Huhu: Mikko Lehtonen Tapparaan 2017-18?

Lisäksi hieno asia on se, että on left. Kaikki kunnia Saravolle, Elorinteelle ja kumppaneille, mutta ihan ei ole noita tämän kauden rightin pakkien avuja saatu parhaimmalla mahdollisella tavalla esiin, kun leftin viivamies ei oikein kykene kuin rännittelyyn.

Keväällä veli Acetho, keväällä.

1 tykkäys

Tapparalla olisi ensi kaudella kolme liigan top 10 ylivoimapuolustajaa, Kemiläinen, Rantakari ja Lehtonen. Kuulostaa hyvältä kyllä!

Lehtonen on todella hyvä pelaaja, älkää antako plusmiinuksen hämätä.

Ja kaksi 5vs5 top5 puolustajaa. Salonen ja Elorinne

http://jatkoaika.com/Uutiset/tyhjennys-kookoossa-jatkuu-lehtonen-matkaamassa-ouluun/187559

Lehtosen huhutaan siis piipahtavan Oulussa. Odotan Kärppä-henkisiltä kaksoisagenteilta kattavaa scouting-raportointia loppukauden otteista, jos siirto toteutuu ja tämä Tappara-huhu pysyy elossa. Ping @nuti, @terppp.

Jostain syystä itse olen edelleen hyvin epäileväinen Lehtosen suhteen. Paljon parempi ennakkofiilis oli Rantakari-Kemiläisestä aikoinaan.

1 tykkäys

Nimi ainakin on Kärppiin sopiva!

6 tykkäystä

Toivottavasti ei kovin kolaile lumia talvella ettei käy vaan Mikko Lehtoset.

1 tykkäys

Joo raporttia tulee jos vain siirtyy Kärppiin.

2 tykkäystä

Maajoukkueen paidassa viikonloppuna pelannut Lehtonen ei ole kuitenkaan tulossa Ouluun.

Kärpät on toki kysellyt nuoren tähtipuolustajan perään, mutta näillä näkymin hän tähyää pelipaikkaa ensisijaisesti ulkomailta.

1 tykkäys

No nyt on taas jotain järkeä.

Jos Mikki on tehnyt sopimuksen ensikaudelle, varmasti on sovittu klausuuli, joka kieltää nyt keväällä pelaamasta muissa kilpailevista seuroissa Liigassa kuin KooKoossa.

Tietenkin olisi kiva jos menisi Kärppiin tekemään Stefan Öhmannit Tapparan sattuessa vastaan.

4 tykkäystä

Laitetaan nyt tähän. Eli apukoulu ruotsilla puolustaja Mikko Lehtonen loppukauden sopimuksella Ruotsiin.

1 tykkäys

Iltalehti kirjoittaa että jos NHL ei kutsu niin enskaudella pelaa Tapparassa.

Linkki perään:

Uutista voi klikata rauhassa ei Solmu Santun juttuja.Huh

3 tykkäystä

Eli sama kuvio kuin Rantakarin kohdalla👍

2 tykkäystä

Ny on ruotsalainen toimittajakin sitä mieltä, että Tapparassa ensi kaudella:

Men vistelsen i Sverige med HV blir kort för backen Mikko Lehtonen.
Enligt säkra uppgifter har han redan skrivit på för en finska Tappara, där han spelar nästa säsong.

“Oleskelu Ruotsissa HV:ssa jää lyhyeksi pakki Mikko Lehtoselle. Varmojen tietojen mukaan hän on tehnyt sopimuksen Tapparaan ensi kaudeksi”

8 tykkäystä

Nyt joku myyjämies perustelkaa mulle, että miksi Lehtonen on kovan kalliperin hankinta?
En siis väitä että ei ole, mutta peliäkään en oo nähny.

En ole hirveästi hänen pelejäään nähnyt, mutta kiekollinen leftin puolustaja kyseessä. Tällä kaudella valittu maajoukkueeseen, että eiköhän hänessä jotain hyvää ole. Nuori ja ura nousussa.

Mitä mä olen nähnyt Lehtosen pelaavan, niin hyvä ja kiekkovarma pakki, ei
paljoa hukkaile. Onhan tuo nyt jo EHT tason pakki. Liigassakin KooKoon paidassa
parilta kaudelta jo hyviä pistemääriä tehnyt, vaikka nuori kaveri vielä onkin.

1 tykkäys

Jos on vähääkään katsellut Kookoon pelejä, niin pitäisi kyllä huomata, että Lehtonen on yksi liigan kovimpia viivapakkeja ylivoimalla. Pystyy hyvään sivuttaisliikkeeseen ja ampuu kovaa. Muutenkin liike on erittäin hyvällä tasolla vähän samaan tapaan kuin toisella Tapparaan huhutulla eli Niko Mikkolalla. Ensi kaudella onkin mielenkiintoinen tilanne, kun täällä on Rantakari, Kemiläinen ja Lehtonen, jotka kaikki ovat tottuneet pelaamaan ylivoimaa pyörittäjän paikalla.

Ei Lehtosta ihan sattumalta maajoukkueeseen valittu.

3 tykkäystä