Christian Heljangon jatkosopimus ei olisi TheMassiivinen - mutta siihen hyvä, noheva byyräri kirittämään, niin sitten on hyvässä jamassa veskapeli
Tossa on vissi ero vs Heljankon jatkoihin
Meikäläisellä on kaikista huhuista kovin luotto tähän Larmiin. Pidän itse asiassa varmana. Toki raha voi kesällä viedä, mutta niinhän se aina menee.
Taisi juuri varmistua että tämä huhu on ankka. Eiköhän pienemmät kaukalot vie miehen.
Ei kyllä olisi Larmillakaan finaaleihin menty. Ennemmin Heljangolle jatkoa, kuin Larmi Tapparaan.
Juu mutta jos Heljanko on lähdössä (onko?) niin kyllä Larmi minulle kelpaisi. Hyviä ei ole tarjolla tai edes saatavilla kovin montaa.
Samaa mieltä siitä. En kuitenkaan automaationa näe siirtoa pieniin kaukaloihin.
Ei ollut yhtään Heljankoa parempi tänään. Meni helppoja Larmillekin
Meni Larmillekin niitä helppoja. Mutta. Otti niillä Tapparan ylivoimilla ne voittotorjunnat.
Aamulehti ei ole lähettämässä Larmia Kärppiin. Tuossa on apri muutakin pelaajaa, jonka kohtalon Aamulehti osaa kertoa:
Tää juttu o vaa massipäälliköille Köyhille ei aukea
Korjasin.
Saas nähdä ehtiikö Larmi tänne asti. En nyt toivottomana näkisi, vaikka ei tulisi Heljangon jatkaessa.
Mielenkiintoista nyt kun Tono lähtee pois, jos kun Larmi tulee vai tuleeko kun Tono lähteeki, no eiköhän se tiedossa luultavasti ole Hämeenlinnassaki.
Vai olisko mahdolliseen Larmin tuloon syynä Tonon seuraaja? Kunhan heitin vailla mitään tietoa.
Minä luulen, että Larmin sopparin torppaa ulkomaille siirtyminen. Tuo mokkevalkku ja Larmi saattavat hyvinkin olla linkittävä tekijä
Eipä se Larmi sellaisia otteita ole runkosarjassa esittänyt että ottajia olisi ulkomailla pilvin pimein.
Ai ei? Suurin syy sille miks Kerho oli top6 ja finaalissa.
Laitetaanpa Larmin haastattelu Telialta tähän: Katse on tulevaisuudessa ja haluaa jatkuvasti kehittyä ja mennä eteenpäin ja katsoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan - ei ole vielä tavoitteissaan. Mitä tylsemmän näköinen torjunta on sitä paremmin menee… Näyttävää on yleensä edeltänyt joku virhe.
Noh 90,21% 1,94 pmk ei nyt ensimmäisenä varmaan herätä hiphei huutoja ulkomailla.
Niin? Mieti Larmi esimerkiksi runkosarjan Kärppien taakse. Olis kovemmat tilastot kun Veinillä.