Tänään tuli uusi kahvimuki, mukana joukkuekuva ja Granathin pelaajakuva. Enne? Mulle kelpaisi Granathin jatko!
Seppälä, Tanus ja Puhakka…omat suosikit. Osakos hoku sanoo missä mennään lippujen myynnissä?
Tuon kyllä löysin, mutta ei mitään käsitystä onko tuon mukaan myyty 4000, vai 7000 lippua
Ehkä noin 3500 biljettiä. Heittäisin näin silmämääräsesti
Toisin sanoen kausikortit
No onhan tässä vielä aikaa, toivottavasti menis 7k puhki
Sikäli positiivinen “ongelma”, että on vaikea sanoa, kelle ei haluaisi jatkosopimusta. Kaikilla lienee ne omat suosikit jatkosopimuksiin. Toivottavasti usealle on sellainen tehty/tehdään. Itse toivon Tuulolan jatkoa ja lisäksi Heljangon,Savinaisen,Tanuksen,Seppälän… Puhakka ja Lehterä samalla listalla,joten tosiaan positiivinen "ongelma "
Kyllä ykkössentteri, ykkösmaalivahti ja siihen lisäksi ykköspakki (Kemiläinen) on se kaiken alku. On ollu hyvä lähtee kauteen ja viimeisimmät mestaruudet voitettu kun nämä on kunnossa.
Totta puhut, eikös Kemiläisellä noista ole vielä ensi kaudeksikin sopimus? Tärkeä palanen.
Julkaistavat sopimukset voivat olla myös lisävuosia nykyisiin. Sikäli kun 6000 katsojaa ylittyy.
Itse ainakin oletan että lähtökohtaisesti jatkosopimuksista on kyse, ei liene syytä tässä kohtaa ensi kauden uusia tulijoita lähteä tuomaan julki.
Tarkoitin sitä, että muutamalla pelaajalla on jo tiedossa oleva sopimus kaudelle 2023-24. Myös näiden sopimusten pidennykset voivat olla julkistuksia.
Toki näitä sopimuksia on vain 4 (Merelä, Kemiläinen, Vittasmäki, Kulonummi). Ei siinä, jokaiselle näistä voisi jatkon vielä tuohon päälle laittaa.
Voihan se periaatteessa olla Tapsunkin työsopimuksen jatko. En tiedä kyllä millaisella sopimuksella nyt operoi.
Vapaaehtois työtä veikkaisin
Voisi olla melko antikliimaksi? Tai enhän minä tiedä, vaikka olisi odotetuin “jatkosoppari”
Kieltämättä hauska idea yrittää saada porukkaa halliin. Me likes.
Voiko tämä yleisömäärähaaste kääntyä niin päin, että jos edes pienintä vaadittua yleisömäärää ei saavuteta, homma käännetään negatiiviseksi, ja jonkun jo varmaksi ja sovituksi ilmoitetun ensi kauden sopparin ylle heitetään epäilyksen varjo?
No pakko kommentoida, että siellä on jo nimet paperissa . Tämä yleisömääräkampanja tuo vaan ympärille lisää pöhinää.
Tappara voisi ilmoittaa päivittäin mikä on myytyjen lippujen määrä.
Heitetään Tanus, Puhakka ja Davidsonit…kun aiemmin osui tuo mörkökin