Vaikuttaa helvetin hyvältä hankinnalta. Ei ole kovin tuttu pelaaja, mutta jos ukon vanhalle koutsille Rikelle kelpaa, niin sitten kelpaa minullekin. Tervetuloa! ![]()
Itse en miestä yhtään tiedä, mutta onkohan tää nyt sitä mitä tarvitaan vai ei. Itse ajattelen, että tarvitaan lähinnä leveyspelaajaa, joilla ei puntti tutise kovassa paikassa ja minuutin ep-scouttauksen perusteella tässä vois olla sellainen.
Itse olen Savinaisen suurin fani, mutta fakta on se, että oikea paikka ei ole välttämättä Mattilan ja Tanuksen kanssa tasakentällisin ylivoimalla ja keväällä Savinaisen roolista ei varmaankaan tarvi puhua sen enempää.
Todella kova hankinta jos pitää paikkaansa, olisko toinen Önerud? Taikka Roope Rajala
Syy miksi mun mielestä ei:
Rightia täälä on huudeltu. No Quenneville on left.
Viimekaudella meni Luganoon kovin odotuksin, mutta oli sen verta kehno, että tipahti ulkkarikiintiön takia rotaation ulos ja oli ulkkarien hierarkiassa vasta kahdeksas.
Playoffeissa sai kokeilla pari peliä ja Quennevillen suurin saavutus oli jäähyillä joukkue tappioon.
Myöskin tuolloin 2022 Zurichissä kun KHL hajoamisen myötä Zurich sai lisää ulkkareita, se oli Quenneville joka jouti vilttiin. Eikä ihme. Olisko niin, että noista 20 maalista joku 15 tuli ennen joulua. En tarkkaan muista.
Jos joku tuntee pelaajaa paremmin niin kertokaa
Veikkaan että jos on tulossa niin Grönborg haluaa ja taustat on tehty huolella niinkuin tapparassa tapana.
Kysäisin nyt kaveriltani, joka on ollu läpi elämänsä Zurichin fani, että mitä mieltä hän on Quennevillestä. Hänen luvallaan saan jakaa hänen analyysin tähän.
So yeah, Quenneville is a guy that works ideally as screen for teams that have long offensive zone possession time. He scores half his goals through deflections or rebounds, taking advantage of his strength on 1 on 1 battles in the slot. For counter attack or off the rush teams, he’s not as ideal, since he drives the net out from the second layer in counter attacks, but is a few steps late in most cases. All in all, he doesn’t need too many shots to get one in, although his skill is not a hard precise shot into the corners, but much more finding the 5th, 6th and 7th hole.
Defensively, he can be useful for net battles, but when the opponents turn on the jets and start moving in the zone, he‘s overstrained pretty quickly.
Ei tämä nyt mikään Tapparan tiimin taustatutkimus ole, mutta nyt täälä on ainakin joltain sellaiselta, joka on oikeasti nähnyt kaverin pelaavan niin mielipide pelaajasta
Meillä on tällä hetkellä Granu ja Mustonen, jotka menevät leveyspelaajasta. Tappara tarvitsee lihaksia maalin eteen, kun halutaan menestyä keväällä ja CHL:ssä.
Veroraja, sopiiko ensi viikko vielä tuohon?
Mä en kyllä luottais sekuntiakaan jonkun uuden nimimerkin (lehtikaj) ainoaan postaukseen koko sivustolla.
Miksi muuten joku tekisi noin?
Eikös Kilo tuossa ylempänä kommentoinut asiaa?
Ilvesfoorumilla oli viimekaudella legendaarinen Haikuri, josta epäiltiin naapurin trollia, mutta osui oikein jonku Clendening huhunsa kanssa ni oisko tässä samaa ainesta
.
Ite en jaksa lähteä dumaamaan vaan haluan luottaa palstaveljiin.
Yhtäkään peliä en oo kaverin nähny pelaavan, mutta EP:n puolesta pätevä pelaaja. Lehtikajlle joutuu oluen tarjoomaan jos tulee tälläsellä sisään ja heti osuu.
Veli Peter pelaa Espoossa, hyvin voisi tulla siis.
Itse taas suhtautuisin tähän ihan kovin odotuksin. Liigassa kun on nähty että ”keskinkertaisinakin” pidetyt ulkkarit voivat liigassa olla ihan tähtiä. Nyt jos saisi Vaikkapa Tanuksen kaltaisen taikurin vierelleen niin voisi alkaa tapahtua
Juu kyllä tämmönen pelaaja voidaan hyvinkin luetella tähtiluokan vahvistukseksi.
Jos saadaan syksyn 2021 Quenneville olis kovakin haku. Jos saadaan 2023-2024 Quenneville niin saadaan riippakivi. Sen mitä miehen otteita seurannut. Luotetaan Tapparaan.
Jos on yhtään samaa tasoa kuin Espoon Quenneville niin tervetuloa vaan. On ollut loistava pelaaja tämä veli ja Espoon paras hyökkääjä.
Pari hyökkääjää saa kyllä hyvin tulla ja veroraja alkaa lähestyä.
Jos John tulisi niin vähän erilaiset odotukset olisi. Nopeasti kun kattoo EP niin John edelliset kuusi runkosarjaa melkein 30 NHL, yli 100 AHL ottelua, lisäksi Ruotsin ja Sveitsin liigat. Veli Peter Tanskan liigaa, ECHL, DEL2 ja Norjan liigaa ja Kiekko-Espoossa, liigan kolmosessa, kultakypärä
Niin en minäkään halua dumata ketään, mutta enhän minä ainakaan voi sokeasti luottaa ihan kehen tahansa huhuilijaan täällä. Ja se on varmaan ihan luonnollistakin. @Mr.Peter @Lusikkamies ja @Keyman ovat sellaisia joihin täällä luotan eniten ja jos joku näistä olisi huhun tuonut esille niin todennäköisesti korkkaisin jo ensimmäisen kaljan. Nostan hattua huhun avaajalle jos tämä osuu👏
Mutta jos nyt spekuloidaan niin tämä K.O pelaaja vaikuttaisi hyvältä haulta tuomaan uhkaa hyökkäykseen ja sopisi hyvin Mattilan tilalle ylivoimaan. Saataisiin siten vetouhka kummallekkin siivelle.