Huhu: Mikael Seppälä Tapparaan 2021-22?

Onko tämä nyt sitten fakta että tämä Elli tulee Tapparaan, eikä mene esim. Ilveksien joukkueeseen?

2 tykkäystä

@BlueOval alkaa muuten pelipaidassa alennusmyynti jos Ilvekseen menee :smiley:

2 tykkäystä

Mun lähteen mukaan Tapparaan.

Noh, kattellaan. Huhut on huhuja niin kauan kuin Tappara sopimuksen julkaisee.

2 tykkäystä

Kekä odottaa näitä enään. Maailma on avoin.

Maailma on avoin, mutta eiköhän se nyt kuitenkin ole vielä Tappara joka itse julkaisee omat pelaajasopimuksensa?
Mulle nämä ovat huhuja, heikkoja tai vahvoja mutta huhuja kuitenkin, siihen asti kun Tappara sopimuksen julkaisee.

3 tykkäystä

Mikael alkoi seuraamaan Tapparaa instassa, eli eiköhän tämä ole varma! :grin::grin:

64 tykkäystä

Seppälä ei peräänny haasteista.

19 tykkäystä

Mikael Seppälä valittu MM-kisoihin. Eli ihan “ok” pakin saatte.

56 tykkäystä

Samalla KHL-riski nousi merkittävästi. Veli venäläinen arvostaa kovasti paperimeriittejä.

5 tykkäystä

Mietin itsekin samaa et “Larmit” voi valitettavasti käydä varsinkin jos pelaa hyvät kisat. Aika mahdoton se on kilpailla jos idästä lyödään tuplat tai triplat rahaa. Toki seura saa pienen korvauksen kans

Totta, mutta toisaalta tässä maailman tilanteessa pelaajilla voi olla mielenkiintoa tehdä sopimuspätkä Suomessa. KHL-riski on ilmeinen kuten @ljpp tuossa sanoo, mutta toisaalta pandemian takia pelaajien pelihalut kotimaassa ovat merkittävästi aiempaa suuremmat. Veikkauksia toki minun osaltani, mutta voi olla, että Seppälä haluaa vielä sen projektin Suomessa tehdä ja paremmalla ajalla lähteä ulkomaille. Spekulointia ala peterra eli tuskin mitään faktaa.

Spekulointi ja jossittelu on parasta.

1 tykkäys

Ihan ehdottomasti ja ne kuuluu näihin huhu ja haaveiluketjuihin. Ja mikäli ei halua lukea spekulointia, niin ketjuja voi myös vaimentaa.

3 tykkäystä

(kirjoittaja on perunut viestin ja se poistetaan automaattisesti 24 tunnin kuluttua, paitsi jos se liputetaan)

Seppälä olisi juurikin sopiva " Vittasmäki", jos kuka. Ja vaikka ei haaveiluketju olekaan, niin saa Kalpa olla onnellinen, kun sai itseäni …sti ärsyttävän, vaan niin loistavan Nousiaisen vielä pidettyä Tulliportinkadun kulmilla.

Olematon Khl-riski mielestäni. Seppälä ei ole kuitenkaan missään Vittasmäen tasolla toistaiseksi. Kova juttu selvitä kymmenen kisapakin joukkoon, kuvaa sitä että Jalonen arvostaa kisaprojektiin täysillä osallistuvia.

1 tykkäys

Massiivinen määrä puolustajia kisoihin valittiin (10) joten en tiedä pääseekö Seppälä jäälle. Muutenkin puolustuksen, ehkä se kummallisin valinta, kun esimerkiksi Eronen olisi ollut paljon tasokkaampi valinta. Myös naapurin Parikka olisi ainakin ollut monipuolisempi ja omiinkin varmaan samaa tasoa.

5 tykkäystä

Tätä täytyy kompata. Kovan työn takana ohittaa pelaavat pakit. Kuitenkin Määttä, Kaski, Ohtamaa, Lindbohm, Pokka, Koivisto ja Rindell.

Varamiehinä Sund, Seppälä ja Nousiainen

Venäjän kielkoilu on meritokratia. Muutama vuosi sitten pääsin juttelemaan idän suunnan agentin/asianhoitajan kanssa ja se on kuulemma 100-150k€ lisää jos on maajoukkuestatusta.

3 tykkäystä