Huhu: Sami Vatanen JYP:iin 2025-27? (Toteutui)

Kyllä Jypin jatkoajan osiossa ollaan varmoja siitä että Seppäsen höpinät voi unohtaa ja Vatanen pelaa Jypissä.

Onko kuulunut jotakin juttua vai?:eyes:

Juttuja voi olla mutta Jyp on Vatasen seura ensi kaudella.

Vastaan nyt myös @Sinioranssein - kyllähän noi Jypin ihmiset on siitä varmoja ja sinne menoa olisin itsekin veikannut, mutta eilisessä illanvietossa kuulemani perusteella käännän kelkkani ja luulen, että siirto sinne on mennyt puihin ja pelaa Tampereella ensi kaudella, toivottavasti meillä. :flexed_biceps: Voihan se olla myöskin hyvin mahdollista, että Vatasen agentti tekee agenttijuttuja. :thinking:

30 tykkäystä

Vatanen on tilinsä tehnyt, joten raha ei ole mikään motivaatio Suomessa. Tampereelle ei ole mitään tunnesidettä joten > Jyp

1 tykkäys

Kyllä se raha saattaa motivoida vaikka sitä oliskin jo tarpeeksi.

Siitä ei kyllä henkilökohtaista kokemusta ole :grinning:

2 tykkäystä

Varsinkin jos kerta asuukin Tampereella.

Voi miettiä jaksaisko itse ajella lähes joka päivä Tre - Jkl edestakaisin.

2 tykkäystä

Ja ilman mahdollisuutta voittaa yhtään mitään

3 tykkäystä

On tuo käsittämätöntä, jos ei Jyppiiin mene. Käsittääkseni monilta isoilta sponsoreilta kerätty rahat Vataseen. Jos ei Jyppiiin tulekaan, niin on tuo *erseenäyttö Sponsoreille. Mutta kuulemani mukaan Jyppiiin siirron piti tuon takia olla varma. Jos ei sinne mene, niin jotain ihmeellistä on tapahtunut.

1 tykkäys

Eikös rouva ole tältä kylältä ja sen takia asunto täällä. Voi se perhekin jotain vaikuttaa.

Joo, se on totta että Tampereella viihtyy ja asuu. Mutta sponsoreilta käsittääkseni kerätty Vatasen pyytämä summa ja soppari olisi sillä toteutunut. Että jotain on tapahtunut, jos tuo sopimus ei toteudu. Kun syksystä asti sitä on väännetty siitä sponssien ja Vatasen kanssa. Jossain huhuissa on ollut, että 4.4 Jyp julkaisee sopimuksen. Vatanen pelasi Jypissä numerolla 44 käsittääkseni.

Edit. Henkilökohtaisesti tykkään, kun Hartikainen Kalpaan, Vatanen Jyppiin ja vastaavat toteutuvat.omat pojat kotiin on aina hieno asia. Vaikka ei sitten Tapparaan tulisikaan.

3 tykkäystä

Tämä varmaan selviää sitten 4.4?
Jotain hässäkkää tässä on kaiketi ollut. Nate Narri on todennäköisesti Ilveksen mies ja Vatasen kuvio liittyy jotenki tähän.

Omassa päässäni Vatanen kyllä vaikuttaa kovasti Ilveksen hankinnalta. Tapparallakin olisi tarvetta, mutta jotenkin semmone fiilis vaan, että Ilves suostuisi maksaisi miehelle enemmän. Oma mutu vaan

1 tykkäys

Sinne menee mistä eniten maksetaan :man_shrugging:t3:
Huippupakki Liigaan, jos jää JYPiin niin kiva.
Mikäli tulee Tampereelle niin sinne mistä paremmin maksetaan :face_with_raised_eyebrow:

2 tykkäystä

Mun mielestä ihan harhaluulo et entiset pelaajat tulee automaattisesti pelaamaan kasvattajaseuroihinsa ihan ilmasiksi. Harvoja poikkeuksia toki löytyy.

4.4 oli minun arvaus johtuen Vatasen pelinumerosta, ei välttämättä pidä paikkaansa mutta sopimus on saamani tiedon mukaan selvä.
Jos Jyp sopimus ei pidä paikkansa niin otan omaehtoisen loppuvuoden tauon palstalle kirjoitteluun alkaen jääkiekon MM-kisojen päättymisestä, enkä osta Harvian kiuasta.

2 tykkäystä

Valkeakoskelta

Ok. Itse olen kaverilta kuullut, joka eräällä Vatasta sponssaneella töissä, että Vataseen on annettu rahaa. Ei tuota voi mitenkään mokata. Kun kaiken piti olla selvää, siis Vatasen soppari Jyppiin.

Varmasti siellä on kumppaneilta käyty kyseleen rahaa herran mahdolliseen soppariin.
Tosin tuskin näitä rahoja vielä on maksettu, kun mieskään ei vielä Jypissä ole.
Se, että asiasta neuvoteltu ja Jyp varmistanut kunppaneilta rahoituksen ei vielä absoluuttisesti tarkoita, että nimet olisi paperissa.
Pitihän sen Kontiolankin tänne palata ja oli jo aikanaan ”sovittu”, mutta menikin Jokereihin.

Itse toki uskon, että Vatanen Suomeen tullessaan JYPiin menee.

3 tykkäystä

JYP,Ilves,JYP,Ilves,JYP???

parikin eri lähdettä osaa sanoa, että Vatanen on kuin onkin JYPin mies. Asiasta kerrotaan kaikelle kiekkokansalle parahiksi pääsiäisen alla, Seppänen sanoi.
Vatasen JYP-sopimus olisi tiettävästi peräti nelivuotinen.