Huhu: Antti Erkinjuntti Tapparaan 2018–19?

Erkinjunttia oon ite toivonut jo pitkään takasin tänne ja nyt se sit tapahtui, kiitos Mikki. Taitaa lähteä paita tilaukseen, #74.

3 tykkäystä
21 tykkäystä

Hesan valot ovat olleet liian kirkkaat monelle pelaajalle. Luulen että EJ halusi pelata varman päälle ettei ura vaan lähde laskusuuntaan…

1 tykkäys

Täytyy palata tähän sen verran, että esim. nuo Erkinjuntin rivin päälle kuuden prosentin lukemat eivät Liigan tilastoinneissa ole mitenkään tavattoman huonoja. Viime kauden Tapparassa puolella kenttäpelaajista ja ketjullisella vakihyökkääjiä laukausprosentti oli heikompi. Laineen prosentti oli aikoinaan 6,7. J-M. Järvinen taas on siinä mielessä harhaanjohtava vertailukohta, että tosiaan laukoo erityisen vähän ja kuitenkin aika laadukkaasti. Laukausprosentti on joka kaudella ollut joukkueen kärkipäätä.

Itse en osaa sanoa, pitäisikö Erkinjuntin laukoa vähemmän tai enemmän. (Jos tekee sen 10 maalia kaudessa kuten viime vuosina, niin on jo hyvä saldo ensisijaisempien roolien täyttämisen ohessa.) Järvisen näkisi mielellään ampuvan ihan huvikseen vähän enemmänkin.

1 tykkäys

Olen samoilla linjoilla. Juntti on loistava lisä joukkueeseen ja todella hieno “kaappaus”.
Osoittaa että Jukalla ja Tapparalla on kokeneiden pelaajien kunnioitus.

Hyökkäyskalusto alkaa näyttää jo todella hyvältä. Viime vuoden sentteri vajetta paikattu Malisella ja laidolta löytyy kokemusta ja nälkää.

Pakiston runko kasassa joku lisä varmaan tulee jossain vaiheessa.

Maalivahdit ? no tulevaisuus näyttää. Se on kuitenkin aina henkimaalilman asioita joita en ymmärrä.

No onhan toi “Juntti” ihan ok haku rosteriin. Jos olis mennyt muualle, oltaisiin tääläkin palstalla ihmetelty, miks ei meille?
Monessa muussa joukkueessa olisi aika monta riemunkiljahdusta kuulunut, jos olisi niihin mennyt.
Tervetuloa vaan ja kovaa vääntöä!

1 tykkäys

Hyvä Juntti!!

1 tykkäys

EJ on nostellut kannuakin eli hyvä sellaisiakin jengiin ottaa, joilla on jo voittamiseen tottumusta.

Tervetuloo Antti! Taas vastustajaa hassuttelee AaEeJii !

1 tykkäys

Juntti on ollut aina mun lempipelaaja. Vahva kulmaväännöissä. Tervetuloa kotiin Antti!

6 tykkäystä