Henrik Haapala

Henkka näyttää tänäänki huilaavan,todella omituista.

No siellä on hyökkääjistä ainakin Klasen, Lajunen ja Lapierre edellä.

1 tykkäys

Lisäksi on entinen NHL-pakki Taylor Chorney kiilaa edelle.

Eipä nyt taida olla kysymys pelitaidoista.

Ettei vaan vanhat vammat kiusaisi… Tsemppiä Henkalle

Taitaa mies olla elämänsä kunnossa.

1 tykkäys

Toivottavasti olisi. Kyllä Henkka sen todellakin ansaitsisi

1 tykkäys

Tää on vähän samanlainen viesti kuin Facebookissa jotkut päivittävät että “Tapahtuipa tänään ihan hirvein juttu ikinä, mutta en nyt voi kertoa siitä enempää. Yhyy.”

Eli plus-miinus -tilasto ihan tosi vahvasti miinuksella näissä.

Jatkatko lausetta sen verran, että “Eipä nyt taida olla kysymys pelitaidoista, vaan minun tietojeni mukaan **********”?

Tämä tavallaan antaisi keskusteluun jotain.

18 tykkäystä

Messin ongelma on liika tieto mitä ei vaan voi jakaa täällä.
Joten kannattaa Messin niellä kaikki arvailut sekä "varmat tiedot"ja olla kommentoimatta.

4 tykkäystä

Joo, voin kyllä kuvitella tunteen ja kinkkisen tilanteen, kun katselee tämän foorumin ajoittaista hoopoilua, itse tietää paremmin ja sitten yrittää tasapainoilla sen välillä, että hillitsee villeimpiä oletuksia samalla kertomatta liikaa.

1 tykkäys

@Messi ja muut: clickbait-keskustelu, joka jää mysteerin tasolle, ei lopulta palvele ketään. Jos on tietoa, jota ei syystä tai toisesta voi sanoa, ei sitä sen enempää kannata vihjailla. Varsinkaan ympäripyöreästi, koska se luo lisää epämääräisyyttä. Arvuuttelu ja spekulaatio kuuluvat tähän peliin ja joskus se varmasti tuntuu turhauttavalta, kun itse tietää jotain mitä muut eivät.

26 tykkäystä

Jos mies on elämänsä kunnossa niin kyse todellakin on pelitaidoista. Jos Henkka olisi parempi, hän pelaisi, mutta ei vaan riitä. Tämän monimutkaisempaa se ei ole.

10 tykkäystä

Henkka tänään 2kentäs Lapierren ja Lajusen kanssa. 2erää pelattu toista pleijari ottelua ja Lugano 1-4tappiolla ja hävinneet ekan pelin. Ei ole maaliin päässy pisteille.

7 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Kausiseuranta: muiden eurooppalaisten jääkiekkosarjojen playoffit

Miks tohon pitäis mikään kommentoida? Ei siinä ole mitään erikoista, että joku pelaaja on joskus kuuma ja joskus ei vaan riitä.

Jos tilanne on se, että pelaaja on ehjä, mutta ei silti mahdu kokoonpanoon, niin siihen on yleensä vaan yks syy. Jokainen voi ite miettiä että onko se syy esim. huono musiikkimaku, se ettei pelaaja osaa tehdä tarpeeks maukasta ruokaa, se että sillä on ruma auto vai esim. se että joku toinen pelaaja menee hierarkiassa sen edelle.

1 tykkäys

Onkos kuulunut huhuja Henkan osotteesta ensi vuodeksi? Täällä on kova toivo, että pistäis ensi kaudella sirkuksen pystyyn Kontiolan kanssa Hakametsässä :muscle:

6 tykkäystä

Samaa piti tulla kyselemään mutta kovasti on hiljainen ketju.
Onko @Messi 'llä mitää tietoa mitä voisi julkisesti kertoa?

1 tykkäys

Ei voi oikein tässä vaiheessa. Olen pahoillani.

6 tykkäystä

Toivottavasti pääsee korkeelle tasolle tai ilahduttamaan Tapparalaisia.

3 tykkäystä

Sieltähän se huhu Henkan osotteesta tulikin ilmoille (jokerit). Toivottavasti onnistuu ja pysyy terveenä…muuten voikin olla lähellä paluu Tapparaan.

1 tykkäys