Huhu: Petri Kontiola Tapparaan 2019-20?

No ei toi uutisointi roskalehdistölle mikään ongelma ole. Pikemminkin lisää klikkauksia, jos pääsee uutisoimaan SHOKKI KÄÄNTEESTÄ. ”Suomalainen maajoukkuesentteri hylkäsi Tappara-sopimuksen viime metreillä. - En mä tiedä, sanoo Kontiola,kun media kysyy miksi tappara.co luuli hänen saapuvan Tapparaan.”

4 tykkäystä

Tais mennä tonne pelaajahaaveiluketjuun muutama päivä sitten, mutta siis itse kuulin että Kontiola olis tulossa sillä ehdolla, että J-M Aaltonen tulis kans… Asiassahan on pieni ristiriita kun Aaltosella on Lahteen sopimus…
Ja sitä en tiedä kuinka läpällä tämä kommentti on heitetty, mutta juttu on tullut Kontiolan perhepiiristä…

1 tykkäys

Tai no, sanotaan nyt näin että olin hieman väärässä: huhut ovat huhuja eikä niille taida olla luotettavia lähteitä. Huhut voi joko uskoa tai olla uskomatta. :grin:

Joka tapauksessa uskon vasta sitten, kun Tappara tiedottaa Konnan saapuvan Tampereelle.

Itse kuulin sitten sellaisen asian, että JMA:n sopimuksessa on niin monta kohtaa, jolla sen saa purettua. Lähteenä JMA:n agentti ja jutteli minulle henkilökohtaisesti. Mutta tämä ei liity Konnaan, ellei JMA tule kaverina.

Itse en tämän takia vielä pidätä hengitystä. Sitten vasta uskon, kun Tappara julkaisee…

1 tykkäys

Venälläissivuston uutiseen nojaten Suomessa mediat painaa juttua. Eiköhän joku ala kaiveleen tarkemmin, toivottavasti. Saadaan enemmän lähteitä.

Ymmärrän monen kannan, ettei usko ennen Tapparan tiedotetta. Se on kuitenkin aika monta kertaa, monen eri käyttäjän toimesta, mainittu. Sovitaanko siis yhteisesti, että uskotaan vasta, kun Tappara tiedottaa. Spekuloidaan huhulla täällä?

1 tykkäys

Edes Konna ei ole sen tason pelimies, että hän päättäisi keitä muita joukkueeseen otetaan. Kyllähän toiveita Aaltosesta voi esittää, mutta tuskin ehdoksi voi laittaa.

7 tykkäystä

Joskus back in the day Microsoftilta oli tulossa jatko-osa Xbox-hitille Halo, Halo 2. Sen kanssa oli hieman ongelmia, eikä julkaisupäivää oikein saatu naulattua. E3-messut on pelialan isoimmat messut. Peter Moore (joka myöhemmin nousi Electronic Artsissa korkeaan asemaan ja myöhemmin Liverpoolin toimitusjohtajaksi) oli palkattu koordinoimaan Xboxia. Hän sai ajatuksen. Microsoftin E3-keynotessa (eräänlaisessa puheenvuorossa) hän nousi lavalle ja esitteli tatuoinnin, jossa luki “Halo 2 9. syyskuuta”. Ihan top 1 E3 isoimpia stooreja, muuten.

Miten tämä liittyy tähän huhuun. No sillä tavalla, että Mikin olisi aika repäistä paita auki jossain tilaisuudessa ja paljastaa Kontiola-tatuointi. “Konna 1+1+1”.

17 tykkäystä

En pidättele hengitystä vielä Tapparan julkaistessakaan. Uskon kun Kontiola on Tapparan varusteissa pelaamassa Tapparalle virallista Tapparan peliä. Kyllä…lievästi epäluuloinen :smile:

2 tykkäystä

Läppähän tuon pitää olla. Solis eri asia, jos Konna on sanonut, että Haapalan pitää myös pelata samassa joukkueessa. Se toive olis johdon pakko toteuttaa :smiley:

2 tykkäystä

Just näin. Ei kai Kontiola päätä Mikin, Tapolan, Jukan jne. Edessä ketä tulee pellaileen Tapparaan? Veikkaan että jos tollaset ehdot on, niin Konna ei meillä pelaa?

Itse toivon, että Konna palaisi vielä Tapparaan, mutta onhan miehessä vähän primadonnan vikaa. Kun Nieminen ei saanut jatkoa Tapparaan, niin kovasti twitterissä huudeltiin ettei Tappara kiinnosta enää.

Onhan tämä moneen vuoteen huhuista paras. Venäläiset saattaa kyllä kusettaakin meitä,no katellaan sit vuoden päästä tarvittaessa uudestaan. :grin:

Onko tässä rivien välistä luettavissa, että sun tietojen mukaan pelaavat samassa seurassa…? Se ei olisi hyvä juttu, mutta odotellaan.

Kauhea kohkaaminen.

Voihan tuo Venäjän huhu olla myös kehäpäätelmä näistä Suomi-huhuista.

Tulee tai on tulematta, kyllä se sitten tiedetään kun joku kumartuu taas aloitukseen.

2 tykkäystä

Sen verran oikaistava, että Kontiola sanoi Nemon lähdön jälkeen, että Tapparan pelit ei kiinnosta ensi kaudella. Tuon jälkeenhän on jo monta kautta mennyt😅

Voi olla näinkin. Aikaisempina vuosina ei toki näin ole käynyt, vaan liikkeet on mennyt oikein mitä viserrelty.

Totta, piti etsiä oikein kyseinen twiitti:

1 tykkäys

Ei varsinaisesti liity tähän ketjuun, mutta vähissä on tällä hetkellä kumartujat, jos tämä huhu ei toteudu.
Toisaalta Tappara yllättää aina.

1 tykkäys

Oli kyllä kovaa kertomaa tuolloin. Tosin sinänsähän tuokin oli aika varovainen kommentti, koska lopulta tyytyi vain ilmoittamaan, että pelit ei kiinnosta - ei sen suuremmin luvannut, että Tapparaan ei enää tule. Järkevä ihminen toki menee eteenpäin, tuostakin on se 5 vuotta aikaa.