Huhu: Jori Lehterä Ilvekseen 2022-23?

Toimittaja Huttunen ainakin epäilee Lehterän jatkavan ulkomailla.

3 tykkäystä

Eiköhän se näin ole. Kovimmat kalat ovat siinä kakkososassa, ei ole järkeä tähän laittaa. Tulee Jori tai ei.

Sveitsissä on hyvin rajattu määrä pelipaikkoja ulkomaalaisille, kaikki kovatkaan pelimiehet eivät sinne mahdu.

1 tykkäys

Sveitsiin taitaa tulla yksi joukkue lisää ensi kaudella ja ulkomaalaiskiintiö käsittääkseni nostettiin kuuteen per joukkue.

1 tykkäys

Muistan nähneeni uutisen, jossa ulkkarikiintiöö nostetaan ens vuodella yhdellä pelaajalla?

1 tykkäys

Nostettiin 4 → 6 ja samalla nostettiin myös yksi uusi joukkue sarjaan, eli kaikenkaikkiaan paikkoja tuli ulkomaalaisille 32 kpl lisää.

Millon mahtaa olla tämä ilveksen launch kakkonen vai onko viä tiedossa?

Ei vielä tiedossa, veikkaisin, että tämän kuun lopussa…

Ainahan sitä voi sellasen sopparin tehdä mikä sallii ulkomaat jos sieltä tulee hyvä tarjous ennen kauden alkua, ehkä.
Itse kuulin tänään että soppari Ipaan tehty. Mutta näistä toki ollaan hiljaa jos siä joku ulkomaan ovi on vielä raollaan.

Lehterä ei ole missään vaiheessa edes neuvotellut ilveksen kanssa. Tieto. Sopimusta ei ole vielä mihinkään, mutta eiköhän tuo sveitsiin mene.

28 tykkäystä

Mitä mitä, vastahan siellä on tältä viikolta havaintoja Jorista Ipan treeneissä :open_mouth:

2 tykkäystä

Olen koko ajan hiukan ihmetellyt tätä huhuilua, että Ilvekseen olisi sentteri tulossa ja tätä tasoa vieläpä mitä tässäkin ketjussa on huhuiltu. Ilveksellä kun on neljä sentteriä, jotka pitäisi olla kokoonpanossa varmasti. Vai ollaanko Mäntykivi siirtämässä laitaan? Huhu on outo, jos ei olla.

1 tykkäys

Korjataas sen verran että havaintoja Jorin ”piirteistä”. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ei kai ny kukaan oikeesti luule että Jorsti olisi toukokuussa juoksentelmassa jossain urheilukentällä.

2 tykkäystä

Minä luulen. Ihan yhtälailla sen Lehteränkin täytyy treenata, jos meinaa mukana pysyä.

Ilveksen kanssa treenaminen on sitten ihan toinen asia.

Kannattaisi se silti julkaista, kuten Seppälänkin pahvi. Hyvää pöhinää tän tason nimet toisi. Vaikka käyttäisi ulkomaanpykälän, niin kaikille olisi selvää minkä hintalapun kaveria kys tontille hommataan. 15.6 on varmaan pykälänä monessa siirrossa. Eiköhän seuraavat launchit ole juhannusviikolla. Jussista alkaa kesälomat ja heinäkuussa ei tapahdu mitään.

Yksi aktiivinen huhuketju Lehterän siirrolle riittää. Suljen tämän, jatkot tuolla:

2 tykkäystä