Sissons pelasi viime kauden tässä mystisessä norrköpingiläisseurassa - Vita Hästenissä. Itsellekin tuttu vain tilastoista.
Joo, vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta voi olla että paukuttaa sen 35p tai sitten ei nää joulua Kuopiossa.
11 viestiä siirrettiin ketjuun: Huhu: Jan-Mikael Järvinen Suomeen, mutta mihin seuraan?
Kuulin tuossa juttua että Karjalaisen Jere menisi kaikkien muiden jatkoksi Ilvekseen ensi kaudeksi.
Olen melko varma että Tapparaan on tulossa melko kovaa seppää ensi kaudelle tai sitten Tapola ei vaan osaa miellyttää kaikkia.
Vai mitä sanoo @Blegifan tähän
Luulen, että molemmat päätelmät varmaan oikein.
Itsekin kuulin tuosta Karjalaisesta huhua, että menisi Ilvekseen. Ei mistään seuran sisältä eikä läheltä pelaajakaan, mutta muutaman välikäden kautta. Huhun luotettavuudesta ei mitään tietoa
Olen antanut ymmärtää että tulee nimenomaan Tapparaan. Katsotaan miten käy
Kävivät keskusteluja sopimuksesta tuossa kuukausi takaperin. Silloin kirjoitin siitä ipan puolelle. Katsotaan mitä tapahtuu ja minne hän suuntaa…
Björninen ja Mäenalanen siirtohuhuissa Ruotsiin.
Yksi käyttäjä Jatkoajan huhu-ketjussa vihjailee, että Ässät julkaisisi J-M Järvisen sopparin tänään? Mielenkiintoinen siirto, jos toteutuu.
Olin myöhässä… Julkaistiin jo
Ja julkaisikin jo.
Toteutui noin 1 min sitten
Viesti siirrettiin ketjuun: Huhu: HIFK:n Jere Innala Ruotsiin 2022-23?
Matej Machovsky → Suomeen
https://hcsparta.cz/clanek.asp?id=Petr-Ton-o-posilach-a-odchodech-14937
Jatkoajassa tätä molaria huudeltiin Kalpaan… Tiedä siitä sitten.
Samassa uutisessa sanotaan että Tomas Pavelka siirtyy Suomeen ja Lukkoon käy tie
★ Lukon urheilujohtaja toi Prahan-reissultaan puolustajan tuliaisina (maksumuuri)
Ei nyt suoranainen huhu, mutta Kuopiosta kuulemieni juttujen mukaan Lappalainen (Lasse) olisi todennut, että Kuopiossa nähtäisiin yksi kaikkien aikojen KalPa-joukkueista ensi kaudella. Saas nähdä mitä siellä. Ihan kuulopuheita nämä siis
Hartikainenhan osti Kapasen rakennuttaman kivitalon Kuopiosta jo aika sitten.
Ainahan jokainen joukkue on se kaikkien aikojen joukkue ennen kuin tulee kultaa. Mutta pitää toivoa pirun kovaa tasoo liigaan ensi kaudeksi!
Ensi kauden Liiga tulee olemaan todella kova tasoltaan. Melko suuri määrä ulkkareita kiekkoillut KHL:ssä => tännekkin ex-Jokerien lisäksi 10-20 kovaa jamppaa päätyy. “EHT-pelaajien” hintalaput laskee, kun “MM-pelaajia” tyrkyllä oikein urakalla. Myös mutkikas tilanne, koska paljon soppareita liigarostereihin tehty ennen Ukrainan sotaa => nyt pitää poimia valmiisiin rostereihin kirsikoita vielä lisäksi kakun päälle. Sopii Tamperelaisille. Kausi meni taloudellisesti todella hyvin molemmilla ja MM-kisojen aikaan tulee vielä molempien joukkueiden omistamista 10 aitiosta melkoset tulot. Niistä saatu korvaus on paljon liigapelejä isompi ja onhan niitä pelejäkin paljon.
Kalamies Kärppiin kahden vuoden sopimuksella
https://www.instagram.com/tv/CdDDsvuKCs7/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Mitä ilmeisimmin kyseessä Teemu Turunen
Frölunda kassari Ässiin