Eiköös Savinaista uumoilla Ufaan ja olikos se sama seura minne Erkka W on tehnyt jo valmentaja sopparin? Vaan voipi olla että Erkka W saa lähdöt sieltä jo ensi syksynä, jos ja kun jossakin vaiheessa tulee heikompi hetki. Sen jälkeen voi käydä niin että tulee natiivi valmentaja tilalle ja jos Savinainen ei saa hyviä pelureita rinnalleen, niin hän palaa jo joulun aikoihin Tapparaan. Summa summaarum Savinainen pitänee puheensa.
No mitä muutakaan se voi sanoa kesken kauden, ihan playoffien kynnyksellä. “No kyllä mä mielummin Ilvekseen tai Sporttiin menisin mut pelataan ny tää kausi eka loppuun…”
Erittäin harvoin Venäjältä Suomeen on palannut kotimaan pelaaja (poikkeuksena Kuusela) kesken kauden.
Täytyy erittäin tarkkaan laskea mitä mm. verokarhu on mieltä asiasta.
Mun viimeisin viesti liputettiin (?) ja poistettiin, koska laitoin mikkemaksista ehkä semisti herjaavan kuvan. Koitan jatkossa pitää viestieni sisällön jokseenkin ei-herjaavana.
Tähän keskusteluun haluan kuitenkin sanoa, että Vellun tapauksessa kyse on vain osittain rahasta. Haluaa olla Tre ja Tappara, jos vaan saa pyytämänsä korvauksen. Ja pyydetty korvaus on huomattavasti pienempi kuin mitä khl tarjoaa. Eli kyä Vellu meidän äijiä luonteeltaan on, mutta onhan se nyt ymmärrettävää että kolmekymppinen kaveri haluaa ottaa rahallisesti kaiken irti. Fakta on, että jos Mikki vähä avaa nyörejä niin Xavi pysyy meillä.
Lugano kiinnostunut Lajusesta
Näin huhuilee myös ■■■■■■■■■■■■■:
Lähde: Tapparalle paha menetys - tähtipelaaja vaihtaa maisemaa - Arvokisat
“Asiasta kertoo Sveitsin italiankielinen yleisradioyhtiö RSI verkkosivuillaan.”
Roskasivuston luonteelle ominaisesti vetää mutkia suoraksi.
Isossa roolissa Tapparassa viimeisen kahden kauden aikana pelannut Jani Lajunen siirtyy ensi kaudeksi pelaamaan NLA:n Luganoon. Asiasta kertoo Sveitsin italiankielinen yleisradioyhtiö RSI verkkosivuillaan.
Alkuperäinen juttu englanniksi käännettynä Google Kääntäjällä:
The Lugano is preparing the rose for the upcoming season and the intention to replace most of the foreign park seems obvious. Among the players that the company is considering, there would also Jani Lajunen and Jonas Holos.
The first, 26-year old Finnish national, is out of contract with Tappara Tampere, team with which it is competing in the semifinals of the playoffs at home. In season the center (1,89m / 97kg) scored 35 points (14 goals) in 59 games. During his career he also played in North America, in the AHL with the Milwaukee Admirals (22 points / 118 games) and Peoria Rivermen (2/19). With Suomi selection in 2015-16 won the silver medal at the World Championships, in 2010-11 and pocketed the world title.
Jutun otsikkokin on englanniksi
The Lugano interested in Lajunen?
Nimimerkki Quattro Savinaisesta Jatkoajan Tappara-osiossa:
Itse kuulin yleensä melko hyvin tietävältä taholta, että Lahteen. Tuntuu kyllä melko epärealistiselta, mutta mistä näitä tietää.
Kyllä minä kovasti mieleni pahoitan, jos Savinainen päästetään johonkin muuhun kotimaan Liigan seuraan.
Turha vedota siihen että ei ole varaa molempiin… Esimerkiksi @gatecrasher on lupautunut osallistumaan kolehtiin.
Minkä ihmeen takia Savinainen menisi Pelsuihin?
Tietysti jos sieltä joku mottipäinen palkka maksetaan, niin eihän siinä sitten.
Otan tälläiset huhut isolla varauksella vastaan.
Näin o. Kuin kuuta nousevaa olen soittoa odotellut, mutta vain lehtikauppiaat pommittaneet.
Mopo keulii part. 23553662 Ilves Tampere Facebook ryhmässä. “Savinainen nähty Takojankadulla”
Taitaa olla Vaasan ruisleipä suurempi syy mennä Takojankadulle kuin Ilves
Vellu käynyt vähän kuumottelemassa ilvesläisiä.
Päivätorkuilla ollessani mietin tätä aihetta.
Savinainen on viimeistä päälle ammattimies omassa työssään ja ammattimies haluaa ammattimiehen palkan.
Liigassa on vähintään 5 joukkuetta, jolla olisi varmasti valmius maksaa vähintään sama liksa kuin Ilveksellä tai Pelikaaneilla. Tapparankin laskin tähän mukaan.
Tämä ajatukseni ei oikein vahvistanut huhua Ilveksen tai Pelikaanien suuntaan.
Samoin tuollainen ammattimies halunnee pelata jossain tietyssä roolissa omassa joukkueessaan.
Ykköskentän paikkaa olisi varmasti tarjolla jokaiseen Liigajoukkueeseen?
Samoin yv-vastuuta olisi taatusti tarjolla joka porukassa.
Tämänkin suhteen huhu tuntuu heikolta.
Lisäksi uskoisin tuon tasoisen kaverin haluavan olla menestyvässä joukkueessa, jolla on mahdollisuus mestaruuteen?
Ihan kaikella kunnioituksella Naapureita kohtaan, niin en jaksa uskoa ihan hirveään menestykseen ensi kaudella, vaikka kevät yllättävän pitkä olikin.
Vieläkään ei huhu minua vakuuta kumpaankaan suuntaan, ei Lahteen eikä Ilvekseen.
Ainut mitä keksin mahdolliseksi syyksi Ilvekseen siirtymiseen on Karri Kivi.
Velluhan otti kaveritkin seuraksi KHL-keikalleen, eli kyseessähän on varsin erikoinen persoona.
Siltikin siirtyminen “keskikastin” joukkueeseen kuulostaisi ainakin minun korvaani vähintäänkin erikoiselta ratkaisulta.
Itse toivon henkilökohtaisesti Vellun lähtevän vielä kerran kokeilemaan isompaan Liigaan, jos ei Tapparasopparia jatketa.
Eiköhän tämä Ilves-läppä ole juurikin spekulaatiota, perustuen historiaan Kiven kanssa. Pommi kausi alla, ikää jo jonkin verran ja hyväpalkkaisia vuosia vain muutama. Ottanee maksimi hillot irti nyt.
Karri Kivi, Tampere ja ykköspelaajan paikka mahdollisuudella olla ilveksen uuden nousun messias ja keulakuva
Monta hyvää syytä hiukan pienemmällä palkalla olla ilveksessä
Mut kun Xavin uraa katselee niin nyt on vielä sauma tehdä isoa tiliä.
Jos pelaaja on julkisuuteen sanonut että ulkomaat kiinnostaa ja että suomessa ykkösvaihtoehto on tappara niin on se vaan kumma kun ei tuo ilveshuhu kuole pois. Jos Kivi valmentaisi hifkiä niin pitäisin mahdollisena menoa sinne mutta ei millään ilvekseen. Ihan päätön huhu.
Tappara. HIFK. Ilves.