Kaarlehto on yksi liigan parhaita “kakkosveskoja”. Tosin Meriläinen on myös hyvä, mutta Kaarlehto kokeneempi. Veikkaan, että Kärpät yrittivät saada Westerholmin jo loppukaudeksi, mutta Saipa haluaa pitää jotain uskottavuutta yllä, eivätkä luopuneet.
Meriläinen huhuilee Kärppiin.
Kukas tämä Meriläinen edes on
Joku tietäjä Petopodista.
Meni Kärppiin.
Onneksi ei tänne. Eikä pidemmällä sopimuksella.
En ota kantaa, onko hyvä vai huono, ettei Tapparaan tullut. Nyt pääsee kuitenkin hyvin näkemään, muuttuuko mielipiteet. Eri pelata Kärpissä kuin SaiPassa.
Jep. Ei tuolla SaiPassa varmaan kovin moni molari tällä kaudella olisi loistanut. Westerholmissa potentiaalia ja osoittanut olevansa hyvä molari. Kärpät, kun lyö Marjamäen pelikirjan siihen eteen niin tuskin sinne paljon maaleja hakata Westerholminkaan taakse.
Jep. Kärpät on [jo] nyt yksi vähiten maaleja päästäneitä joukkueita, niin teoriassa, jos on hyvä kassari, nuo otteet jatkuvat tai jopa parantuvat. Eikös Kärpissä ole ihan ok tuo maalivahtivalmennuskin?
Westerholm on dumattu läpi palstan, enkä minäkään siitä niin välitä, mutten osaa sanoa, onko hyvä vai huono.
Pelaajan kannalta äärimmäisen hyvä siirto. Tavoitteet kuitenkin varmasti jossain muualla, kuin liigassa ja SaiPan touhu on nähty.
Saipan kautta Olkinuorakin ponnisti
Itse olisin kelpuuttanut Westerholmin Tapparaan. Maajoukkuetason maalivahti, isokokoinen ja pääsee nyt Kärpissä pelaamaan tiiviin viisikkopuolustuksen takana. Tulee olemaan vaikea ohitettava keväällä.
Minä en kyllä edelleenkään tuolle Westerholmin hankinnalle lämpene varsinkaan tilastojen valossa, toisaalta eipä sitä minulta tarvii kyseläkkään ketä tuonne hankitaan ja ketä ei
Toivottavasti on hankinnan arvoinen mies ja saan kääntää luvan kanssa takin
Onneks on oma kasvatti ettei kukaan pääse huutelemaan ostojoukkueesta.
Onneksi mua ei kiinnosta niinkään se että onko joku hankittu pelaaja oma kasvatti vai ei mutta, ja menee nyt vähän offtopicin puolelle, mutta aika harvassa taitaa olla Liigassa ne joukkueet joilla oli kauden alussa 7 kenttäpelaajaa ja yksi maalivahti rosterissa/rotaatiossa omia kasvatteja
Ps. Se Marjamäen heitto ostojoukkueista oli omasta mielestä aika hölmö silloin, niin en vaivautaunut edes kommentoimaan koko asiaa.
Westerholmin tämä kausi on ollut karmea. Potentiaalia on, mutta lähteekö peli yht äkkiä sujumaan vielä tällä kaudella? Meriläinen on kuitenkin ollut tällä kaudella paljon tasaisempi kuin Westerholm, joten katsotaan nyt vielä kumpi pelaa ykkösveskana.
Itse olen tyytyväinen, ettei Tappara signannut Westerholmia ykköseksi vuoteen 25 asti. Liikaa on epävarmuutta tämän kauden otteiden takia.
Tämä ketju suljettiin automaattisesti 11 tunnin kuluttua. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.