta ja mestaruudesta! Dominointia, dominointia, viihdyttävyyttä, Yoga Bonito!! Parane pian ja menestystä jatkoon Henkalle, olipa se sitten Kotona Tapparassa tai kaukomailla!

16 tykkäystä

Tapola ja joukkuekin muisti Henkkaa hienosti! :heart: Kiitos ja onnea! Todella upee kausi!

13 tykkäystä

Kaino toive…
Kirjoita Henkka ensi kerralla isolla, tai liputan viestisi epäkunnioittavana.

1 tykkäys

Oho onko käyny moka pahoittelut mutta nyt juhlitaan

2 tykkäystä

Pingiä tähän ketjuun kun jos ja kun Henkasta optinen havainto kaupungilla! Toivottavasti pääsee mukaan.

1 tykkäys

Henkka oli lentokentällä joukkuetta vastassa ja liittyi siitä joukkueen mukaan.

14 tykkäystä

Kyllä oli Henkka kalpea Ylen haastattelussa. Onneksi kuitenkin pystyi ottamaan osaa juhliin edes vähän. Nyt saa toipua rauhassa. Kiitos Henkka!

2 tykkäystä

Laittakaa linkkejä näihin haastatteluihin ! Podcastina tms varmasti löytyy.

Suplasta löytyy…

Tässäpä erittäin kova knoppi. Tämä pelaaja on pelannut Tapparan edustuksessa nyt 5 kautta.
Hän on ollut finaaleissa joka ikinen kerta. Saa laittaa paremmaksi, mutta ei ole pakko.

31 tykkäystä