Matushkinista oli puhe.
Voi perk… Ei sais liikaa puhua muista tietyn henkilön ketjussa. Tsekkasin joitakin viestejä taaksepäin, siellä oli joku poistettukin, mutta ihan oli se mielikuva, että Platt on puheenaihe.
Edit. Taidettiin jo ehdottaa, että ketju kiinni. Alan olla samaa mieltä. Eikö tämä yksi huhu ole jo taputeltu. Oma ketju näille kaksoiskansalaisuuksille. On se sitten “Venäjän kiekon tilanne/lähitulevaisuus” tai “Ukrainan sodan vaikutus kiekkoiluun”.
Puhuttiin Matushkinista…
Ja ketjun aihe oli ?
Geoff Platt > kaksoiskansalaisuus > Matushkinin kaksoiskansalaisuus.
Koskakohan Tappara meinaa ilmottaa tästä sopimuksesta? Jos siis koko sopimusta edes on.
Uskoisin ettei ainakaan ennen lauantain peliä.
Jos sopimus on, niin tietysti Tappara sen ilmoittaa pikimmiten. Esim. huomenna.
Platt vaikuttaa hankintana juuri tämän kauden curtishamiltonilta. Jos tulee, niin pelaa muutaman matsin sopparilla, täydentäen rosteria pelikuorman aikana, ja jatkaa matkaansa eteenpäin.
Jos on sopimus niin tietysti julkaistaan ennen lauantaita. Muutama innokas llves fanikin tulee halliin katsomaan monta vuotta haaveiltua ex llves pelaajaa.
Itse laitan peukun ylös tälle huhulle. Sehän on selvää, että Jyppi joutuisi maksamaan osan loppukauden palkasta ja Tappara saisi kauan kaivatun sentterin rosteriin. Platt on ihan hyvä vaihtoehto nelossentteriksi, ei tässä mitään kärkiketjun kaveria olla hommaamassa.
Platt varmasti haluaa tänne kun on vahvasti tamperelainen ja täällä asunee uran jälkeen.
Lauantaina on uuden kaupan avajaisissa pelaajat jakamassa nimmareita. Itse pidän tuota aika priima aikana julkistaa pelaaja
Huh, olipa hengästyttävä ketju kertakaikkiaan
Ymmärsinkö nyt oikein, että tämä kaikki on lähtenyt yhdestä seuraamisesta somessa?
JOS Tappara Plattin signaisi, luottaisin heidän tietävän jotain mitä minä en tiedä sekä näkevän kokonaistilanteen selvemmin. Kaikki pelaajahaut ei osu kuitenkaan, joten eipä tässä tavallaan olisi mitään hävittävääkään.
Mutta elämää palstalle tuli
Tapparan pelivaadehan sentterille on tasakentällisin se, että aloittaa n.50% tasolla, hoitaa puolustusvelvoitteen(ei koske Lehterää) ja osaa heittää kiekon vastustajan päätyyn. Eiköhän noi Plattilta hoidu. Jos tuo omat varusteet eikä syö paljoa pelireissuilla, niin kyllä jostain pelipaita löytyy. Mukaan vaan.
Starat me julkaistaan maanantaisin
Totta! Tapparaan ei juuri pelaajalta vaadita osaamista. Luulis olevan helppoo rekrytä pelaajia.
Ei lähtenyt. @Mr.Peter tästä jo aiemmin mainitsi ja kuuluu ainakin omassa kuplassa siihen porukkaan, joka on hyvinkin usein perillä näistä.
Ei…itse kuulin tästä mahdollisuudesta jo pari viikkoa sittten ja taisi joku muukin puhua, että on ollut ongelmaa Jypin pukukopissa Plattin ja valmennustiimin kemioiden kanssa. Oli tästä täälläkin mainintaa.
Siitä lähetään että jos tulee, niin numeroa 16 täällä ei anneta!
Kiitos täsmennyksestä, @Abra myös.
Mutta siis oliko tämä kuultu asia ”mahdollisuus ja ongelmat kopissa” vai myös niin, että Tapparaa kiinnostaa ”jossain määrin”?