Huhu: Tyler Redenbach Tapparaan 2017 - ?

Julkaistiinkin kai jo, kuten yltä huomaat. :slight_smile:

Ei tarvitse poistua. :smiley:

1 tykkäys

Eiks se julkastukin jo Tappara-appissa?

4 tykkäystä

Tuli ihan “korvanappiin” tieto, kun Apple-watch ilmoitti sopimuksesta Tappara-Appin kautta :smile:

2 tykkäystä

Enpäs lukenut viestejä loppuun, vastasin vaan kyssäriin. :slight_smile:

Kyllä julkaistiin. Vuoden sopimus.

Tämähän on täysin :mikki:mäinen hankinta.

:heavy_check_mark: Kanadasta
:heavy_check_mark: kokenut
:heavy_check_mark: pelannut ennen Euroopassa ja Liigassa

Muuten tämä ei oikein avaudu, mutta tervetuloa silti.

2 tykkäystä

Keskiviikko on uusi maanantai.

6 tykkäystä

JOtenki osas odottaa että sentteri tulee ennemmin tai myöhemmin, tämä Redenbach tuli puskista.

Viestisi oli erinomainen ja otan siitä vain yhden kohdan lyhyeen käsittelyyn. Mehän tiedämme tarinasta ainoastaan sen puolen, jossa lukee toteutunut , mutta sitä toista puolta eli oliko x saatavilla me emme koskaan tiedä. Ehkä Sallinen tai paremman profiilin pelaaja ei yksinkertaisesti ollut nyt saatavilla tai sitten haluttiin nimenomaan tällainen “toisen korin ukko” sisään.

1 tykkäys

Millähän numerolla pelaa Tapparassa?

Mä en näe mun silmiäni.

4 tykkäystä

Sopivasti jääreenit alkavat. Siksi perusteltu ajoitus.

3 tykkäystä

Onko Mikki ominut Junnon strategian? “Otetaan ny ettei ainakaan IFK:hon tai Kärppiin mene.” :smiley:

IFK ja Kärpät olisivat mielestäni enemmän sentteriä kaivanneetkin, mutta kyllä tämä kelpaa.

3 tykkäystä

Hyvä pelaajahan Tapparaan tuli, mutta tässähän kärsijinä on JMJ tai Rauhala…toinen siirtyy laitaan. Jukan tuntien Rauhala löytää itsensä nelosen laidasta ja näin kiitetään omaa junioria hyvästä kaudesta :frowning:

1 tykkäys

Näin taitaa mennä ja paikkaa NHL:ään lähteviä.

Tässä vielä Tappara -appin viesti:

Eikö JMJ juuri laidassa ole parempi? Muistaisin näin?

Onhan tuo kova hankinta, keskelle kokemusta tuomaan.
Viime kausi loistava, piste per ottelu Pardubicessä. Vaikka on profiililtään enemmänkin rakentaja kuin tehojen perään.
Ja taitoa riittää. Aivan loistavaa.

1 tykkäys

Voi olla näin, mutta uskoisin laitaan siirtyvän Rauhalan tai vielä huonompi vaihtoehto että kolmosen keskelle nousee Jasu :frowning:

Itse muistelisin JMJ:n pelanneen laidassa ihan kelvollisesti, mutta palstalla on tästä asiasta oltu kyllä ainakin muutaman kirjoittajan näppäimistöltä jyrkästi eri mieltä. Edit: tai siis ollaan oltu sitä mieltä, että Miksa kuuluu ehdottomasti keskelle.

Itse toivon, että jos kaksikosta JMJ / Rauhala joku siirretään laitaan, se olisi JMJ. Mutta ans kattoo, Jukkahan Miksan aikanaan kakkosketjun sentteriksi nosti.

2 tykkäystä