Ja sitten otetaan mestaruus. Taas ![]()
Haapala olisi ollut mukana mm joukkueessa jos ei olisi saanut niin pahaa aivotärähdystä. Pienestä iskusta tuli yllättävänkin suuria oireita. Ja tämä on tieto!
Yllättävän suuria oireita tarkoittanee mitä? Motoristisia oireita? Tärinää? Hikoilua? Tainnut lääkäri unohtaa Henkan 2 viikon rännin ![]()
Nyt oli hiukan huonoa huumoria…![]()
Aivotärähdyksistä ei pitäisi vitsailla pätkän vertaa ja vielä vähemmän Henkan kohdalla.
Haapala ei olisi ollut mukana mm joukkeessa vaikkei tärskyä olis tullut, tieto.
Syy sama kuin miksi oli pois Kalpa sarjan alussa
Mikäli tarkoitat MM-kisoja niin tuo ei pidä paikkaansa.
Älä eriarvoista ihmisiä.
En tiedä mitä syyksi on sanonut mutta Tapparan edustusjoukkueessa toimivalta henkilöltä kuulin.
Tuo ei ollut tarkoitukseni.
Pointti oli se että jos on ollut kyse pahasta aivotärähdyksestä, se ei ole kenenkään kohdalla leikin asia ja Henkalla se ei olisi ollut eka kerta.
Kyseessä on aivan huikea pelimies, jolla pitää olla kiekkouraa edessä vielä useita vuosia.
Valitettavan moni ura on katkennut liian moneen aivotärähdykseen.
Tätä ei kukaan halua Henkan kohdalle, eikä sitä muidenkaan kohdalle toivoisi tapahtuvan.
Lähde on antanut sinulle väärää tietoa. Luota tähän. Syy MM-kisoista poisjääntiin oli toinen, eli sama mistä syystä hän ei Kuopiossa pelannut. Olisi ollut tosi hienoa nähdä Henkka kisoissa, joissa hän olisi todennäköisesti ollut Suomen johtavia pelaajia.
Tuliko sille Haapalalle ylipäätään aivotärähdystä? kun silloin oli puhe ja tais Haapala itse sanoa ettei tullut. Ihan vaan kun on niin ristiriitaista infoa liikkeellä.
Onko sillä oikeastaan mitään väliä?
Ei ole. Paitsi Haapalalle tietysti. Ristiriitaista varmaa tietoa vain ihmettelin.
– Huhut ovat kantautuneet minunkin korviini. Niitä on liikkunut jo puolitoista kuukautta. Turha niitä on murehtia. Jos NHL-seura haluaa jonkun kaverin, se myös ottaa hänet. Siinä tilanteessa meillä ei ole mitään jakoa, Tapparan toimitusjohtaja Mikko Leinonen painotti.
Sopimuksenalainen pelaaja voi siirtyä NHL:ään ilman erillistä korvausta kesäkuun puoliväliin asti. Sen jälkeen NHL-seuran pitää neuvotella erikseen pelaajasta maksettava summa.
Ja tässä syy iloon. Tämä on hienoin päivä minun jääkiekon parissa olemisen ajalta:
Ensi kauden pelipaikka NHL:ssä?
Mahtava juttu tämä.
Onnea ja menestystä Henkalle! Peksi, Henkka… suursuosikit kaikkoavat ![]()
Onnea ja menestystä taalajäille!
Pärjää tai ei, pääasia on, että pääsee kokeilemaan ja näyttämään! Onnea ja menestystä!
Isosti onnea Henkalle!