Huhu: Emil Sylvegård Tapparaan 2025-26?

Kyllä se Vellu on ollut, jos olet peliä katsonut maalinedustalla. Kyllä siellä melkoinen sota on ollut. Toki Vellu ei tehnyt cheap shotteja mitä Marchand on tehnyt.

Mutta jos on Vellun tyylinen niin todellakin tarvitaan.

7 tykkäystä

Voi olla et oon väärässä mut tuntuu siltä että tästä pelaajasta ei kovinkaan moni täällä tiedä juuri mitään. Siitä huolimatta mollataan jo valmiiksi ku ei oo teksti tv pisteet lähes sata kaudessa.
Taas tullaan siihen et mikään ei riitä.
Älkää ny viittikö jokaista hankintaa mollata ku ei taideta mitään tietää.
Joukkueessa pitää kuienkin olla ratkaisijoita, tekijöitä ja mahdollistajia.
No kuiteskin oon onnellinen että osa täällä kirjoittajista on osoittanut olevansa ihan pihalla vähän kaikesta. Ja plussana se että he eivät voi kadata joukkuetta tänäkään vuonna.
Kiitos ja anteeksi

21 tykkäystä

Ja sopimattomia paloja joukkueesta on aina pystytty laittamaan kauden aikana eteenpäin, jos ei ole sitä mitä toivottu.

On selvää että kaikki ei onnistu liigassa, samanlailla kun kaikki ei onnistu SHL:ssäkään.

Tämäpä.

Itsekään en paljoa eliteprospectia enempää tiedä.
Sieltä tosin näkee sen verran, että pelannut yli 500 peliä SHL:ää, joka kaudella melkein täydet pelit (ei loukkaantumisia), viidellä kaudella kapteenistossa, kolmella kaudella EHT:llä vakiokasvo maajoukkueessa, CHL mestaruus, jne.

Ei tää nyt tällä tietoa miltään ihan turhakkeelta vaikuta :sweat_smile:

23 tykkäystä

Kyllä mää haluan nähdä meillä Savinaisen jälkeen myös pelaajan, että kun vastustaja näkee naaman niin rupeaa jo ■■■■■■■■■■■ ja närästämään.

25 tykkäystä

Se on just noin.

Karheeta santapaperia joka joukkue kaipaa💪

14 tykkäystä

Tämä kaveri on pelannut Ruotsin maajoukkueessa kolmella kaudella. En nyt ihan Åsteniin lähtisi vertaamaan. Tämä osaa selkeästi myös pelata. Pinnojakin tullut SHL:ssä.

Roolipelaaja, voimahyökkääjä, täydellinen nelosen laitaan grindaamaan. Hämmentämiseen löytyy myös kykyä tarvittaessa. Ottaisi Savinaisen roolia joukkueessa.

12 tykkäystä

Åsten supersteroideilla. Helvetin ärsyttävä jätkä, mutta löytyy myöskin orastavan verran taitoa ja helvetisti kamppailuhalua. Växjön ylivoimassa tykkää vääntää maskimiehenä ja nimenomaan räksyttää. Ajokoira positiivisessa mielessä.

9 tykkäystä

Yli 30 kymppinen? Ei kai nyt sentään niin vanha…

1 tykkäys

Onko itse huhuun mitään lisätietoa kenelläkään?

2 tykkäystä

Juu, niin on Mario Kempekin ollut tuplasti enemmän ja ollut myös MM-kisoissa.
En toki halua painaa Sylviaa alas.

Ei nyt kannata verrata mihinkään pehmoiseen Kempeen, aivan eri roolin pelaaja. Jos joukkue olisi täynnä Kempejä niin ei varmasti voitettaisi mitään. Juuri tämänlaisia fyysisiä, hieman ärsyttäviä maalille menijöitä Tappara kaipaa. Viime kaudella joukkue oli aivan liian kiltti ja pehmeä. Puolustukseen Seppälä ja hyökkäykseen Sylvegård, niin siinä juuri mitä Tappara kaipaa.

3 tykkäystä

On, pidetään elossa

4 tykkäystä

Sylvegårdin flirttailu Redhawksin kanssa – lähellä paluuta: “Unelma”

Yleisön suosikki Emil Sylvegård avautuu paluuseen Malmö Redhawksiin ensi kaudeksi – ja paljastaa, että neuvottelut seuran kanssa ovat jo käynnissä.

“Minulla on unelma pelata jälleen Malmössä”, hän sanoo Sydsvenskanille.

Mun mielestäni SHL on läpipelattu ja uusiin haasteisiin Tapparaan.
E. linkki unohtui.

2 tykkäystä

Ai onkin menossa Malmö:hön. Se siitä huhusta sitten?

Huhuhan tuokin vasta on.

Eli kaikki avoinna ja nää jutut näköjään about kuukauden takaa. Voi hyvinkin olla vielä tulossa Tapparaan tai sitten ei.

Malmön urheilujohtaja Oscar Alsenfelt vahvisti hockeysverige.se:n haastattelussa, että Emil Sylvegård oli pelaaja, joka oli seuran tutkassa ja josta SHL-seura olisi kiinnostunut ensi kaudella.

Kiinnostus palata Malmöön näyttää olevan molemminpuolista. Sydsvenskenin haastattelussa Sylvegård flirttailee Malmön kanssa paluusta seuraan. Hänen oma jääkiekkotulevaisuutensa on tällä hetkellä epävarma, sillä hänen sopimuksensa Växjön kanssa päättyy kuun lopussa.

Katsotaan, onko kyseessä Malmö, Växjö vai jokin muu paikka, hän kertoo lehdelle ja jatkaa.
– Mutta on selvää, että minulla on unelma pelata taas Malmössä, loppujen lopuksi se on minun joukkueeni. Olen hyvin pettynyt siihen, miten se päättyi viime kerralla, joten minulla on kostonhalu, halu palata jonain päivänä ja menestyä.

Aika usein nää jutut kaatuu loppumetreillä, jos on neuvoteltu enemmänkin. Katellaan ny. Ja jos Malmöön haluaa, ni menköön.

1 tykkäys

Emil ei luota pelkästään agentin apuun uusia töitä löytääkseen.
Saattaa saada töitä jääkiekon ulkopuolta. ‘rekisteröitynyt työttömyyspäivärahan saajaksi.’

Malmön kanssa Tapsulla ei ole mitään mahkuja kilpailla.