Huhu: Jyrki Jokipakka Tapparaan 22-23? (Ilves)

Eli Punakone on ainoa lähteesi tähän asiaan. :slight_smile:

12 tykkäystä

Ei edes ole, mutta sovitaan vaikka niin. Punakone on todella luotettava.

E: En siis väitä olevani mikään syväkurkku enkä mistään huhuista yleensä tiedä yhtään mitään. Punakone luotettavin lähde toki tässä, mutta muualtakin olen kuullut. En usko Jokipakan tulevan Tapparaan.

1 tykkäys

Minulla on hyvä silmä näissä. :slight_smile:

Punakone on kyllä ilmeisesti aika uskottava nimimerkki. On muuten myös itselleni tähän asiaan tähän saakka uskottavin lähde.

1 tykkäys

Juu, en tosiaan yritä itseäni viisaampa esittää, kerroin nyt vaan mitä olen kuullut.

1 tykkäys

Tässä on kyllä se mielenkiinto moneenkin siirtohuhuun verrattuna, että tuo lähde on melko vakuuttava.
Siis sillä oletuksella ainakin minä menen, että puhuvat totta tuolla ketjun alkupäässä.

1 tykkäys

Minun silmäni näkevät tämän otsikon olevan “Tapparaan”

Enemmänkin tuo oli yleisesti siihen, mitä näitä nyt on pyörinyt.

Jep sama kaveri joka piti varmana että Kuusela siirtyy Ässiin… Ei kukaan täällä tiedä kun pelaaja ja agentti itse

13 tykkäystä

Jos palaa ulkomailta liigaan, niin miksi ei tulisi menestyneimpään seuraan siellä :wink:?

7 tykkäystä

Mä voin myös ampua oman huhuni alas. Ei jatka Leskinen Tapparassa.

Mitä tulee tähän huhuun, niin aika näyttää. Varmasti kelpaisi kaikille. Tapparan puolustuksessa on ainakin yhdelle tekijälle paikka vapaana.

Punakoneella yksi ja ainoa huti ikinä niin heti ollaan viisastelemassa :smiley: ampui Kuusela huhun myös itse alas

4 tykkäystä

Ja teki sen 4 päivää sen jälkeen kun oli itse asiaa huhunnut. Tilanne ei siis ollut liikahtanut julkisuudessa mihinkään suuntaan silloin.

4 tykkäystä

Kovasti on Tampereella nyt puhetta, mutta toistaiseksi vähän tekoja. Kemiläinen ainoa toteutunut kansainvälisen tason hankinta jääkiekon pääkaupungissa.

39 tykkäystä

Karu fakta.
Tampereellehan on oikeastaan tullut Kemiläistä lukuunottamatta aikaa vaisut vahvistukset.

3 tykkäystä

Jatkoajan puolella joku väitti, että 98% Liigan pelaajasopimuksista syntyy siten, että agentti tarjoaa pelaajaa seuroille. Skouttaustyön osuutta tavataan liioitella fanien taholta.

Rautakorpi mainitsi toissasyksynä, että pelaajia tarjottiin ihan viikoittain koronan luoman epävarmuuden myötä.

Uskon tässäkin ei savua ilman tulta -efektiin.

Agentit tarjoavat nyt KHL-pelaajia vähän joka paikkaan ja neuvotteluja varmasti käydään, joista sitten lähtee huhuja liikkeelle. Kokonaan toinen asia on, moniko näistä huhuista lopulta toteutuu. Yhtälöön osansa tuovat myös pitkälle kesään ulottuvat NHL-optiot.

Nykytilanteessa ei oikein jaksa uskoa mihinkään ennen kuin sopimus on virallisesti julkaistu.

Vahvasti Ilves-taustainen Jokipakkakin kuuluu tähän uskon vasta, kun näen -osastoon.

9 tykkäystä

Saattaa olla, että kv-tason pelaajat katsovat rauhassa minkälaisia lappuja on pöydällä ja odottavat viimeisen asti minkälaista frangia ja euroa tarjotaan. Mikään kiirehän heillä ei ole tehdä sopimusta. En ihmettelisi, vaikka vasta loppukesästä tulisi sopimusuutisia.

KHL:n poistumisen myötä pelaajista on ylitarjontaa Sveitsiin ja SHL:ään. Kumma ettei tämä näy vielä.

1 tykkäys

Sinänsä mielenkiintoinen huhu, kun huhun kertoja kertoo kuulleensa asian pelaajan perheen sisältä.

Miksi puhua tälläistä, jos asia ei ole totta? Ellei sitten haluta huijata tahallaan. Pilailla asialla.

17 tykkäystä

Tähän huhuun olis kyl mukava kuulla tarkennusta

Eihän tuossa mainittu minkä perheen sisältä huhua on kuultu. Voi olla huhuilijan oma perhe eikä Jokipakan…

1 tykkäys