Huhu: Mitä tekee Henrik Haapala 2023-24?

Valideita syitä miksi ei enää kelpaa Tapparaan. Not. Varsinkin se, että tuuleettaa maalejaan vastustajaa vastaan. Hyvä kuitti!

1 tykkäys

Aika normaalia huippu-urheilussa, että ei tuuleteta sitä jengiä vs. mihin on jotain siteitä. Haapalan ei olisi pitäny tuulettaa Tapparaa vs tehtyä maalia.

4 tykkäystä

Mä en ymmärrä tuota miksei voi tuulettaa? Henkka ja kaikki muut ovat ennen kaikkea nauttimassa jääkiekosta, miksi v***ssa pitäisi olla nauttimatta siitä euforiasta mitä maalin tekeminen antaa?

Eiköhän Henkka kunnioita Tapparaa ihan yllinkyllin.

16 tykkäystä

No ei ainakaan niin antaumuksella.

Voi saatana oikeesti. Mua kiinnostais ■■■■■■■■■■ jos joku Platt tai Vittasmäki heittäis mailan ja hanskat tuuletuksessa ilvestä vastaan. Ei oo niin saatanan vakavaa:D

13 tykkäystä

Niin, se kuluu p-amerikkalaiseen vanhaan kiekkokoodistoon, että vanhoja omia vastaan ei juhlita.
Waltteri Merelä laittoi finaaleissa kiekon TYHJIIN LAHDESSA ja tuuletti sitä.

11 tykkäystä

No ei varmaan joo, mutta jos sen tekis vaikka Eemeli Suomi niin vois kiinnostaakin.

3 tykkäystä

Mut henkka ei vissii oo ollu teijän kapteeni kaheksaa kautta? Täyttä idiotismia vertailla Haapalaa ja Suomea

1 tykkäys

No miten voi Henkkaa verrata Plattiin tai Vittasmäkeen? Täyttä idiotismia. Henkka oli kuitenkin vapahtaja.

3 tykkäystä

Ja esimerkiksi eurooppalaiseen futikseen. Vaikka seurauskollisuus kuoleva luonnovara onkin, on se tärkeä osa yhdistämään kannattajat ja seura yhteisöksi. Waltteri Merelä on Tapparan kasvatti joka edusti Tapparaa Liigan finaaleissa. Tuskin pari kautta Pelicansissa loi niin vahvaa sidettä. Haapalaa pidettiin jonkinasteisena Tappara-legendana.

2 tykkäystä

Onko se maalin tuulettaminen mielestäsi validi este Henrik Haapalan siirtymiselle Tapparaan?

1 tykkäys

Älkää nyt jaksako, ei voi noin pahasti mennä tunteisiin, että joku tuulettaa maalia. Niin se Utusen Tonikin tuuletti, harmitti tilanteessa se että tuli maali, ei tuuletus. Henkalla oli pitkä jakso, pääsi pelaan, teki maalin ja oli siitä innoissaan. Joten se hänelle ehdottomasti suodaan ja varmasti isolle osalle täällä sillä ei ole mitään merkitystä.

12 tykkäystä

Minä en näe Haapalan tulolle estettä, kuten yllä jo sanoinkin:

Mutta en dumaa ihmisiä jotka näkevät Haapalan toiminnassa asioita joiden takia eivät halua häntä Tappara-nutussa nähdä.

1 tykkäys

Olet erittäin pahasti pihalla tässä asiassa. Ette te ilvesläiset koskaan tajunneet arvostaa Henkkaa niin paljon kuin olisi ollut syytä, ette käsittäneet minkä arvoisesta pelimiehestä on kyse. Suomeen verrattavissa, tosin Eemelillä on vielä tekemistä että pääsee samalle tasolle.

Itselleni Haapala on yksi isoimmista tapparalaisista koskaan. Pelaaja joka on paljon enemmän Tapparalle kuin vain pisteet. Ei tuollaisen taustan omaavan pelaajan olisi koskaan pitänyt pelata Ilveksessä, se vaan oli väärin vähän kaikkia kohtaan, jopa jääkiekkoa kohtaan. Tämä jopa vaikutti omaan tapparalaisuuteeni, joka on sentään kestänyt jo 34 vuotta.

Joten älä sotke Plättejä ja Vittasmäkiä tähän, et tiedä mistä puhut.

17 tykkäystä

Henkan mielelläni pitäisin ilveksessä. En vertaile Vittasmäkeä ja Plattiä Haapalaan. Vaan siihen, että ei kiinnosta että miten maalia tuulettaa ilvestä vastaan. En ymmärrä että jos oot ollu vuoden poissa peleistä ja teet maalin niin miksi et saisi tuulettaa sitä? Onko se teidän niin vaikea ymmärtää että tuuletuksilla ei ole mitään merkitystä ja sen ei pitäisi olla argumentti siihen että te ette halua henkkaa teidän tiimiin. Musta just tuntuu että teidän fanit ei arvosta henkkaa eikä tiedä että minkä tasoinen pelimies on tämän ketjun viestien perusteella

E: en myöskään missään vaiheessa kommentoinut haapalaa pelaajana tai ihmisenä. Puhuin tuuletuksiata ■■■■■ TUULETUKSISTA! Puhut miten me ei osata sitä arvostaa mutta tämä ketju täynnä kaikkea että ”Joo samalla hinnalla sais jonkun paremman” yms. Että en nyt tiedä että miten te häntä arvostatte.

1 tykkäys

Voidaanko muuttaa ketjun otsikoksi esimerkiksi ”Haluaisitko Henrik Haapalan Tapparaan/Ilvekseen”?

1 tykkäys

Tuuletuksilla on merkitystä. James Rodriguez ei tuulettanut kun teki Bayernin paidassa maalin Realia vastaan. Salah ei tuulettanut kun teki entistä seuraansa Roomaa vastaan maalin.

Se että Haapala tuulettaa Osastoa päin kun tekee Tapparaa vastaan maalin on oksettavaa toimintaa omasta mielestäni.

Pitäkää mua nyt sitte junttina, mutta tommoset teot laskee pelaajan arvostusta mun silmissä.

13 tykkäystä

Jalkapallo on jalkapallo. Henkka on Henkka. Itse olen sitä mieltä että kaiken paskan jälkeen mitä hän on kokenut niin antaa ■■■■■ tuulettaa maalia oman joukkueen kannattajien edessä.

1 tykkäys

Vastauksesi perusteella tuntuu osuvan kovastikin tunteisiin, vaikka ei ole niin vakavaa. Joku toinen voi olla eri mieltä asiasta.

Jos huhut pitävät paikkansa, että yhtä pakkia ja hyökkääjää etsitään niin porukka alkaa olla kasassa. Kuuluuko Haapala porukkaan selvinnee kuukauden sisään?

Jos luistelu- ja kamppailuvoima on keskiössä, niin ne ei ole Henkan parhaita avuja? Katsotaan miten käy.

Kyllä itseasiassa meni isosti tunteisiin. Ei tämä tuulettaminen mutta tämä että kyseinen henkilö puhuu meidän arvostuksesta Haapalaa kohtaan vaikka tämä palsta täynnä hänen aliarvoimistaan.

3 tykkäystä