Huhu: Missä pelaa Petri Kontiola kaudella 2020-21?

Kuulun vähemmistöön ja mulle on aika sama missä Kontiola pelaa. Jos tulee Tapparaan, niin hienoa, mut jos ei tule niin se on ihan ok.
Varmasti olis viä annettavaa Tapparallekkin, mut ei lähellekkään korvaamaton joten onnee jatkoon… Tosin sen verran “kiero” mies positiivisella tavalla, että saattaapi vaikka meille tullakkin jutuistansa huolimatta?

9 tykkäystä

Kyllä minusta aika pahalta tuntuisi jos oma kasvatti pelaisi ensi vuonna esim Hifk:ssa, vaan sen takia että mies on 35vuotta. Miettikää jos saman olisi tehneet Immoset,Hytöset, Kalliot ja kumppanit. Kyllä se vaan niin on että tuon luokan omalle kasvatille pitäisi lappu lyödä kouraan, vielä kun mies itsekin haluaisi tänne tulla.

5 tykkäystä

Tuttuun tyyliin Konna hämmentää ja auttaa täten toimittajaa saamaan lisää klikkejä uutiselleen :). Joko tulee tai sitten ei.

Voidaan kyllä hakea asetelmia neuvotteluihin, sai sanottua että perässä on pari muutakin seuraa. Konna on vaan konna.

"Tänäkin keväänä ilmoilla on ollut kestohuhu Konnan paluusta Tapparaan.

– Olen monesti sanonut, että se (Tappara-paluu) on unelmani, mutta en usko, että se tulee toteutumaan.

Minkä takia?

– Epäilen, että Tapparalla on vähän muita suunnitelmia kuin hommata vanhempia pelaajia.

Tiettävästi Kontiolaan onkin osoittanut mielenkiintoa muutama muu SM-liigaseura."

2 tykkäystä

Ensimmäinen aiheellinen viesti ketjuun. Kiitos! :slight_smile:

1 tykkäys

Noinhan se asian laita taitaa olla ja turha sitä on enää kiistääkäään, kun Konna tuon itse sanoo.
Aro perkele, nyt lusikka käteen ja Konnan kanssa kahveelle. Vagineeraa jo etukäteen ottaa turpiin joltain Lukolta ja huomata, että Lukon Kontiola 2+2. (Kuvitteellinen joukkue).
80 prosenttia kannattajista(oma arvio) haluaa hänet, ja ei sen takia, että on kiva kaveri, vaan todellinen ykkössentteri tämän päivän Liigaan.

Nyt tuntuu siltä, että saatan jättää pelit väliin.

23 tykkäystä

Oli näköjään hevostoimistoni oikeassa.

Nythän se tuli sieltä Konnan suulla ettei Tappara kutsu, ainakaan tähän tietoon.

Kyllähän jos Konna pelaa Liigaa jossain muualla kuin Tapparassa on täys Grande Katastrofi.

10 tykkäystä

Vuosien varrella on nähty näitä suuriakin katastrofeja. Yksi tällainen oli se, kun Mikko Leinonen näytti tylysti Ville Niemiselle ovea, joka meni Lukkoon. Ville Nieminen päätti uransa Tapparaa vastaan Hakametsässä Lukon paidassa game 7:ssä. Yksi asia, joka Tapparan on pitänyt huipulla tämän viimeisen n. 10 vuotta on, ettei meillä ole ollut lahjasopimuksia. On sanottu tylysti seuraikoneille kuten Ville Nieminen no thank you - mutta kun asiaa katsoo jälkikäteen - tehtiinkö tuotakaan väärällä hetkellä? Minulla on täysi luotto Tapparan urheilujohtoon, että tässäkin tehdään oikea ratkaisu, vaikka se kirpaisee.

18 tykkäystä

Siinä kohtaan ymmärrän et päästetään Kontiola muualle, jos on yhtään mahdollista et Morley jatkais vielä ens kaudella. Muuten löisin sopparia käteen välittömästi.

Ny meni fiilis…ei huvita enään mikään. Enkö nyt tosiaankaan tuu enään näkeen konnaa Tapparassa😢

3 tykkäystä

Ei kelpaa Kontiola Tapparaan, kun on liian vanha. Eiköhän siihen ykkössentterin paikalle joku mestisjyrä löydy.

Onhan meillä jo ykkössentteri, Malinen.

3 tykkäystä

Aapeli Räsänen liian nuori johtavaksi sentteriksi ja Konna liian vanha. Ronkelia sanoisi joku.

3 tykkäystä

Kyllähän Ville siihen itse vaikutti omalla toiminnallaan että näytettiin ovea. Tappara on siitä hieno seura että yksikään pelaaja ei ole suurempi kuin Seura.

Täytyy myös muistaa että Ville ei saanut kenkää vaan seura jätti option käyttämättä.

2 tykkäystä

Sinänsä hauskaa kun kärjistetysti puolipalstaa huutanut Rautakorven valmentamaan jakson, että peliaikaa ja näyttöpaikkoja nuorille. Nyt kun Kontiola kertoo, kuinka olisi liian vanha Tapparaan, eikö siitäkin revitä peliverkkarit. Eli nyt olis pitäny kuitenkin kokemus ja tähteys mennä junnujen näyttöpaikkojen edelle.

5 tykkäystä

Ennen kuin panikoisin niin kyllä minä nyt odottaisin, että mikä se keskikaistan kattaus on ensi kaudelle. Kovin huono tilanne ei lähtökohtaisesti ole, kun on sekä Malinen & Virta. Virta on se pelaaja, josta sitä ykkössentteriä kasvatetaan - se on niin kuin varma asia. Alaketjuun löytyy jo nyt Rauhala. Sentteriä tarvitaan, mutta lähtökohtaisesti riittää ajatuksena ihan vaan se kakkossentteri ja alaketjuihin pelaaja, joka voi pelata sentterinä - sen voi hakea myös kauden aikana.

En näe tässä kohtaa ihan hirveää syytä tälle panikoinnille. Jos taas lähdetään kauteen vajaalla sentteristöllä niin se tiedetään kyllä, kuinka siinä käy. Toivottavasti ei sentään näin. Minulle kelpaisi Kontiola, mutta ei minulla ole sellaista asiantuntemusta kuin Tapparalla. Olen edelleen 100 % varma, että ratkaisu on oikea - oli se mikä vain.

Ei ole kannattajien halusta kyse, vaan seuran ja valmennuksen. Minut ainakin Niemisen ulostaminen marinoi jo täydellisesti aikanaan, joten ei tämä enään hetkauta.

Minusta on myös hienoa ettei Tapparaan niin vain tulla silloin kun huvittaa ja itse haluaa.

13 tykkäystä

Onhan se ikävää, jos Kontiolan Suuri Unelma Tapparassa pelaamisesta ei enää koskaan toteudu. Jo vuosia on tyrkyttänyt itseään Tapparaan, mutta Tapparalle ei koskaan ole kelvannut huipputason ykkössentteri. Eihän Tappara ole osannut kasata menestyneitä joukkueita kuin hyvin harvakseltaan viime vuosina, joten ei ihme, ettei Kontiolakaan ole missään kohtaa kelvannut.

Oikeasti, eihän kenellekään voi olla pienintäkään epäilystä, etteikö Tappara olisi palkannut Kontiolaa tänäkin kesänä, jos palkkapyyntö olisi 200t ja sopimuksen pituus 1+1 tai korkeintaan kaksi. Kontiola haluaa Unelman toteutumisesta joko kovempaa palkkaa, pidempää sopimusta tai molempia. Ei näitä nyt ole niin vaikeaa päätellä, vaikka ei mihinkään sisäpiiriin kuulukaan.

31 tykkäystä

Samaa mieltä tämän viestin kanssa.

Varmasti tuo sopimus saataisiin tehtyä nopeasti vaikka nyt joukkuetta aiotaankin nuorentaa. Maltillinen palkka ja suhteellisen lyhyt kesto sopimukselle ja eiköhän kaupat tulisi.

Tuo Konnan haastattelu vie kyllä täysin pohjat minun eilen kuulemiltani keskusteluilta, mutta voihan tuo olla tosiaan myös Konnan painostusta nopeampaan sopimuksen tekoon tai parempiin ehtoihin.