Huhu: Olavi Vauhkonen Tapparaan 2019-20?

Otan kyllä ilomielin tänne jos on tulossa, tervetuloa vaan!

Hyvin tuo Sportissa on vetänyt ja heidän pelityyli nyt ei ole mitään poteroissa makaamista.

@Oijennus taisi jo kipinässä huhuilla uusia laitureita Tapparaan.
Olisiko tässä yksi niistä huhuista?

3 tykkäystä

Saisiko Tapparassa samat minuutit ja vastuun? Hyvä liigapelaaja hän on, en väitä yhtään vastaan. Iso ja joskus ilkeäkin.

Sopisi 2000-03 Tapparaan.

Olavi saa sen peliajan, minkä hän ansaitsee. Minusta kärkiketjujen äijä, jos tuonne ei ihan hirmuja tule.
Ajatelkaa, kaveri, jonka nimi on OLAVI. Ehän se voi olla ku soturi.

Voisiko olla Olavi “Nästi” Vauhkonen?

8 tykkäystä

Vauhkonen laukoi viime kaudella 119 kertaa, se oli kaksi enemmän kuin Tapparan kärjellä Ojamäellä. Tuo tilaston kulmanen ainakin kelpaa.

4 tykkäystä

Minun puolestani olisi ihan tervetullut Tapparaan. Mitä itse olen Vauhkosen peliä katsonut, niin hakeutuu maalille, pikku poikkarit ei paljon haittaa ja ratkaisuhaluakin mieheltä löytyy. Ei se Bloodikaan miltään raketilta vaikuta, mutta niin vaan pelaa valtavat minuutit ja tekee omalla pelipaikallaan loistoratkaisuja. Ehkä Vauhkonen toisi omalle paikalleen sen puuttuvan palasen.

6 tykkäystä

Mulla on joku mielitahra, että olisi pelannut sentteriäkin? Vai sekoitanko legendaariseen Jonni Vauhkoseen?

Edit. Ei Jonnikaan ollut eliten mukaan sentteri.

Naughty.

Nasty Mirasty on ihan eri kaveri. Toisi kyllä väriä kaukaloon hänkin.

Nästi=Ilkeä

Pakko hassutella ja liputtakaa, jos haluatte: kyllä hän meillä oppii kurvaamaan kulmaan pörisemään.

5 tykkäystä

Osaan englantia erittäin hyvin, mutta Olavi on…

https://twitter.com/TuhmaOlavi

1 tykkäys

Kyllä kelpaa. Kunnon rouhinta-tankki, joka tietää miten pelataan kiekkoa. Sitä mitä lääkäri määrää.

1 tykkäys

Ylivoimalle maalin eteen. Täsmähaku siihen, mitä ei kahteen kauteen ole ollut ylivoimapelissä. Painiin sinne maaliviivalle. Tasakentällisin voi pelata 3. ketjun laidassa. Jos ei järjettömän kallis, niin hyvä hankinta kovatasoiseksi maalineduspelaajaksi.

3 tykkäystä

Niin, Tapparassahan oli pilvin pimein tehokkaampia hyökkääjiä tällä kaudella,ups, eipä ollutkaan kuin 1.

Olisi sellainen Teemu-Nurmimainen haku. Hyvä laukaus, vahva vääntäjä, sopivan ilkeä, liike ehkä pienoinen heikkous. Uskon kyllä että kesän aikana saadaan kaverille jalat tehtyä, ei ole kuitenkaan vielä mikään ikäloppu. Tykkäisin!

Luin nopeasti,että kyllä tuonkin kaverin jalat kesän aikana jumiin saadaan :smiley:

10 tykkäystä

Olihan Matti Järvinenkin edelliskaudella ennen Tapparaan tuloa SaiPassa lähes 40 pisteen vauhdissa. Tapparassa 23 ja 28 pinnan runkosarjat. Vastaus siihen, jos siis tulkitsin oikein tuon sun viestisi.

On se parempi kuitenkin että tänne tulee 44 pojon mies kuin 18 pojon mies. Kenen kanssa lie pelannut ketjussa tällä kaudella, ei mitään hajua.

Kelpaisi kyllä. Näitä mikki-hiiriä on nähty riittävästi. Munaa tarvitsee joukkue, ei yleisöäkään pahakseen laita jos vähän tunnettakin on pelaajalla.

6 tykkäystä