Väitän että jotain alennusta ottaa että pääsee Tapparaan koska menetys. Toki koti pohjoisessa varmasti myös haluaa miehen niin voi olla että sieltä ottaa mieluummin alennusta mikä pakottaa meidät maksamaan enemmän
Kärppien huhuketjussa ainakin ollaan tästä jo aivan löysät housussa. ![]()
Vai huhutaan taas Sakari Mannista Tapparaan. Mä en ymmärtänyt keväällä 2022 miksi olisi ollut tulossa just meille, ja en ymmärrä keväällä 2023 miksi olisi taas tulossa meille. Luulis että Euroopassa(NL, DEL, SHL) olis tän tason pelureille maksajia. Sanon että hieno juttu jos Tappara paidan päällensä pukee, mutta en usko ennenkö sopimus julkistetaan. ![]()
Tuon ketjun avasin kun olin keskustellut kahden henkilön kanssa, toinen näistä on henkilö jonka tiedoista tämä on ainoa mikä ei ole toteutunut.
Tämänkertaiseen huhuun olen luottavaisella mielellä avaajan historian perusteella.
Kukapa ei Euroopan parhaaseen joukkueeseen haluaisi? ![]()
On varmaan maksajia mutta eihän tällä pallonpuoliskolla ole yhtään Tapparan tasoista organisaatiota tällä hetkellä. Tai edes lähelläkään. ![]()
Juu, tästä on kuulunut supinaa sieltä ja täältä jo pitkältä ajalta, mutta minulle niin monien välikäsien kautta, ettei ole ollut huhun “pihviksi”.
Eikä se ole edes mikään vitsi. Tappara ON eurooppalainen huippuseura. Maksukykyä ei välttämättä ole ihan yhtä paljon, mutta iso palkka ei takaa menestystä. Uusi huippuvalmentaja, hallitseva CHL ja Liigan mestari, hieno halli, kotimaassa. Alkaa muuten kuulostaa yllättävän houkuttelevalta kenelle tahansa.
Mikäpä minä olen tuomitsemaan, mutta erikoista jos ei tämä mies kelpaa. Motiivit kiinnostaa, mutta eiköhän ne haastatteluissa paljastu kehittymis- ja menestymishalun ympärille.
Tämähän saattaa osittain selittää myös taannoista Marjamäen avautumista ostojoukkueesta, terveisiä sinne Latellekin.
Tähän huhuun on helppo uskoa. Ihan varmana Manniselle on tarjottu paikkaa Tapparaan. Varmaan on moni muuki liigaseura tarjonnu. Voi olla vieläpä niin, että kaikista Liigaseuroista Tappara on potentiaalisin vaihtoehto. Mutta vaikka näin olisikin, siitä on vielä tosi pitkä matka siihen, että Manninen Tapparan paidan pukee. En siis epäile huhun todenperäisyyttä, mutta en myöskään usko, että S. Manninen Tapparassa tulevalla kaudella pelaa. Jos pelaa, aivan huippua!
Kaikki ei mene pelkästään rahan perässä, ja Tappara on Euroopan/Suomen Mestari
Huikeeta olis jos tää huikee äijä Tapparassa pelaisi, mutta ottajia on varmasti jonoksi asti, että sinänsä vaikea uskoa. Toisaalta tulihan se Lehteräkin, vaikka varmasti olisi päässyt euroopassa ihan mihin seuraan vain. Tietty sillä erolla tää kaksikko, että Lehterällä Tappara taustaa…
Toivotaan parasta ![]()
Ei myöskään tiedetä millainen vaikutus on tulevalla päävalmentajalla. Ainakaan ei osata ottaa huomioon.
Sen olen rikkinäisen puhelimen kautta kuullut erään Suomen maajoukkueessakin useasti pelanneen pitävän Grönborgia aivan helvetin kovana koutsina ja jopa parempana kuin J.Jalosta.
Kyllä tälläisen jutut vain yleisesti kiertää ja pelaajilla on tiedossa.
Jos tulee, niin onko yhteensopiva Grönborgin ruotsalaisen nopean pelityylin kanssa?
Kukaanhan ei tiedä millaista peliä Mieto lähtee peluuttamaan. Kuvailemaasi pelityyliin kuitenkin enemmän kuin sopiva.
Aika kovaa huhua. Ei sillä ettei olis kykyä maksaa mutta ei taida Liigajoukkueet ihan tälläsiin kyetä.
Tai sit meillä on ens kaudella 5 miljoonan joukkue
Kyllähän Manninen tällaiseen peliin juuri sopisi. Nopealiikkeinen, terävä, liukas pelaaja.
Koita ny päättää onko kykyä vai ei? Kyllä Tapparan liikevaihto alkaa olla sitä luokkaa, että tarpeeksi varmasta kortista voi maksaa vaikka sen 450 K€.
Toteutuessaan voisi kuvitella olevan Liigan uusi ennätys sopimuspalkassa, mutta kyllä tuossa palkkakattoon tilaakin tulee: Lehterä, Kuusela, Ojamäki…
Oletan että tarkoitat pelin pakottamista pystyyn kaikissa tilanteissa. Tuolla pelityylillä peli muuttuu Liigassa hitaaksi.
Grönborg tuskin moiseen lähtee. Jatkanee tapparalaista linjaa tuomalla jotain omaa mausteeksi.
Manninen sopii hyvin tähän, kuten on sopinut Jalosen maajoukkueeseenkin.