Huhu: Toni Utunen Tampereelle 2024-25 (Ilves 2v sopimus)

Utunen on ihan ok pakki ja saanut suurimpia nukahduksia pois ja voimaa lisää.

Mutta ihan rehellisesti sanottuna en kyllä Tapparaan haaveillut.

22 tykkäystä

Ei oikein herätä Utunen mitään tunteita, vaikka teille tuleekin. Peruspakin saatte uskoisin.

2 tykkäystä

Utunen ei taida olla paluuhaaveiluissa Tapparaan ihan likikään kärkipäässä. Että katkeruus sanan voi jättää pois. Ihan ok puolustaja se on kuitenkin.

6 tykkäystä

Ei ollut Tapparassa viimeksi ollessaan valmis top 6 pakki, vaikka sai liigassa peliaikaa ja näyttö mahdollisuuksia. Itse toivoin huhujen perusteella vastaavaa kehitystä ja tarinaa, kuin Merrellä Pelsuissa ja paluuta kasvattajaseuraan. Oletettavasti Hölö on ensi vuonna Ipan valmentaja ja Utunen hänen luottomies. Mun mielestä pelasi hyvät finaalit ja osoitti kehitystä. Ranneveto on hyvä ja sillä on tärkeitä pelejä ratkaistu. Mielestäni myös hyvä luistelija. Ehkä joskus tiemme kohtaavat.

2 tykkäystä

Todellakin olisi!

Utunen - Tuulola olisi ollut melkoinen shut down pari.

1 tykkäys

Missä oli mainittu katkeruus? :sunglasses:

Kyllä saa C:n paitaansa tietysti. Onhan Utunen jo pari tuntia ollut julkisesti Ilveksen mies.:wink:

Peruspakki joka kehittyi Pelicanssissa. Itsellä jäänyt vanhat fobiat Tappara ajasta kun ei oikein kerennyt ja vääntö loppu maalin edessä. Toivotan kohtuullista menestystä Utuselle kuitenkin.

2 tykkäystä

Kiekollisesti ihan taitava pakki, fyysisesti edelleen vähän pieni ja köykäinen. Paikoin tuo näkyy edelleen oman pään tekemisessä. Esim. viime vuoden keväänä finaaleissa painettiin isoja maaleja Tonin nenän edestä. Tuo kertoo toki myös isosta vastuusta.

Edelleen siis löytyy kehitettävää, mutta jos menee vielä urallaan eteenpäin, voi nousta huippupakiksi Liigassa.

1 tykkäys

Kaksi kevättä putkeen ei ole löytänyt eväitä Tapparan pysäyttämiseen joten en usko että hirveesti on mitään lisää työkalupakista löytymässä jatkossakaan. Mielummin katson mitä esim. Matinmikolla on tuoda pöytään.

1 tykkäys

Utunen on Tapparan kasvattama, mutta aika paljon hommia yhdelle puolustajalle pysäyttää koko Tappara.

5 tykkäystä

Aivan, kitkeräähän se olikin. Mutta ei ole edes kitkerääkään Utusen siirto.

1 tykkäys

Hölön Niemelän ja Toni Utusen yhteistyö on tuottanut hyvin tulosta. Utunen on Hölön luottosotureita, joten on ymmärrettävää, että yhteistyö jatkuu. Utunen on kasvanut yhdeksi sarjan parhaimmista peruspaikeista. Utusella on tapana tehdä isoja maaleja pudareissa läpi uransa. Tämän lisäksi Utunen parantaa peliään kevään edetessä.

7 tykkäystä

Todella hyvän pakin saitte. Hyvä liike, (nykyään) fyysisesti kova, ihan ookoo kädet, hyvä laukaus. Ja nuori kaveri vielä. Kyllä mä oon aika varma, että tuutte tykkäämään. :blush: Mun Tapparaan olis kelvannut, mutta ei vaan mahdu valmennuksen suunnitelmiin ens kaudelle.

2 tykkäystä

Peruspakki ja luotettava mitä menestyvillä joukkueilla on hyvä olla. Ei tämä silti suuntaan tai toiseen tunteita herätä.

Tsempit Utulle.

Vanha tarina Utusen perheestä.

Ihan ei taidot riittäneet kirkkaisiin valoihin.

1 tykkäys

Tämä ketju suljettiin automaattisesti 19 tunnin kuluttua. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.