Huhu: Roby Järventie Tapparaan 2025-26?

Tosiaan iso kokoinen pelaaja, joka osaa laukoa. Hyvä suojaamaan ja kiekkokin pysyy hallussa.
Liikkessä ja räjähtävyydessä isoimmat haasteet varsinkin jalkavammojen jälkeen.

2 tykkäystä

Ei ole kausiarpa. Mutta entä saikkuarpa?

Nuorelle ja lahjakkaalle pelaajalle ei toivoisi koskaan uran päättäviä loukkaantumisia. Pelasi sitten missä hyvänsä. Ja nyt tässä tapauksessa vielä vähemmän.

Ei ole vaan tehojen. Toki syy siihen voi olla että vanhat loukit painaa

Robystä: Esko Seppänen tämän jo pari vk sitten osas kertoa. Joten eiköhän ne muutkin osu

Nyt on kyllä hyvä olo tästä hankinnasta! Todellakin ovat korkeat odotukset, tuskin tänne hankittaisiin ketään, joka ei välttämättä pysty pelaamaan jotenkin hyvällä tasolla koko kaudella.

Laukaus on hurja ja on todella juuri se kotimainen laadukas maalintekijä ykköskenttään ja ylivoimalle. Ilveksessäkin painoi enemmän maaleja, kuin syöttöjä. Oli tuolloin muuten vasta 18v. Kolme maalia taisi tehdä paikallispeleissä Tapparaa vastaan.

Suurella mielenkiinnolla seuraan ensi kaudella, pitäisi vain vielä tietää, että monenko vuoden sopimus on kyseessä! :flexed_biceps:t3:

5 tykkäystä

Itse olen tästä hankinnasta erittäin innoissani. Nuori 22v pelaaja tulee hakemaan uralleen uutta nostetta Tapparasta. Nuoresta iästä huolimatta Roby on päässyt jo pelaamaan kirkkaimpien valojen alla ja on kooltaan raamikas kaiken lisäksi. Voidaan odottaa ja saada häneltä paljon :+1:

Tervetuloa Tapparaan!

7 tykkäystä

Onhan tämä nyt toteutuessaan ihan loistava hankinta ei kukaan voi olla pettynyt ainakaan.

4 tykkäystä

On tuolla naapurissa muutama pettynyt.

Kaveri saa työpaikan ja häntä haukutaan petturiksi on se ihme juttu.

20 tykkäystä

Eiköhän tässäkin taustalla ole ne huhutut isäukon riitautumiset Ilveksen kanssa jolloin paluu sinne ei tule kysymykseen ja nyt pääsee kuitenkin melkein kotiin jossa molemmat veljet jo pelaavat.

Miten näin paha riitautuminen on edes mahdollista…

Sitä en osaa sanoa mutta tuostahan oli täälläkin jo syksyllä juttua enemmän.

Joo en kiistä mutta nuo vaikutukset on sellaisia et kiinnostas todella paljon olla kärpäsen katos kuuntelemassa ja näkemässä mitä oikee tapahtui :joy:

Tanus ei kyllä ole mikään toipilaana hankittu pelaaja.

No Järventiestä ja Haapalasta nyt voi ollakkin tuota mieltä, mutta Tanus nyt on aivan typerää ottaa mukaan keskusteluun. Tasan yksi iso loukkaantuminen uralla mistä hän on jo täysin toipunut ja tälläkaudella silmävamma kiekosta, jolle itse ei mitään voi. Ja Haapalakin on sitäpaitsi pelannut muutamaa peliä vajaan täyden kauden.

Robylle tervetuloa! Mies kuntoon ja hyvät pisteet tauluun.

1 tykkäys

Olisiko jo aika tuossa iässä päästä irti isän otteesta, jos tämä on syynä Tapppara sopimuksessa, eiköhän Roby osaa itse päättää jo asioistaan

Kyllä Roby varmasti ihan itse päättää asioistaan, mutta voihan hänkin itse kokea, että Ilves on joissain asioissa menetellyt ei-toivotulla tavalla, ja ei siksi sinne halua mennä. Tai haluaa päästä samaan organisaatioon veljiensä kanssa, mikäli myös Emil jatkaa meillä, ei varmaan olisi kovin kaukaa haettua sekään.

Oli miten oli, niin todella hyvä hankinta Tapparalta, koen että tämä tulevan kauden joukkue vaikuttaisi olevan tietyssä mielessä kannattajan näkövinkkelistä kiinnostavimpia aikoihin, kun on näitä laadukkaita oman kylän poikia paljon mukana.

Ketä kaikkia veljeksiä meillä sitten ollenkaan on huhujen mukaan. Tuulolat, Mattilat ja Järventiet. Ei puutu enää kun Helmiset (Dwigth, Lars ja Raimo).

10 tykkäystä
2 tykkäystä

Kyllä jos Roby Järventie saa ehjän kesän alle niin tulee ensikaudella olemaan kova vahvistus meille.

24 tykkäystä

Ei seura uskollisuus ole nykyään enää niin suuressa roolissa. Jos ei valitse kasvattiseuraa se ei tarkoita että olisi välit poikki heihin. Pelaaja voi vapaasti puntaroida missä haluaa asua, kuka tarjoaa parhaan sopparin, mihin perhe haluaa, missä joukkue menestyy, missä saa suurimman roolin, millainen joukkue rakenteilla tulevaksi kaudeksi jne.

Vähän turhaa draamaa tehty jos nuorena joukkueessa X pelannut ei palaakaan samaan seuraan.

12 tykkäystä

Huhujen mukaan taitaa olla enemmän äiree, joka tässäkin asiassa taustalla huseeraa ja näyttää kaapin paikan. Kaikki ilmeisesti lähti siitä kun Emil ei saanut jatkosopimusta Ilvekseen.

2 tykkäystä