Minun veikkaus on, että Oton ensi kauden seura on…. TAPPARA
Toivottavasti!
Itse kuulin pari viikkoa sitten, että ulkomaan kuvio ei toteutuisi ja pelaisi tosiaan myös ensi kauden Tapparassa. Mikäli tämä pitää paikkansa niin äärimmäisen tärkeä jatkaja ja itse saa levollisena odotella ensi kautta
Jos Otto täällä jatkaa, niin luvassa on aika kova kausi. Taitaa meinaan saada harjoitella kesän terveenä.
Jos Rauhalakin jää niin pitäisi ainakin sentterit riittää ensi kaudella jos huhuja uskotaan. Minun Tapparassa Rauhalalle aina paikka.
Kyllähän Otto sellaisen kevään veti ettei paremmasta väliä. Viimeisessä pelissä muuta sekunti ennen loppua polvikorpoon ja laukauksen blokkaus. Se oli kaunista.
Samaa mietin torijuhlia katsellessa kun kommentoi jatketaan voittamista. Toivotaan kovasti!
Mahtavaa jos Tapparassa jatkaa. On huikea soturi ja kapteeni. Sitä en tiedä onko kopissa äänessä paljoa, mutta kentällä ainakin näyttää esimerkkiä upeasti💪
Jos Savin lisäksi Otto jatkaa, ens vuoden mestaruuslippikset voi laittaa tilaukseen
Jos Suomeen jää ei tarvitse pelipaikkaa hakea. Se löytyy meiltä tutusta nelosesta. Siinä ei Otolle ole korvaajaa löytynyt joten mennään vielä vuosi.
Kattelin kopista tullutta kuvaa, kun jutteli ilmeisesti vaimonsa kanssa kovin intensiivisesti pitkään ja Otto nyökytteli päätään hyväksyvästi. Oletetun vaimon viesti oli selvästi, “että jäädään Tampereelle, kun tää voittaminen on vaan niin kivaa.”
Tapparan menestyksen resepti on kyllä ollut kapteenit. Omia kasvatteja. Etenkin Jugi ja Otto, kuten myös Krisse. Otolle kannattaa laittaa kyllä sellainen pino pöytään että tämä jatkumo ei mene poikki. Kemmu ja Vittasmäki ilmeisesti lähdössä. Menee hetki että omista nousee saappaisiin uusi kapteeni.
Otto on ylivoimaisesti tulevan kauden tärkein pelaaja Heljangon lähdettyä.
Lipsauttiko Metsola Oton olevan Tapparassa myös ensi kauden? Sopimus on, mutta optiot eivät ole julkisia. Metsola sanoi kuitenkin haastattelussa, että Rauhala on ainoa joka oli mukana silloin kun viimeksi Tapparassa pelasi. Minulle kyllä kelpaisi kapteenin jatko!
Sanoi kyllä mielestäni samassa yhteydessä ”tästä nykyisestä joukkueesta”, ehkä tästä ei voi vielä vetää suuntaviivoja mihinkään päin. Toivottavasti jatkaa, muuten sitä ihan terävintä ydintä voi karata liiaksi.
Jos on optio ulkomaille, niin eiköhän siinä tietty pvm ole ja se tuskin tulee vastaan pari viikkoa kauden jälkeen. Joutuu siis todnäk odottamaan Oton ratkaisua.
Voi olla tai olla olematta. Se on ihan miten asioista sovitaan.
Vaikkakin sekä haastateltava (Otto) että haastattelija (minä) saattoi olla mestaruusjuhlissa vähintäänkin lievästi humaltuneessa tilassa, niin uskaltaisin väittää, että Otto ei ole kyllä mihinkään lähdössä. Sen verran vakuuttavasti sieltä tuli, että “eihän mulla ■■■■■ edes ole sopimuksessa mitään ulkomaanpykäliä!”
Ose vekkuli.
Hyvä että ei lähde.
Oli heikon runkosarjan jälkee playoffeissa niin helvetin tärkee taas.
Mikäs sen luotettavampi lähde voisi olla kuin humalainen Otto. Eiköhän suljeta ketju ja nautitaan kun kapteeni nostaa pyttyä ylös ensi keväänä ja tarvittaessa ennen sitäkin
Eiköhän tämä tosiaan ole ankka, kun Tapparakin mainostaa ensi kauden kausikortteja Instagramissa Rauhalan kuvalla.
Laitetaan kiinni, kun tästä ei ole kuulunut mitään ja Tappara tosiaan käyttää Rauhalaa markkinoinnissa. Rauhala poseeraa myös kesäkuisen Särkänniemi-päivän mainoksessa. Liputtakaa syyllä muu, jos tulee uutta tietoa. Avataan sitten tarpeen mukaan.