Juu, voi ollakin.
Sen mitä omaan silmätestiin on tässä muutamassa vuodessa vaan jäänyt, niin ei ole säväyttänyt varsinaisesti viimeistelijänä.
Maaleja on kyllä näköjään syntynyt ihan kelvollisesti.
Ja huikea luistelijahan tämä Fabre kyllä on.
Moni myös tehty tyhjiin. Monikäyttöinen pelaaja![]()
”Joku näppärämpi voisi laskea tämän kauden pistekeskiarvot matseista Fabren kanssa vs. matsit ilman Fabrea. Luulen että on aika iso ero sen hyväksi, että voidaan todeta Fabren olevan tällä kaudella meidän sielupelaaja. Olympialaiset pois alta, ja sitten Dylan tulee auttamaan meidät pitkään kevääseen.”
Tää on lainattu Ässien jatkoajan palstalta. Tulee ainakin tämän tekstin perusteella pelaamaan täysillä logolle.
Nopialla matikalla: Ässät Fabren kanssa 19-7, ilman Fabrea 8-14. ![]()
Facebookissa satakunnankansan uutisissa kerrottiin tästä siirrosta. Oli kova paikka porilaisille tämä menetys.
On kyl ylikylän ukko nykyiseen Haapalaan verrattuna. Samaa tasoa sen aikanaan Tapparasta lähteneen Haapalan kanssa. Oikein soiva palanen, toivottavasti huhu pitää kutinsa.
Viihdyttävä pelaaja ollut Ässien paidassa. Nopea ja näppärä. Pistetahti per ottelu on tällä kaudella noussut.
Vuorinen tietänee mitä ostaa, mutta tässä vaiheessa en vielä innostu. Vähän sellainen Ilveksen näköinen hankinta - ulkomaalainen kaveri, josta haiskahtaa small pond, big fish.
Mutta katsellaan, jos toteutuu. Nopea on ainakin luistimilla ja ensi kaudellakin karvauspeli on nyt nähdyn aggressiivista, niin siihen sopinee. Samoin vastaiskupeleihin.
Vilmos Gallóa huhuttiin ennen viime kautta Tapparaan. Oli alla kaksi 40 pisteen kautta Liigassa, parinkytä pisteen kausi SHL:ssä ja vastaanotto ei ollut kovin innostunut muistaakseni.
Täytyy sanoa, että nyt vastaanotto Fabren kohdalla vaikuttaa paremmalta. Hyvä näin. Antaa pelimiehen näyttää ensin, vastustajan paidoissa saattaa hyvätkin pelurit mennä tutkan ohi.
Mitä tuossa olen noiden Porilaisten kavereiden kanssa ehtinyt tästä mahdollisesta siirrosta jutella, niin aika katkeria ovat olleet. Fiilikset taitaa olla samat, kun aikoinaan Niko Ojamäki tuli Tapparaan. Tämä Fabre taitaa olla niitä Janne Vuorisen hakuja…
Kuinkas ehjänä Fabre on pysynyt? Ei ole tullut seurattua, mutta mielikuva on että täysiä kausia ei ole pystynyt vetään.
Ainakin edelliset kaksi kautta Ässissä täydet 60 ottelua molemmilla kausilla.
Katoin tuosta ketjun avausviestissä olevasta Eliteprospects-linkistä, että 23-24 ja 24-25 kausilla pelasi täydet 60 peliä, sitä ennen ranskassa 42 peliä (runkosarja on 44 peliä).
No nyt kun sain viimen kanssa omilta Porin tutuilta mielipidettä niin olen ilmeisesti ollut erittäin kuistilla pelaajaprofiilista.
Olin luullut että kyseessä on vain nopea B korin tähti joka on nopea ja taitava mutta hukkaa paljon paikkoja ja ei juuri ole apuja omiin, mutta kuulemma ainoat heikkoudet on vain peliäly ja se ajottainen paikkojen tuhlailu, mutta luistelu on todella hyvä ja työmoraali on jotain luokkaa Pavel kun kuulemma jokainen kaksinkamppailu väännetään “kuin koko ura olisi siitä kiinni”
Alkaa tosiaan kuulostaa Granathilta stertoideilla. Olin aijemmin hyvin väärässä kun sanoin ettei ole jarrukentissä oikeassa roolissa. Kuulemma voi hyvin olla.
Tällä kaudella alkanut tulemaan maaleja, luistelu luokkaa Granath. Ei oikein voi edes verrata heitä, on Fabre sen verran parempi kuitenkin. Fabrea huhuttiin myös SHL:ään tossa kauden alussa, mielestäni loistava hankinta jolla parhaat vuodet vasta edessä!
Toivottavasti soppari on jo tehty ja kassakaapissa odottamassa julkaisua. Nämä kevään sankaritemput lisää hintaa..
Kaikista huhuista tämä on se mieluisin..
Milläköhän numerolla pelaa ![]()
Porissa pelaa numerolla #78 niin jos Benjamin lähtee niin menisikö Fabreelle
Toivottavasti ei mennyt pahasti rikki…
Tuli tsekattua tilanne, niin näytti, että ehkä ranne olisi mennyt. Eli ei vaikuttanut ainakaan miltään polvivammalta tms.