Terveiset menee perille
Ja läpisyötöt voi ehkä jättää vähemmälle koska kukaan ei pysty kuin harvoin ampuun suoraan syötöstä vaarallista laukausta niinkuin Laine.
Liikaa niitä yritetään kuitenkin ja yleensä se menee haltuun ottoon ja seuraavaa hakien?
Vaikka viivasta tai suoraan maalille ja karoille väkeä.
Kyllä se osaa syötellä.
Kuopion pelin kakkoserässä oli oikeanlaista humoristista tappamismoodia yv:ssa. Sitä vaan lisää, niin kaunista tulee.
Tää o siitä erikoinen juttu, että mun mielestä sportissa Nenonen kyllä osu suoraa syötöstä.
No ehkä ens pelissä Karjalaisen tilalla on just Nenonen.
Ja toivoisin Nenosen tilalle Nurmen.
Sanot sille vaan, että Juki ei ole yhtä kuin Vellu, mutta Otso on Otso.
Tuosta kun @Janne tuolla Sählän ketjussa mainitsi noista taputteluista rankkarin jälkeen, niin tuli mieleen se hymy millä viimeisessä erässä aikalisän jälkeen Haapala poistui vaihtoaition edestä. Rautakorpi sanoi jotain ja Haapala hymyili kuin Naanatalin aurinko. En tiedä mitä, mutta kyllä siinä jotain oli mistä tiesi heti, että nyt ei Kalpalle hyvä heilu
Mihin faktaan perustat väitteesi? Pieneen kokoon? Millainen pelaaja oli esim T…Fleury? Vetikö välillä riman alta? Oliko pelimies? Haapala on sen kokonen kaveri, että ilman luonnetta se ei pelaisi edes liigassa. Henkka pelaa sellasella sielulla, että tekee joukkueesta kun joukuuesta paremman läsnäolollaan. Mietippä kun sinun joukkuessa on alle 180cm pelaaja joka ehtii ja menee joka rakoon, paljonko se tekee voimaa joukkueelle. Viittiikö ja kehtaako siinä kohtaa kukaan jättää menemättä tilanteisiin ja jättää kesken.
Tuollasen räksäytin faceen jollekkin palstalle, siinä minun mielipide henkasta. Osa tunnistaa minut tuon takia, mutta se on sitten sen arvoista. Ja saa hallilla tulla keskustelemaan asiasta.
Edit:Huhhoijakkaa oonpa ollu vahvassa humalassa yöllä. No hiton vähä kirjoitusvirheitä siihen nähden.
Olikohan se Massin jäähyn jälkeen (tai joku muu Tapparan jäähy), kun Henkka latasi aika tunteella tuomarille tuntemuksiaan tuomarin osaamisen tasosta. Näkyi hyvin C2een…
Massin kiekonsulkemisjäähyn jälkeen Haapala antoi keskiviivalla palautetta päätuomarille, joka sen vihelsi.
Heti kun jollakulla on jotain tietoa, miksi Haapala jätti pelin kesken niin jakakaa tännekin, kiitos.
Puolustavammat pelasi lopun. Haapala normaalisti kiittämässä Domia.
Toivottavasti tosiaan kyse vain tästä.
Jukka ja käärmekeitot. Nenonenkin kävi kolmoserässä vain lopun ylivoimalla.
Jukka selvästi päättänyt että toista kertaa ei ottelun lopussa leikitä
Ei voi kato sellaista kuumakallea päästää lopus kentälle. No eiköhän siel vaan ollu meiän AV kalusto saamas ylimäärästä runtua kun pleijari aikaan ei kuulemma saa mennä pyynikille.
Eli Kuusela vilttiin seuraavassa pelissä vika kympillä.
Vai päättikö sittenkin itse että mua ei tarvita just nyt.
Joo viltitti itse itsensä ja anto jätkien hoitaa:thinking:
Siinähän pelasi JMJ:n ja Jasun ketjut vuorotellen lopun ja tietyt hyökkäävät pelaajat oli vain villassa. Ei hätää Haapalalla!
Mutta Haapala on ollut hieman näkymätön pari viime peliä. Liike ei ole vielä ihan normaali tasolla.
Toimittaja Miika Arponen on Ilveksen mieheksi reilu kaveri ja ennen kaikkea näppärä koodaamaan. Hän nykäisi pyynnöstäni Haapalan 3. erän vaihdot Liigan rajapinnasta:
- 43min
- 47min
- 49min
- 55min
Eli Haapala pelasi tasaisesti läpi erän, mutta vain neljä vaihtoa, eli huomattavan vähän peliaikaa.