Huhu: Puolustaja Tapparaan kaudelle 2023-24

Eikös tämä huhuttu ruotsalainen ole enemmänkin kiekollinenpakki?

No kuka viime kauden pakeista ei ollut kiekollinen pakki?

2 tykkäystä

Sana “Puolustava puolustaja” alkaa olemaan jo museokamaa nykykiekossa :smiley:

4 tykkäystä

Eihän nykykiekossa pärjää jos olet aivan puukäsi.

Sanoisin silti että “puukäsiä” nykykiekon standardeilla oli Vittasmäki ja varauksella Jürgens. Siltikin olivat hyviä kiekolla, mutta ei heidän pelinsä siihen perustunut

Lähinnä vaan edelliselle vastasin, kun sanoi, ettei kiekollisia kannata enään odottaa.

Erottakaa nyt puukädet ja kiekolliset pakit selkeistä ylivoimapakeista, jotka haluavat ja tarvitsevat ylivoimaroolin (esim. Rantakari). Mestaruusjoukkueessa kaikkien pakkien on osattava pelata itsensä paineen alta pois kiekolla. Enää ei pärjää Pentikäisen ja Pukan tasoiset pelaajat hyvissä joukkueissa.

Jos huhutulla ruotsalaisella pakilla tarkoitetaan Bäckmania, niin kyseinen pelaaja taitaisi olla onnellinen mistä tahansa roolista Tapparassa, jos vaan pystyy pelaamaan.

2 tykkäystä

Kokonaisvaltaista pakkia haetaan sanoi Tuomenoksa
Ja myös hyökkäykseen hakusessa pelaajia.

2 tykkäystä

Seppälän lähdettyä ei yllättävää. Polasekin / Austinin kaltainen toivottavasti haussa.

19 tykkäystä

Itse haluaisin Toni Utusen. Oli kuitenkin kohtuullisen hyvä Pelicansissa.

1 tykkäys

Utulla soppari Lahteen vielä ensi kaudeksi.

Puolustaja Toni Utusen jatkodiili kattaa ensi kauden.

2 tykkäystä

Toni Utunen pelasi todella kovat pudotuspelit. Nollasi Ilveksen rahamiehet alivoimalla ja tasakentällisin. Finaaleissa Tapparaa vastaan oli paikoin finaalisarjan paras pakki.

9 tykkäystä

Petteri Lindbohm olisi varmasti hyvä lisä pakistoon. Hän ei jatka Frölundassa ja on ilman sopimusta, mutta onko hänestä mitään huhuja muihin seuroihin?

4 tykkäystä

Mikäs Polasekin tilanne on, taisi loppua sopimus Sparta Prahan kanssa? :thinking:

1 tykkäys

Niin minulla meni haaveilun puolelle. :blush: Eli olin väärässä ketjussakin. :zipper_mouth_face:

1 tykkäys

Varmaan katsellaan tää ”case Bäckman” eka ennen kuin aletaan katselemaan muualle. Toki varmasti mahdollista plan b:tä on jo kartoitettu.

1 tykkäys

Jännä ettei Tuomenoksa puhunut mitään kaverista. Onko jossain faktaa että on treenaamassa Tapparan mukana?

On ihan satavarmasti ollut treenaamassa muutaman viikon Tampereella Tapparan mukana. Mutta lensi eilen takaisin Ruotsiin.

23 tykkäystä

Osaatko sanoa lensikö pysyvästi vai onko mahdollisesti palaamassa vielä Tampereelle?

Mulla ei ole tietoa jatkosuunnitelmista tai Tapparan aikeista. Ilmeisesti parin viikon treenijakso kuitenkin tuli päätökseen ja siinä ajassa annettiin näyttöjä nykykunnosta.
Enempää en osaa sanoa.

3 tykkäystä

Tarvitseeko muuta sanoa - näytöt on annettu ja päätöksiä tulee varmasti kesän aikana. Eiköhän parin viikon jakso ole ihan riittävä.

2 tykkäystä