Ulkomaista olen minäkin kuullut huhuilua. Ja myös siitä, että Tapparakin oli jossain vaiheessa ainakin kuvioissa mukana ensi kauden suhteen.
Kyllä, ja silloin oli kortti Jäähovin tiskin takana. Halukkaat oluenjuojat taisi jäädä neljään tai viiteen ihmiseen, joten vedettiin sit kaveriporukan kesken muidenkin edestä.
Kyllä mä lupaukseni pidän. ![]()
Sen verran offtopicina tähän varsinaiseen aiheeseen, että taisit myös silloin mainita Vellun tulevan myöhemmin, jos ei tammikuussa 2018 tule. Eli oikeassa olit, vaikka tässä nyt muutama vuosi odoteltiinkin😂
Toivottavasti ei tarvi olutta tarjoilla. Mielummin Henkka vois jatkaa uraansa ulkomailla. Oli se sen verran häröä nähdä Haapala Ilveksen paidassa. Ei kiitos enää.
Jos ei toteudu,niin pistät tonnin johonkin hyväntekeväisyyteen,muuten tuun bussilastillisen kanssa juomaan ilmaista olutta. Sovittu?
Täältä tulee myös bussillinen ![]()
Jep! Kaljalle!!!
@Fester missä tänään tarjoilet kaljoja, että tiedän tulla oikeaan baariin. ![]()
Missä juodaan?
Moon mukana. Koska tulee infoa? ![]()
Mukana. Voidaan samalla keskustella muista mönkään menneistä “varmista” tiedoista😂
https://www.instagram.com/tv/CgUL8VPoR26/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Tää julkasuvideo oli kyllä asiallinen.
Joo, oli kyllä hyvä tuo. Sometiimi ei oo lomaillut näköjään.
Miksi tänne linkataan tuollainen? Niin utelias en ole, että klikkaisin ja katsoisin.
En panisi pahakseni, jos Tapparakin tuottaisi samanlaista sisältöä.
No miksi ylipäätään sitten olet lukemassa Henrik Haapalan huhuketjua joka koskee Ilvestä ja kyseinen huhu varmistui. Ihan luonnollista, että aiheeseen liittyviä linkkejä jaetaan. ![]()
Onneks linkattiin. En seuraa Ilveksen somea, mutta tää oli kiva video kattoa.
Mihin tämän linkin olisi tarkoitus viedä? Minulla aukeaa Manse PP:n äijien haastattelu.
Olisiko tämä parempi linkki? ![]()