Minun lähteestä saa puhdasta vettä.
En epäile lähdettäsi. Minun lähde oli vaan erittäin varma siitä, että Ruohomaalla on sopimus Tapparan kanssa.
Tulee tai ei, niin kiva että tälläinen huhu on olemassa
On se ainakin joskus tehnyt. Tieto.
*Hakee takkia *
Kyllähän kaikki huhut viittaa siihen että kuluneesta kaudesta on otettu opiksi.
Avainmies kirjoittaa
Minulle sen sijaan kelpaa laatusentteri ihan ilman mitään huhujakin, kunhan on rosteri syyskuussa kunnossa. Meitä on moneen junaan.
Olishan se hienoa, jos tulee
Tappara on ollut ihan tosissaan Ruohomaan perässä ja neuvottelut ovat edenneet suotuisasti. Nimeä ei ollut ainakaan eilen paperissa, mutta huomenna voi olla. Pelaajalla on toki muitakin, vielä isompia, tarjouksia pöydällä. Mutta Tampere ja Tappara ovat vahva vaihtoehto.
En tiedä oliko tästä viestistä mitään lisää tähän keskusteluun, mutta siis viimeisin tieto on se, että Ruohomaa halutaan. Lähde on varma.
Tähän voi uskoa.
Tää selvensi sen verran, että itse en enään usko tulevan. Kiitos taas asioita selventävästä viestistä.
Miten tuosta sellaisen käsityksen sait?
Pessimisti ei pety..
En vaan enään usko tulevan…saa toki tulla.
Minä mistään Ruohomaan tulosta tiedä, mutta.
Pelanut nyt 8 vuotta ulkomailla joista 3 Venäjällä, tienannut varmaakin aika hyvin noina vuosina, perheasiat alkaa tuossa iässä merkitsemään jo melko paljon eikä Tapparassa tarvi tuon tasoisen miehen ihan taskurahoilla pelata.
Hyvä että yritetään. Sehän on selvää, että saa isomman sopimuksen ulkomailta, mutta kun ikää on 37 ja rahat on jo tienattu, niin se ei varmaan ole tärkein asia. Jos haluaa asua Tampereella, niin Tapparaan voisi tulla.
No tiedä siitä haluaako asua Tampereella kun omakotitalo on hänellä ollut jo pitkään Nokialla. No joo meni vähän saivarteluks😉
Noh mulla ei ole mitään omaa tietotoimistoa mihin perustaa tuntemukseni. Perustan ne ennemmin jotain tietävien viesteihin ja jos mietin Avainmiehen viestiä, niin tarjous on pöydällä, mutta siitä on vielä matkaa allekirjoitukseen. Varsinkin kun niitä tarjouksia on myös muualta pöydälle tullut.
Olen enemmän kuin tyytyväinen, jos nimmari papereihin saadaan, mutta matka siihen on vielä pitkä ja kuoppia voi matkaan vielä tulla.
Edit. Kuitenkaan hänellä ei ole suoranaista yhteyttä Tapparaan menneisyydessä, joka vahvistaisi miksi Tappara olisi se vahvin vaihtoehto..
On se helppoa. Ruohomaa halutaan ja odotellaan viimeistä vastausta.
Asia on näin yksinkertainen.
Ostakaa sille kännykkä ja siihen IG
Ehä tässä oo enää mitään hätää. Seppänen sanoi, että deal done ja pulinat pois. Pakkohan tuohon on uskoa.