Yhdyn tähän näkemykseen.
Omasta mielestäni HPK olisi nyt Konnalle sopivin paikka. Ykkössentterin ja ykkös -yv:n pyörittäjän paikka olisi siellä sementoituna. Rahaa sieltä ei saa niin paljoa kuin mahdollisesti muualta, mutta liekö se enää Konnan prioriteeteissa?
Kerhon hankintapolitiikista en ole hyvin perillä, joten voihan se olla, että sielläkin otettaisiin mieluummin joku nuorempi. Kokemusta nuoreen porukkaan olisi Konnalla kyllä ammennettavaksi.
Toi on loistava arvio. Jos pelaa, niin joko Suomessa tai ulkomailla.
Kyllä mä koko illan tarjoon jos pelaa muualla kuin Suomessa tai Ulkomailla
HIFK ei olisi suuri yllätys.
Tommi Santala pelasi siellä 39-vuotiaana sentterinä vielä hyvän kauden, niin ei olisi yllätys, että hankkisivat vielä vanhemman sentterin.
Mielummin HIFK kuin Ilves.
Tommi Santala on muuten hyvä vertailukohta, jos pitäisi miettiä “uhkaa” Kontiolan hankinnassa.
Itse en osaa nähdä, että Kontiola Liigassa täysin floppaisi. Ei lähellekään. Mutta Kontiola voisi hyvinkin olla enemmän Tommi Santala kuin Jarkko Immonen. Santala pelasi IFK:ssa 39 pisteen kauden vielä 2018-2019, mutta pudotuspeleissä jäi piippuun. 7 peliä, 1+0, aloituksistaan keräsi kehuja keväälläkin. Toki siellä oli pelikielto selittämässä osaltaan vähäistä pelimäärää, mutta muistaakseni Santala oli ihan viltitettynäkin katsomossa ainakin yhden pelin. Muutenkin rooli oli herran minuuttimäärät keväällä tippuivat tasaviisikoin, mutta YV -vastuu säilyi. Pisteidenteko onnistui edelleen, mutta kokonaisvaltainen pelaaminen jätti hieman toivomisen varaa. Se on riski, jonka ainakin itse näen Kontiolan kohdalla.
Kontiolalla on aivan varmasti kyvyt tehdä se vähintään~40 pinnaa toimiessaan ylivoiman kapellimestarina. Mutta vieläkö herran kokonaisvaltainen pelaaminen riittää kärkisentteriksi myös tasaviisikoin? Mikäli Konnan palkkapyyntö on huhutusti korkea, niin muutakin pitäisi aikaan saada kuin henk.koht. pistesaldo. Siihen nähden pidän ymmärrettävänä, että mikään seura ei ole mottipäisellä sopimuksella Konnaa kiinnittänyt, kun taloudelliset ajat ovat mitä ovat seuroille.
Kaikkea hyvää Konnalle, missä ikinä pelaakaan. Olisi hienoa nähdä miehen panos Liigassa vielä. Vaikka Tapparaan paluu ei nyt sitten ilmeisesti toteutunutkaan.
Ottaen huomioon, että Konna olisi todennäköisesti Tapparan palkkakuningas, ei häntä tuossa(kaan) tapauksessa olisi kannattanutkaan hankkia. Tapparalla on sitä paitsi Spacekin hankinnan jälkeen erittäin iskukykyinen keskikaista (ja rosteri muutenkin), joten mielestäni ei ole mitään järkeä lähteä kiinnitämään enää ainakaan yhtään hyökkääjää joukkueeseen.
Ilveksen foorumilla nyt kuopattu tämä huhu kuulemma tietona.
Hauska sinällään, kun trendi vähän sama mitä täällä. Eli sitten, kun huhua kumottiin niin viimeisin viesti olikin jalkakynä-nimimerkiltä tämänlainen:
Tietoa. Konna ei tule Ilvekseen. Lisäksi tiedot Tahmelan kulmilta kertoo, ettei Konna ole edes kovin hyvässä kunnossa
Noh, eiköhän tuo Konnan meno Ilvekseenkin aika epätodennäköistä alkanut olemaan siinä kohtaa, kun Romani ja Ruotsalainen kiinnitettiin. Tosin voi olla, että väylä jätettiin auki, jos Ruotsalainen lähtee. En kyllä usko siihenkään skenaarioon.
HPK:n se tie sitten loppujen lopuksi taitaa viedä. Toki mikään ei varmaa vielä, mutta hieman savua nousee jo piipusta.
Itse kuulin viikonloppuna että olis soppari kerhoon ja aikasemmin päätellyt että meillä taitaa olla tässä asiassa samat lähteet.
Konnasta somessa kuva ja tekstiä, että ”ei kuulemma löydy Tampereelta enää vastusta padeliin. Tarvii kiertää Suomea ja illaksi kotiin”.
Kuva rautatieasemalta…
No tärkeintä on ettei Konna ainakaan Ilvekseen mennyt.
Eiköhän konna kerhoon mene, kun ei Tampereen seuroista tullut enää vastakaikua, kummaltakaan seuralta. Vuosi sitten olisi Tapparaan päässyt, mutta ei käyttänyt sitä mahkua, vaan haki vielä enemmän massia narreissa.
Hommasivat juuri äskettäin Juuso Ikosen isolla vastuulla ykkössentteriksi.
Edelleen hakevat kahta pelaajaa ja pakisto siellä on todella kevyt, joten laittavatko mieluummin pelimerkit sinne?
Mistä lähtien Ikonen on ollut sentteri? Kärpissä pelasi ainakin oman muistin kuvaa laidassa.
Aika looginen paikka tuo Kerho olisi. Ja siellä on Koistinenkin.
HIFK:sta Kontiola oli itse kylillä puhunut pari viikkoa sitten. Mutta voihan se olla juksannutkin. Ja tilanteet muuttuu.
Mä en ainakaan kaipaa tästä mitään ”uutta tietoa”. Alusta alkaen olen noteerannut vain @coly :n viestit ketjuun ja hyvin on riittänyt.
Sitten varmaan kannattaa keskustella colyn kanssa yksityisviestein ja piilottaa ketju. Tämä on jääkiekkoon liittyvä keskustelupalsta ja spekulointi on iät ja ajat kuulunut kulttuuriin.
Somesta kaverin sivulta…
On kuulunut, vaan hyvä se on tietää kenen juttuja kannattaa lukea. Toki huhuketjusta kun kyse niin mikään ei ole varmaa. Sitten taas nämä armoitetut spekuloijat, jotka kirjoittavat saman asian sataan kertaan… no tuleepahan ketjulle pituutta. Jatka vain sinäkin, vielä tähän mahtuu - vaikka sanomasi on kyllä ollut selvä jo 850 viestiä sitten.