Henrik Haapala

Tottapa muuten. Oliko Jet lagia, kauanko ollut Suomessa? Oliko paperihommia tai muutoin kiirettä? Seurasiko keskiviikkona ja tänään oli jäällä, tai menossa jäälle?

Mitä ne loukkaantumiset on ollu?

Pelasi kuitenkin vissiin hetki sitten mutta tuliko jotain? Miksi tulisi pelaamaan jos olisi vähänkään arpaa?

Hankitaanko silti joku kun ja jos tiedetään ettei Henkka ole täysin kunnossa ja kun varsinkin saa ajokoira moodin päälle niin loukkaantumisherkkyys kasvaa - toki joo aina voi ironmanillekin tulla loukkaantumisia jotta ei noille voi mitään.

Mutta yleensä jos vain paperit kunnos ja ei väsy paina niin uusi ukko kehis heti - (Nenonen, Curtis)

1 tykkäys

Tapparan snapchatissa Haapala sanoi että nähdään perjantaina hallilla eli todennäköisesti pelaa.

Tai on jakamas nimmareita

3 tykkäystä

Sanoisin aika, että lähes varmaa on, että ei pelaa, jos ees vähän on vammaa, luulen että parin viikon päästä sit askissa. Toki voin olla väärässä

Eikös se eilen tullut? Oliko läppää kun kipinässä joku sano törmänneensä siihen lentokentällä ja siitä tuntien päästä lehdet osas kertoa Haapalan olevan Suomessa.

Eiköhän aikaerot yms niin ei vielä edes reenannut tänään.

Tuli jo Maanantaina Suomeen, eli ei aikaeron ainakaan pitäisi haitata…

1 tykkäys

Tota noi…
Noi urheilijat on eri jamppoja, kun me tavikset. Mutta mitä
Ny ite oon ameriikois pyöriny, ni ei koskaa jetlaaki oo alta viikon selätetty.
Riippuen paljon siitä kuinka pitkään siellä ollu.

Sinähän sen sanoit, noi urheilijat on ihan eri jamppoja. Onhan täällä monet jenkit/kanukit pelannu jo pari päivää saapumisensa jälkeen, ja reeneihin osallistumiseen on varmaan vielä pienempi kynnys kun siellä ei ole edes “tulosvastuuta”. Päinvastoin, reenaaminenhan varmaan vaan nopeuttaa aikaerosta palautumista, kun pääsee paremmin päivärytmiin kiinni.

1 tykkäys

Aina kun olen jenkeistä tullut kotiin, niin jetlagi selätetään yhden nukutun yön jälkeen, noin suurinpiirtein. Niin tässäkin tapauksessa.

2 tykkäystä

Yrittämättä tietämättömänä tulkita siitä yhtään mitään, tuossa haastattelussa Henkka vaikutti jotenkin… vaisulta.

Eikös Henkka oo aina vähän vaisu ollut haastatteluissa?

13 tykkäystä

Oot sää seppä… pistä vinkkiä millä helvetillä?
Vai onko vaan unenlahjat niin hyvät.

2 tykkäystä

Kyllähän sitä normitallaajatkin tekee esim. vuorotöitä.

1 tykkäys

Ei tuo ole niin nökönuukaa.

…sillä jos nyt sattuis nukahtamaan kiekko lavassa kesken ylivoiman pyörittämisen, niin ei se viimeaikaista ylivoimapeliä merkittävästi huonontaisi.

8 tykkäystä

Itse näkisin että liiga on kovatasoisempi ja kehittää pelaajaa paremmin kuin AHL mutta siellä oppii sitten pohjois amerikkalaisen pelityylin joka on pakko sisäistää jos mielii pärjätä NHL:ssä

Etenkin kun vertailuna on ahl-matsit missä ei ole enää panosta versus liiga (muutama runkkari matsi) poffit.

Näinhän asia ei toki ole. Ahl on ajanut Liigasta ohi ja lujaa. Mitä itse Henkkaan tulee niin ehkä 30% panos viimekaudesta tulee oleen loppukaudesta. Emme tule samaa Henkkaa nytten näkemään,kuin kausi takaperin. Tämän tietää myös Jukka & Mikki.

Haapalan itsensä mukaan ei ole ajanut ohi. Tiedä näistä sitten. Vaikea itse ainakin arvioida noinkin erilaista lätkää tarjoavia liigoja keskenään. Luotan siis Haapalan kommenttiin, vaikka hänen korrektisti on vastattava.

1 tykkäys

Yleinen mielipide on että Ruotsin, Suomen ja Sveitsin liigat ovat taitotasoltaan kovempia kuin AHL mutta siitä voidaan sitten keskustella jossain muualla.

2 tykkäystä

Onko vähän vammat vaivana ja osin Henkan oma viesti että kaks viikkoa aikaa laittaa itsensä kuntoon. Ehkä myös PK tasoa tai ei ehkä sitä mutta sellaista herkkyyttä ja pelituntumaa tässä sitten ku tauolta palataan taas hommiin.

Uskon että se oliko 5 peliä jäljellä ja treenit siihen päälle niin saa tuntumaa kyllä. Paikat kun pysyy ehjänä niin pampam

1 tykkäys