Huhu: Jonas Enlund Tapparaan kaudelle 2021-22?

Tää on kyllä semmonen huhu, että ei oikein tiedä mitä ajatella. Ensiksi pitäis tietää tuleeko sentteriksi, vai laidalle? En ole Enlundin nähnyt pelaavan moniin vuosiin ja muutenkin unohtunut millainen pelaaja kyseessä. Oli Lehterän kanssa ihan mahtava kaksikko, mutta mites olisi yksikkönä😊 sanotaan nyt varovaisesti tervetuloa ja seuraavalle kaudelle sitten Lehterä vierelle.

Kiitos, kun ei tarvinnut kirjoittaa itse. Ajattelen aivan samoin.

Jos tässä jotain takavuosien pelaajia havitellaan, Karjalainen kiinnostaisi.

2 tykkäystä

Kristian Kuusela tuli kolmekymppisenä Bluesista Tapparaan. En nyt hahmota, miksen saa oikein mitään fiiliksiä 33-vuotiaasta (?) Enlundista, joka on tahkonnut 10 kautta KHL:aa.

10 tykkäystä

Aika vähän on Enska ollut “otsikoissa.” Itse en ainakaan ole millään kartalla miehen liikkeistä, koska en muuta kuin liigaa seuraan.

Enskasta sen verran pitää tähän väliin todeta, että on ollut noita loukkaantumisia riesana muutama vuosi sitten paljon, mutta mitä ilmeisemmin nyt päässyt jo kuntoon.
Mitä olen kuullut Enskasta muuten, niin on mies muuttunut enemmän kokonaisvaltaisemmaksi pelaajaksi, kuin vain se snaipperi, joka eli Jorstin syötöistä ja vahva äijä nykyään. Sibirissä oli ihan johtavia pelaajia…niin se siperia opettaa.

1 tykkäys

Onko pelannut enemmän laidalla, vai keskellä?

En tiedä mitä paikkaa on viimeaikoina pelannut, mutta vetihän se sentterinäkin Sibirissä joskus. Laiturihan tuo alunperin on ollut. Olikohan siinä joku sellainen, kun Jorsti lähti Sibiristä, niin Enska jatkoi sentterin paikalla… :thinking:

Kaikki tän kauden 39 peliä pelas Neftehimikissä ainakin laiturin tontilla. Ei oo tainnu ihan hetkeen sentterin hommia hoidella.

Keskelle tarvis sit oikeesti huippusentterin et saa parhaat tehot irti. Muuten saattaa mennä “samimoilaseksi”

Olisko Peltolalla ensi käden tietoa Enlundin touhuista…

No vaikka olisikin, niin en ehkä jaksa uskoa, että hän tulisi tänne siitä kertomaan, tai Alkiolle sanoisi haastattelussa. :smiley: Kyllä Tappara sitten kesällä tiedottaa, ketä ensi kaudella pelaa.

5 tykkäystä

Aika tyylipuhdas laituri Jonas Enlund on.

Mielenkiintoista nähdä, missä mies ensi kaudella viilettää.
Aiemmin minun on annettu ymmärtää, että Tappara/HIFK miehen perässä, joista nyt molemmat seurat hyökkäyksen osalta ensi kautta koskien jo valmiit.
Toki IFK tuntuu täydentävän ja kilpavarustelevan rosteriaan pitkin syksyä niin kauan kun vapaita miehiä vain löytyy…

Olisi kuitenkin kiva nähdä Enska takaisin Liigassa. Paljon hyviä muistoja vuosikymmenen taitteesta.

1 tykkäys

Ilveksessähän on vajausta laituritontilla. Tämä siis puhdasta spekulointia, mitään kuulopuheita ei ole.

Tätä kirjoitettaessa Enlund on yhä vailla seuraa, mutta luulisi, että puolen vuoden aikana huhu olisi toteutunut, jos olisi toteutuakseen.