Yleensä tälläset melkein luotettavampia kun monen muka tietäjän huhut.
Räsäset?
Pelkkiä veljeksiä koko Tappara?
Iivarilla sopimus KalPaan kevääseen 2026 saakka, tuskin on menossa silppuriin.
Itse olisin halunnut E.Tuulolan jo sillä kaudella Tapparaan, kun Ilveksessä ei kulkenut.
Toivottavasti toteutuu.
Ei toivottavasti
Josko Iivari Räsänen palaisi myös kotiin kun Kalpassa ei ole oikein lähtenyt?
Roby Järventiellä ollut myös erittäin synkkä jakso loukkien kanssa. Vain kaksi pelattua peliä viimeiseen vuoteen…
Riku hioo pojista tähtiä?
Olisiko veljesparit Tapparan uuden tulemisen taikasana?
Oikeestaan ainoa veli ketä itse kaipailen Tapparaan, pelaa tällä hetkellä Ruotsin Four Nations -joukkueessa.
Ennen oli urheilu, sitoutuminen, tahto, taito ja tunne.
Näiden päälle vielä veljesparit, niin mestaruudet palaavat Hakam… eikun Nokia Arenaan!
Veljekset kuin ilvekset🙂
Jaahas, en varmaan kerää kiitosta.
Mutta varmaan saa alkaa totuttelee sitten keskikastin joukkueen kannatusta. Tohon vielä Kassu yhdeksi laituriksi, pari toivotaan toivotaan kiintiö svedua niin tattis moro
Saa alkaa ihmetteleen mihin se 3.5miltsiä on taas käytetty
Miten itse mielummin kasaisit jengin kuin tasonsa todistaneista, eteenpäin menevistä suomalaisista?
Tai Davidssonien come back tai siis joku komma tillbaka tms.?
Mistä on tapparalaisuus tehty? Työnteosta, historiasta, laadukkaasta arjesta, veljeydestä.
Kaksi Järventietä pelaa jo Tapparassa. Toki junnuissa, mutta kuitenkin.
Suomalaisuus ei pidä olla pelkkä peruste. Taitaa puolet top 10 pisteissä olla ulkkareita Liigassa.
E.Tuulola voisi olla kyllä profiililtaan sellainen pelaaja, mikä Tapparalta on puuttunut.
Mikähän tuolla Järventien perheessä kävi niin tunteisiin, että kaikki pojat ovat vaihtaneet naapuriin. Noh, Emiliä nyt en kaipaamaan jääkään, mutta Robyn olisin kyllä halunnut mielelläni nähdä vielä ilveksessäkin.
Huhujen mukaan Emilin jatkot siinä hiersi. Tai siis nimenomaan se, että jatkoja ei tarjottu.
Mutta rungon on hyvä koostua siitä kuten nyt näyttää. Tuohon kylkeen vielä pari, kolme laatu-ulkkaria niin hyvälle näyttää.
Meidän jengin kohdallahan voisi puhua “veljekset kuin kirvekset”
Eikai siihen mitään tunteisiin menoa tarvita, jos haluaa parempaan vaihtaa Niinhän ne teidän ex-kapteenin pojatkin teki, ilman mitään sen isompaa draamaa.
En tiedä tarkempia tietoja itse mutta jos hiertää tuo, että Emilille ei tarjottu sopimusta niin mielestäni Ilves teki ihan oikein. Ei minkään seuran pidä palkata pelaajaa vain miellyttämisen halusta. Ja vähän tuntuu siltä, että Tappara löi tässä kätensä ns. paskaan. Toki ei ilmeisesti Tapparassakaan mitään kiintiöpaikkaa kokoonpanoon Emilille tarjottu.
Roby Järventie. 0+2=2 JA oikein 2ottelua tällä kaudelle
Näin minulle ainakin kertoo ELITE.
En osaa päättää laittaisinko ykkösen vai kolmosen laitaan
Krannila-Mattila-Tanus
RJärventie-Keskinen-Tuulola
Rautiainen-Räsänen-Kassu
EJärventie-Rauhala-Nykänen
Olishan tuossa hyvää runkoa, ja sellainen todellakin pitää uudestaan rakentaa.
Tiedän kyllä että joku haku tehdään, kun Levtchi karkasi, kovasti vaan tuntuu että nää meidän ex-Ilves arvat ei ole ainakaan voittavia…Mieluusti todistan ihmeen että voittaisivat. Ja nämä meidän ulkomaan arvat nykyisin, lähinnä ne naurattaa tai itkettää tai jotain siltä väliltä.
Ei tuo pakistokaan huono olisi. Tavallaan kyllä hyviä nimiä, järjestelee sitten kuinka vaan.
Jokipakka-Matinmikko
Mattila-Andersson
Tuulola-Kotajärvi
Gallet-Puistola
Kyllä tuollakin varmasti pärjää, tälläkin kaudella niin tehty, unohdetaan se 30 ottelun tappio putki, vai kuinka se menikään.
Ehkä itselläni on isoin ongelma noissa Ilveksen EX-pelureissa. Voittaako ne meillä, kun heidän pitäisi olla se meidän voittamisen kulttuuri.
Edit. Ja tämä on vastaus kysymykseen, ei haaveilu.