Huhu: Sakari Manninen Tapparaan 2022-23?

Paljon prosentit, että Ilvekseen?

Alkoi hieman harnittamaan arrogantti viestisi mutta saatat hyvin olla oikeassa, Molemmat kisaavat. Pari muutakin, liigan ulkopuolelta.
Niin mieluusti kuin näkisinkin kaverin meillä, toivoisin kuitenkin naapuria jos Tampereelle päätyy. Köpis on ok, mutta kansallisuuttani ei mieluusti vaihtaisi…

Ilveksen ensi kauden sentterit siis
Lehterä
Manninen
Konna
Ihansama

Kova jengi siellä :slightly_smiling_face:

27 tykkäystä

Tapparaan tulee jos ei ulkomaille suuntaa.SOT.

1 tykkäys

Jos vertailua haluaa tehdä pelaajien välillä, niin pidän Mannista Lehterää kovempana hankintana Liigaan. Toki mielipiteitä on varmaan monia.

Levtchi-Manninen-Merelä. Okei ja sitten heräsin.

8 tykkäystä

Joo, Brynäsiin kuulemma on menossa. Huhun lähde tosiaan Brynäsin ruotsalainen fani täällä kisoissa, joka kovasti kyseli onko Björninen ja Manninen kovia pelaajia, koska pelaavat Brynäsissä ensi kaudella :grin: eli huhu pitää ottaa suolan kanssa.

3 tykkäystä

Lehterä
Manninen
Kontiola
Sebok
Tikka
Mäntykivi

Siellä on kovat sentterit tosiaan. Eikös Lehterä ollut kumminkin jo 100% varma kuten Haapalakin? Näin muistelisin, että joku Ilveksen asioista perillä oleva tokaisi.

3 tykkäystä

Kyllähän Manninen sinne voi mennäkkin, mutta se tarkoittaa että poiskin joku sentteri Brynäsistä lähtee.

3 tykkäystä

OJ ainakin oli eri mieltä tai sitten puhui lämpimikseen

Mun entisellä työpaikalla oli Saken lähipiiriin kuuluva henkilö ja olen saanut sen käsityksen että Suomessa on vain yksi seura jossa Sakke haluaa tulevaisuudessa pelata ja se ei ole kumpikaan Tampereen seuroista.
En tiedä tulevan kauden seurasta mutta arvaisin että Sveitsiin suuntaa. Kuitenkin Euroopan top 5 sentteri?

Totta, hänen kihlattunsa on Tampereelta kotoisin, mutta ymmärtääkseni he ovat jo useamman vuoden viettäneet kesät Oulussa, ja onhan heille yhteinen koti rakentumassa Ouluun.

Mutta toki tilanteet ja mielipiteet voi muuttua, ja eihän sitä tiedä jos vaikka hänen kihlattunsa, tai hän itse, on yhtäkkiä päättänyt haluavansa muuttaa Tampereelle :smiley:

Eikös se ollut että Bjöönistä ja Mäenalasta huhuiltiin Brynäsiin?

1 tykkäys

Hänen kihlattunsa ei taida olla Tampereelta kotoisin, ainakaan niin kuin minä tuon ymmärrän.

Tampere tai ulkomaat, tuskin muita vaihtoehtoja on. Ilveksellä keskikaista tällä hetkellä jo täydempi.

Kalevassa sanoin ulkomaille. Melko varma olen ettei Mannista Suomessa nähdä ensi kaudella.

3 tykkäystä

Mä en ole ollenkaan ymmärtänyt mikä näillä nuorilla, n. 30v pelaajilla olisi syynä siirtyä Suomeen, siis downgradeemaan uraansa, varsinkin kun Manninen ei tarvi mitään yhtä tykkikautta kotimaassa, kun on kova peluri jo nyt. Tänne pääsee kyllä sitten 35v+ ikäsenä noi huiput, käsittämätöntä jos jompaankumpaan tamperelaiseen saapuu, en kyllä usko hetkeäkään.

7 tykkäystä

Tosin Tapparaan ei enää pääse…

20 tykkäystä

Syitä voi olla monia, kuten ihmisillä yleensäkin elämänvalinnoissa. Ainahan näitä jonkun verran myös kotoiseen pääsarjaan päätyy, vaikka ottajia olisi ulkomaillakin.

Avosylin ottaisin kaverin meille ja pitkällä paperilla. Huikea pelimies.

Eihän me olla huonost pärjätty muutenkaaniiiaamiains

Aamiainen 7

Tämä Mannis-huhu on ihmeen sitkeä, vaikka pelaaja on selvästi liian hyvä Liigaan. Löytäisi kyllä duunia mistä tahansa Euroopan huippuseurasta.

Se täytyy kuitenkin todeta että jotain laadukasta Tapparalla on katiskassa, jos Tyler Morley jää ilman jatkotarjousta kuten on huhuttu. Laadukkaista senttereistä ei Liigan tasolla ole ylitarjontaa. Odotellaan.

7 tykkäystä

“liian hyvä liigaan” joskus aina ihmetyttää tämä sanonta…
Tappara oli viime kaudella Euroopan toiseksi paras seura joukkue.meillä on yksi Euroopan parhaista halleista.

Mikä tässä yhtälössä on niin huonoa verrattuna muualle Eurooppaan varsinkin nyt kun KHL ei tule kysymykseen?!

Sehän on hienoa jos tänne saadaan parempia pelaajia niin liiankin taso nousee.sille emme voi mitään että SM liigasa on muutama porukka liikaa.12 joukkueella pelattava sarja olisi toki tasokkaampi.

13 tykkäystä

Raha nyt ekana tulee mieleen.

17 tykkäystä

Raha, elämisen rentous, puitteet ylipäätään. Tässä järjestyksessä. Lähde: Joroisten härkä, FoxTown, Mendrisio

Esimerkkeinä, en ehkä Vatasesta ja Filppulasta sanoisi, että ovat urallaan taantuneet valinnoillaan?

3 tykkäystä